Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 28.10.2020, 19:39 

Dołączył: 4.08.2020
Posty: 24
Cześć
Czy ktoś robił, zna kogoś lub miał w planach zmianę sprężyn na w/w, celem obniżenia zawieszenia?
Polecacie?
Jakie są plusy i minusy takiej modyfikacji?Czy po obniżeniu auto traci na komforcie? Zyskuje na prowadzeniu?
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.10.2020, 21:13 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5199
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Jest na forum (nie wiem czy aktualnie zagląda) jedna osoba która miała
takie 997.2 w manualu na HRach jeżeli dobrze pamiętam. Troszkę przy
maksymalnym skręcie obcierały opony o nadkola. To było w C2, w C4 może
być lepiej lub gorzej, już nie pamiętam dokładnie w którym miejscu było
tak blisko. Wygląd - super jak dla mnie. Komfort, nie pamiętam żeby
właściciel narzekał, ja nie jeździłem. Natomiast na innych zestawach
HR było zwykle dobrze z komfortem, tylko wszystko zależy od punktu
odniesienia.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.10.2020, 22:05 

Dołączył: 5.12.2019
Posty: 390
Mam co prawda 997.1 cs ale ma HR+ drążki. Prowadzenie super , na mokrym fantastyczne wyczucie uślizgów ,PASM w trybie normalnym tak jak wcześniej na sport , sport tylko na równej drodze. Osobiście jestem bardzo zadowolony, ale samochodem raczej na co dzień nie jeżdżę choć trasy 500-600 km się zdarzały.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.10.2020, 8:21 

Dołączył: 11.07.2011
Posty: 1541
Jeśli masz literę „S”, jest już obniżony o 10 mm , więc TechArt upuszcza tylko dodatkowe 15 mm. Jeśli masz sPASM, upuszczają ci tylko dodatkowe 5 mm - innymi słowy TechArt obniży cię mniej więcej tak samo, jak robi to fabryka z sPASM - więc możesz czuć się komfortowo, wiedząc, że nie modyfikujesz mocno swojego samochodu poza tym, co robi Porsche w fabryce.

Warto zrobić geometrię, bo mimo wszystko zmienia się wysokość i siła nacisku.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.10.2020, 8:17 

Dołączył: 4.08.2020
Posty: 24
Dzięki. Czyli jakość w prowadzeniu się nie zmienia. Super


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.11.2020, 10:48 

Dołączył: 14.02.2013
Posty: 31
Ja to robiłem, na sprężynach HR, zgodnie z rekomendacja mechaników w PCP.
Auto to 997.2, c2, manual z tym, ze wersja z rynku USA, wiec podniesiona oryginalnie.

Auto zyskało na wyglądzie w momencie odbioru :)
A prowadzenie tez było dużo precyzyjniejsze, szczególnie duże prędkości przy wietrze, mniej myszkowal przód, duża stabilność na krętych droga i mam wrażenie dłuższe trzymanie nie "bez wspomagania", stalo się twardsze, ale do wytrzymania.

Dużych wyzwań w jeździe nie było, typu parking podziemny etc. Standardowo nie na wprost a bokiem zjazdy, i spoiler pod zderzakiem z dala od krawężnika :)
Czy było tarcie nie pamietam, bo auta juz nie mam, ale jeśli było to incydentalnie.

Ja polecam.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.11.2020, 11:14 

Dołączył: 4.08.2020
Posty: 24
Trusted napisał(a):
mniej wmyszkowal przed,

Czyli po obniżeniu bardziej myszkował?
Jak ogólnie oceniasz to auto, byłeś zadowolony z c2 manual?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.11.2020, 10:44 

Dołączył: 14.02.2013
Posty: 31
ArtuRace napisał(a):
Trusted napisał(a):
mniej wmyszkowal przed,

Czyli po obniżeniu bardziej myszkował?
Jak ogólnie oceniasz to auto, byłeś zadowolony z c2 manual?



Hej

Literówka juz poprawiłem - mniej przód auta myszkował PO zmianie sprężyn :)

Bylem bardzo zadowolony z auta szczególnie ze trafił mi nie rodzynek kupiony w USA nowy w salonie, którego odkupiłem z przebiegiem 8.500km..

A na poważnie auto bardzo fajne, wystarczająco surowe żeby cieszyło męska jazdą. Super sprawdza się na krętych drogach w Alpach, a byłem kilka razy na przełęczach i cieszyło niesamowicie. Nie jestem bestią torową, wolę kręte naturalne puste drogi. Manual bardzo fajny, założyłem short shifter oryginalny i precyzja wzrosła zmiany przełożeń, sprzęgło nie jest w tym aucie jakieś strasznie twarde. Także polecam, ja byłem bardzo zadowolony.

Sprzedałem tylko ze względu na wylot dłuższy do Australii, nie wiem czy bym to zrobił jeszcze raz ;) ale taki był czas..


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum