Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 20.01.2012, 16:29 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
http://www.youtube.com/watch?v=VqZO-xUR ... creen&NR=1




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.01.2012, 18:27 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1583
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
Ruf Yellowbird na Północnej Pętli to pozycja obowiązkowa dla każdego miłośnika Porsche.
Jeden z pierwszych filmików jakie ściągnąłem z sieci (jeszcze w czasach modemowych :oops: )

Najlepsze że po tylu latach nadal robi wrażenie...




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.01.2012, 19:30 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
no bo nie sztuka walnac dobry czas w aucie nowoczesnym z systemami, tutaj czysty tylny naped i umiejetnosc kierowcy ;) RESPECT !!!




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.01.2012, 20:21 

Dołączył: 25.02.2008
Posty: 238
Zatem, do dzieła: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... item#v4-37


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.01.2012, 20:33 

Dołączył: 1.12.2007
Posty: 477
Miałem przyjemność jeździć Yellowbirdem kilka miesięcy temu (niestety tylko jako pasażer - egzemplarz pana Rufa :) ) i byłem wniebowzięty. Dźwięk + uderzenie turbo, to coś nie do opisania - jak uderzenie tira podczas oczekiwania na światłach :) Filmik legenda - nie ma miesiąca, żebym go nie obejrzał, a to już tyle lat...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.01.2012, 20:40 

Dołączył: 10.09.2011
Posty: 307
klasyka!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: sasw
PostNapisane: 20.01.2012, 21:53 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
Stefan Roser "sideways Stefan"
:)




_________________

Marcin
----------------

http://aidi.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: ringq
PostNapisane: 20.01.2012, 22:26 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
moj ostatni konik tam - oprocz klasykow typu Walter to... http://www.youtube.com/watch?v=8aI9JAgllIo
polecam w HD
urzeka mnie ustawienie sie zakret przed do wyprzedzenia
nie sledzilem calego sezonu ale dosyc szybkie uporanie sie z autem orlenu jeszcze na GP
no i generalnie szybko ale ... madrze
jedna rzecz mi sie nie podoba zdecydowanie ale coz.. co kraj to obyczaj

inny temat
wczoraj o 22 mialem okazje po bialym przejechac sie z naszym ex klubowiczem... nie Porsche , 4 lapy i... tak biegi 3-4, duzo lewej nogi na zakrecie, mocne ciecia, liczac , ze sie usliznie.. poezja




_________________

Marcin
----------------

http://aidi.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.01.2012, 22:34 
Klubowicz

Dołączył: 15.08.2007
Posty: 2915
Czyli pewnie Tomek ozywil maszyne ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.01.2012, 3:30 

Dołączył: 25.03.2011
Posty: 96
Ten gentelmen prowadził w tzw.wsuwkach męskich czyli mokasynach :lol: :lol: +klasyka białe skarpetki

http://www.youtube.com/watch?v=BjEypd3c7AQ

sa momenty w których to widać!
:o
Czyli to nie szata zdobi człowieka -ważne są umiejętności!
I to jest to co tygrysy lubią najbardziej


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.01.2012, 10:35 

Dołączył: 25.03.2011
Posty: 298
No to ide próbowac w Gran Turismo :P


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.01.2012, 11:02 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
To chyba jakis wadliwy model.. :? Co zmiana biegow :drive: to wpada w poslizg i kontra. Nawet na prostej nie potrafi sie utrzymac bez slizgania... :twisted:

Kierowca niewatpliwie ma cojones i umiejetnosci...




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: rioznica
PostNapisane: 21.01.2012, 19:51 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
jedna ze zmian na Ringu to ze przez te 20 lat przybylo duuuzo zieleni
na tych filmach zakrety doswietlone
teraz duuzo wiecej swiatlo cienia




_________________

Marcin
----------------

http://aidi.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.01.2012, 20:30 

Dołączył: 11.11.2011
Posty: 327
Bez komentarza .... nie jedank krótki komentarz.
Miałem okazje pojeździć wieloma samochodami na róźnych torach i cóź ....

yellowbird CTR z 1987 był zrobiony na bazie zwykłego porsche 3.2 nie będe pisał jak został przetworzony ale rezultalt to :

ca.469 hp (350 kW) i 408 lb·ft (553 N·m)moment obrotowy
Waga to 1,170 kg
CTR 0-100 poniżej 4 sekund

No dobra:

Moja 930 też z 1987 roku:

dzisiaj:

365 hp moment 480 N-m
Waga 1.100 kg ( 200 kg lżejsza od fabryki !)
0-100 4.4- 4.2 sekundy

I powiem tak ja tak nie umiem jeździć... bez turbiny mógłbym zarezykować taką jazdę ( no i nawet dużo mocniejszym autem)
ale tutaj przyrost mocy po włączeniu turbiny jest taki że załączenie turbiny na apexie zakrętu to dla mnie za dużo ha.ha... włosy stają dęba.
Pewnie do opanowania ale po pierwsze szkoda mi samochodu, po drugie pozostaje próg oceny sytuacji który trzeba przekoroczyć.

Ktoś kiedyś powiedział że 911 turbo (930) jest genialna w prowadzeniu pod warunkiem zachowania rozwagi ( i to jest prawda -podpisuje się obiema rękoma) ale naprawdę zabawa zaczyna się po przekroczeniu pewnego progu ( dla większości kierowców nieosiągalnego) wtedy ten samochód pokazuje do czego został stworzony.
Wbrew ogólnym opiniom przy normalnej jeździe samochód ma dość neutralną charakterystykę. Zabawa zaczyna się gdy zaczynamy jeździć na granicy przyczepności i to jest to!!!! Ale załączenie się turbiny w niewłaściwym momęcie to może być katastrofa. Ja staram się ( gdy jadę powiedzmy ekstrmalnie) aby turbina się nie wyłączała zbyt często czyli na ciśnieniu jak się da.

Kilka razy miałem okazje pobawić się na mokrej nawierzchni i jest to doświadcznie nie do opisania w porównaiu z normalnymi ( nowoczesnymi samochodami) .

Tak więc patrząc na to Video - chylę głowe. Szkoda że nie widać obrotomierza i ciśnienia turbiny - Chętnie bym podpatrzył...





:evil:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.01.2012, 0:43 

Dołączył: 21.07.2007
Posty: 298
Raz dawno temu siedziałem jako pasażer w tym aucie z kierowca testowym RUF, nigdy nie jechał prosto a po trzech okrazeniach zmiana opon.......było to z 20 lat temu i dalej pamietam:)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum