Autor |
Wiadomość |
kissiel
|
Napisane: 11.02.2018, 18:05 |
|
Dołączył: 11.02.2018 Posty: 64
|
Dzień dobry! Wczoraj odebrałem GTSa i zamierzam się z Wami klubować Konfiguracja: Manual, RWD, czteroskręt + PDCC i Miami Blue jak widać w załączniku. To będzie najtrudniejsze docieranie w moim życiu, bo auto ożywa przy 3k RPM .
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 11.02.2018, 18:19 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5201 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Gratulacje! Wygląda rewelacyjnie!
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
mhl07
|
Napisane: 11.02.2018, 21:29 |
|
Dołączył: 19.10.2012 Posty: 126
|
ależ ciekawy spec, gratulacje i do zobaczenia na klubowych eventach
|
|
Góra |
|
pawel20vt4
|
Napisane: 11.02.2018, 21:49 |
|
Dołączył: 15.11.2007 Posty: 565 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 224
|
Bardzo ładne auto , gratuluje
_________________ Pozdrawiam Paweł 911 997 TURBO 1/4 mili- 10.583 s > PCP Włocławek 2014 911 964 TURBO Macan III GTS http://www.willa911.pl
|
|
Góra |
|
Keyplayer1
|
Napisane: 11.02.2018, 23:16 |
|
Dołączył: 10.05.2015 Posty: 32
|
Gratki! Szacun za wybór manuala!
|
|
Góra |
|
kissiel
|
Napisane: 11.02.2018, 23:43 |
|
Dołączył: 11.02.2018 Posty: 64
|
Keyplayer1 napisał(a): Gratki! Szacun za wybór manuala! Dzięki! Dalej się zastanawiam, czy mnie czasem nie porąbało z tym manualem... Ostatnie pięć lat spędziłem w automatach (w jednym dwusprzęgło, w drugim hydrokinetyk), powrót do manuala dostarcza sporo wrażeń, zwłaszcza w takim aucie. Zobaczymy po docieraniu co i jak, na razie jest ciaśniutko i to niekoniecznie w tym najlepszym znaczeniu .
|
|
Góra |
|
KoKoS
|
Napisane: 12.02.2018, 9:45 |
|
Dołączył: 11.12.2011 Posty: 764
|
Ładny! Gratulacje
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 12.02.2018, 10:16 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2285 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
Gratki Jeździłem takim na Porsche Paradzie i ekonomiczna jazda wymaga ciągłej zmiany biegów.W PDK 70km/h to już 7 bieg
_________________
-http://classic911.pl
|
|
Góra |
|
Duke
|
Napisane: 12.02.2018, 11:50 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 2062
|
kissiel napisał(a): Dzień dobry! To będzie najtrudniejsze docieranie w moim życiu, bo auto ożywa przy 3k RPM . Cześć. Chris, jeżeli źle piszę, proszę popraw mnie, silnik w nowym aucie lub po założeniu nowych pierścieni powinnien po rozgrzaniu być poddawany zmiennym obciążeniom, w szczególności przez pierwsze kilka godzin, a to co teraz piszą w instrukcjach to taki dupochron.
|
|
Góra |
|
kissiel
|
Napisane: 12.02.2018, 12:11 |
|
Dołączył: 11.02.2018 Posty: 64
|
Duke napisał(a): kissiel napisał(a): Dzień dobry! To będzie najtrudniejsze docieranie w moim życiu, bo auto ożywa przy 3k RPM . Cześć. Chris, jeżeli źle piszę, proszę popraw mnie, silnik w nowym aucie lub po założeniu nowych pierścieni powinnien po rozgrzaniu być poddawany zmiennym obciążeniom, w szczególności przez pierwsze kilka godzin, a to co teraz piszą w instrukcjach to taki dupochron. Nie mnie wywołano, ale napiszę, jak ja to widzę. Gdy silnik zimny to wiadomo jak się jeździ, niezależnie od przebiegu. Po rozgrzaniu nie krępuję się z gazem bardzo, jeżdżę ze zmiennym obciążeniem, oszczędzając jedynie obroty... A tę strategię mam po przeczytaniu jak zespoły wyścigowe docierają świeże jednostki (często robiąc to in-vitro, a nie w samochodzie). Osobiście uważam, że 3000km docierania to spore przegięcie i stopniowo mam zamiar rozkręcać je bardziej.
|
|
Góra |
|
mick
|
Napisane: 12.02.2018, 12:24 |
|
Dołączył: 25.05.2007 Posty: 182
|
Gratki. zgodnie ze stanem mojej wiedzy nie więcej niż 3% 991.2 w PL ma manuala. W tym co najmniej 2 sztuki dostarczył na rynek sam importer, jako auta demo (na zasadzie: wiemy że nie chcecie tego kupować, ale pokażemy, że jest i jak działa, żeby nie było) Prawdziwy rodzynek. Nie mówiąc już o tym, że to "majami".
|
|
Góra |
|
Keyplayer1
|
Napisane: 15.02.2018, 13:58 |
|
Dołączył: 10.05.2015 Posty: 32
|
kissiel napisał(a): Keyplayer1 napisał(a): Gratki! Szacun za wybór manuala! Dzięki! Dalej się zastanawiam, czy mnie czasem nie porąbało z tym manualem... Ostatnie pięć lat spędziłem w automatach (w jednym dwusprzęgło, w drugim hydrokinetyk), powrót do manuala dostarcza sporo wrażeń, zwłaszcza w takim aucie. Zobaczymy po docieraniu co i jak, na razie jest ciaśniutko i to niekoniecznie w tym najlepszym znaczeniu . Będziesz miał dobrą zabawę:) Jeździłem kilka razy 991.2 z manualną skrzynią i daje mnóstwo frajdy - jak to mówią "powrót do korzeni" Czekam na dalszą relację i wrażenia.
|
|
Góra |
|
Mic182
|
Napisane: 15.02.2018, 16:55 |
|
Dołączył: 2.03.2016 Posty: 1038
|
Z manualem odważnie:) kolor super. Gratuluję.
Pozdrawiam, Michał
|
|
Góra |
|
kimbex
|
Napisane: 15.02.2018, 18:24 |
|
Dołączył: 10.11.2009 Posty: 2215 Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
|
Manual w GTS to świetny wybór , jeździłem takim ale cabrio tylko przez chwilę bo w ciągu kilku dni się sprzedał ( zdjęcia ) GRATULUJĘ WYBORU
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
_________________ www.911classic.pl zawsze piękne 911 Krzysztof
|
|
Góra |
|
kissiel
|
Napisane: 15.02.2018, 22:05 |
|
Dołączył: 11.02.2018 Posty: 64
|
Keyplayer1 napisał(a): Będziesz miał dobrą zabawę:) Jeździłem kilka razy 991.2 z manualną skrzynią i daje mnóstwo frajdy - jak to mówią "powrót do korzeni"
Czekam na dalszą relację i wrażenia. Miałem już dwa automaty w życiu (w tym jeden dwusprzęgłowy), i totalnie potwierdzam zdanie o powrocie do korzeni. W zeszłym roku miałem okazję jechać takim GTSem w manualu po silesia ring, wyszedłem z samochodu ze łzami w oczach. W dupie miałem czasy do setki, w dupie miałem idealną linię wyścigową, miałem wrażenie, że jestem elementem scenariusza. To spowodowało, że zamówiłem klasyczną wajchę. Mic182 napisał(a): Z manualem odważnie:) kolor super. Gratuluję. Pozdrawiam, Michał Dziękuje. Jeśli chodzi o odwagę w kwestiach przekręcenia, to moje myślenie jest takie, że przypadkowe błędne zmiany biegów mogę zrobić przy prędkościach, przy których niczemu i nikomu nie zrobię krzywdy. Jeśli chodzi o odwagę w kontekście rywalizowania z PDKiem, to wdupiemanie mi się włącza (jak powyżej), bo wrażenia z jazdy rekompensują te dzięsiętne sekundy. kimbex napisał(a): Manual w GTS to świetny wybór , jeździłem takim ale cabrio tylko przez chwilę bo w ciągu kilku dni się sprzedał ( zdjęcia ) GRATULUJĘ WYBORU Z każdym dniem utwierdzam się w przekonaniu, że to był dobry wybór.
|
|
Góra |
|
Mic182
|
Napisane: 15.02.2018, 22:08 |
|
Dołączył: 2.03.2016 Posty: 1038
|
Miałem raczej na myśli sam pomysł miałem przez chwilę 997 z manualem i dłuższej jazdy po mieście nie wspominam miło:( Sprzęgło chodzilo naprawde ciężko. W 991 pewnie jest lepiej. Pdk poprostu wygodniejsze. Pozdrawiam, Michał
|
|
Góra |
|
kissiel
|
Napisane: 15.02.2018, 22:11 |
|
Dołączył: 11.02.2018 Posty: 64
|
Mic182 napisał(a): Miałem raczej na myśli sam pomysł miałem przez chwilę 997 z manualem i dłuższej jazdy po mieście nie wspominam miło:( Sprzęgło chodzilo naprawde ciężko. W 991 pewnie jest lepiej. Pdk poprostu wygodniejsze. Pozdrawiam, Michał Oj, na Dolince Służewieckiej w tym smerfie już swoje odstałem bez skurczów w lewej nodze. Sprzęgło przypomina mi hondy z lat '90. Wszystko jest przesmakowite.
|
|
Góra |
|
Kbbari01
|
Napisane: 22.02.2018, 23:08 |
|
Dołączył: 13.01.2018 Posty: 24
|
Witam, nie wiem co bardziej odważne... kolor czy manual Samochód prezentuje się świetnie, gratulacje! Pozdrawiam Krzysztof
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 23.02.2018, 0:02 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5047 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Kolor jest genialny !!! Manual odważny Jak ja uwielbiam te pojechane kolory w świnkach... GRATULACJE
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
kissiel
|
Napisane: 23.02.2018, 0:16 |
|
Dołączył: 11.02.2018 Posty: 64
|
Mata napisał(a): Kolor jest genialny !!! Manual odważny Jak ja uwielbiam te pojechane kolory w świnkach... GRATULACJE Piszecie o tej odwadze, a ja dalej nie kumam osochosi. A co do koloru, to teraz się ślinię do lizard green - flagowego koloru 991.2 gt3rs. Uważam, że powinno się brać kolory charakterystyczne dla generacji (i oferowane w danej generacji). Tak, tak, wiem że to powrót Miami Blue
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|