Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.02.2012, 11:53 

Dołączył: 16.12.2011
Posty: 825
Dzięki za kolejną porcję informacji :)

Jasmin - widziałem co się dzieje z drogowymi oponami motocyklowymi na TP przy trochę bardziej zaangażowanej jeździe. Po prostu schodziły w oczach, wyrywały się kawałki gumy, nie wspominając o tym, że się ślizgały. Mam zajefajne letnie 19 (takie jak w Boxster Spyder, czarne) z Michelinami PS2 i niekoniecznie chciałbym te opony zamęczyć na torze. Postanowiłem, że kupię komplet na zimowe 18, będzie w sumie taniej bo dłużej pożyją na torze, no i powinno być lepiej w kwestii przyczepności. Pozostaje tylko kwestia co wybrać, ale wybór zawęził się do dwóch pozycji w sumie - 595RSR lub FZ201.

Cichy - opony w zasadzie tylko na TP, bo w Poznaniu mieszkam i nie zawaham się tego wykorzystać ;)

Tona - zawieszenie to standardowy PASM - jak dla mnie sztywne, ale zapewne są sztywniejsze :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.02.2012, 13:41 

Dołączył: 10.05.2007
Posty: 487
Posiadając drugi komplet do jazdy cywilnej, do zabawy wybrałbym FZ-201.
595RSR bedzie gdzieś pośrodku miedzy twoimi PS2 a FZ-201


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.02.2012, 13:48 

Dołączył: 16.12.2011
Posty: 825
Cichy napisał(a):
Posiadając drugi komplet do jazdy cywilnej, do zabawy wybrałbym FZ-201.
595RSR bedzie gdzieś pośrodku miedzy twoimi PS2 a FZ-201


Dzięki za opinię. A sprawdzałeś FZ-201 na mokrym torze ? Bo to w sumie też musiałbym wziąć pod uwagę.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 8.06.2012, 10:12 

Dołączył: 8.06.2012
Posty: 4
Przepraszam ze sie podpinam i to jeszcze z prostszym pytaniem, ale nie moge znalezdz odpowiedzi na swoje pytanie.

Jezdze BMW 535D M i za miesiac bedzie mialo program na okolo 330-340Ps i 680Nm. Wybieram sie na Nurburgring i tor poznan latem no i mam duzy dylemat co do opon.
Nigdy nie jezdzilem po toze ale nie jestem niedzielnym kierowca i bede szybki. Opony maja byc kompromisem.

Jak narazie moimi faworytami sa:

Michelin Super Sport
Michelin Pilot Sport 3
CONTINENTAL ContiSportContact 5
Continental ContiSportContact 3

Najbardziej pasuje mi Michelin Pilot Sport ze wzgledu na scieralnosc i chyba najlepiej z tych opon spisze sie na torze.
Jednak w tym tescie Conti 5 bije Michelina, choc nie ma nic na temat scieralnosci w tym tescie

http://www.rezulteo-opony.pl/sport/opon

Wiem ze Michelin Pilot Soprt 3 robi 50% dystansu na toze anizeli Pilot sport2 i o 10% wiecej po normalnej drodze, no i lepiej trzyma.

Zalezy mi aby opona byla dobra, dobra na poczatek i aby byla dobra na scieralnosc.

Dziekuje


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.06.2012, 10:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Sebqual: nigdy nie jezdziles po zadnym torze i pierwsze doswiadczenia torowe bedziesz zbierac na Ringu???




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.06.2012, 10:57 

Dołączył: 8.06.2012
Posty: 4
Bede jechac z UK do Polski wiec zajezdzam po drodze.
Wolalbym pojechac wpierw na Poznan, ale nie po drodze. Zatrzymuje sie na 2-3 dni, no chyba ze bede czekac na lawete. Bo wiem ze roznie moze sie skonczyc, choc bede uwazac i starac sie nie jechac na 100% swoich mozliwosci.

Zanim pojade na Nurburgring jade na http://www.knockhill.com/ i wykupie sobie tam jazde z instruktorem na 1 lub 2 godz. Tu niestety swoim autem mozna wjezdzac tylko 1 raz w miesiacu w wyznaczonych terminach, no albo kiedy sie chce ale to juz z instruktorem za £120/ za 1 godzine i £90 za kazda kolejna. Termin bym w zeszly poniedzialem ale przegapilem, choc itak bylo mokro a nastepny wypada na moja podroz, takze sie nie da.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.06.2012, 11:00 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
Mam w tej chwili na boxsie z tylu SportContact3 - powiem Ci, ze jestem pozytywnie zaskoczony jej trzymaniem. Kupilem komplet u gumiarza od tak bo z R888 wychodzily druty. Pojechalem juz na nich 2 imprezy - ułęż i bemowo. Na bemowie 3 w generalce. Niestety z tymi oponami trzeba uwazac - po dogrzaniu trzymaja gorzej i zaczynaja puszczac duzo szybciej i w nieoczekiwanych momentach. Zimne sa ok. Co wazne nie zauwazylem charakterystycznego dla opon cywilnych efektu, ze po puszczeniu juz lecisz i nic sie nie da zrobic - te opony troche szukaja przyczepnosci i da sie jechac na jej krawedzi.
Na nurburg do szybkiej jazdy zdecydowanie nie! Jesli jedziesz na spokojnie poznac tor to tak.
Co do trwalosci i scieralnosci sie nie wypowiem bo nigdy mnie to nie interesowalo...
Podsumowujac - to zawsze jest cywilna opona a nie semi slick...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum