Spodziewałem się większego dramatu Z zewnątrz moim zdaniem ma za dużo plastiku z tyłu, klamki w stylu tesli czy velara to zbyteczny bajer, wolę klasyczne jak w 991. Trzecie światło stopu też jakoś do mnie nie przemawia... Wyglądu wnętrza-elektroniki, można było się spodziewać patrząc na pozostałe nowe modele. Sam rysunek deski jest ok, dziwna jest tylko ta dźwignia zmiany "biegów". Myślę, ze musi się opatrzeć i będzie się wszystkim podobał
Niemce mają ją już w konfiguratorze więc można się bawić
Hehe, to 4S. Stylistycznie z zewnątrz powrót do estetyki 996 4S. Dobrze. We wnętrzu niektóre elementy jakoś dziwnie kojarzą mi się z Audi.. kierownica, boczki drzwi, klamki, wyświetlacz i system jak Audi Drive Select. Klamki jak w Tesli rzeczywiście jakoś mi nie pasują do stylistyki Porsche. Ogólne wrażenie świetne. Piękny wóz.
Dołączył: 13.02.2012 Posty: 1329
Nr klubowicza: 304
Ogólnie ładna, jak zwykle ewolucja. Jak się opatrzy to pewnie się spodoba. Ale gdzie tu widać nawiazanie do 996 4S? Ja jakos tego nie widzę, bardziej do nowej Panamery. Wąskie lampy przez cały tył?, dwa wydechy okrągłe prawie pośrodku?, czy moze pionowe przegrody i stop w skrzydle? Gdzie ta 996 4S?
Podstawowy element - tylna lampa przez całą szerokość auta. Trzeci stop w skrzydle. Wydechy nie są okrągłe lecz owalne. Do tego charakterystyczne wloty powietrza z przodu.
Dołączył: 28.05.2015 Posty: 685 Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 615
ino nowa 4s osiaga setke po 3.2sek. wlos sie jezy - trzynascie lat temu gallardo superleggera jechalem (3.8sek) i myslalem, ze te rejony zarezerwowane sa tylko dla egzotyki 😵
ad rem - poczekalbym na 992.2 bo, jak ktos madrze na tym forum napisal, porsche de facto nowe auta (mechanicznie) wypuszcza dopiero w liftach. ten model jest strasznie szeroki (wiem, sam mam szeroka dupe w 4s) i to troche kicha. moim skromnym zdaniem.
Dołączył: 13.02.2012 Posty: 1329
Nr klubowicza: 304
Dezo napisał(a):
Podstawowy element - tylna lampa przez całą szerokość auta. Trzeci stop w skrzydle. Wydechy nie są okrągłe lecz owalne. Do tego charakterystyczne wloty powietrza z przodu.
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2285 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
Joystick do zmiany biegów -bardzo tego nie lubiłem w bmw ,mam nadzieję że chociaż kierunek pozostanie mechaniczny bo e lexusie mnie to wku..... i nie mogę się przyzwyczaić Ale osiągi
Jeżeli 992 C4S ze Sport Chrono robi 100 w 3,4 s, to jakie przyśpieszenie (lub inne cechy) będzie musiało mieć 992 TTS żeby przekonać potencjalnych nabywców? 2,5s a może 2,2? Ocieramy się już o granice praw fizyki. A może kupowanie Turbo to dziś kwestia tylko pokazania statusu społecznego??
Dołączył: 28.05.2015 Posty: 685 Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 615
Dobre pytanie. Wiesz, pofilozofować to sobie można i zastanowić się jaki procent kierowców 911tt (w zasadzie każdej generacji) jest w stanie wykorzystać moc i możliwości auta choćby w 80-90%. Przez to rozumiem pojechać jak ten pan (wcale nie zawodowy kierowca) po torze, z wyłączonymi pomagaczami i wycisnąć z auta ile na serio ono może nie tylko na prostej, bo to każdy potrafi. (Zupełnie jak na moto, gdzie 80% ścigaczy ma starte środki opon a na rantach gumowe włoski ) Nie piję do ludzi z PCP bo oni na te tory jeżdżą, doskonalą technikę jazdy itd. Ale na ulicach widzimy ludzi, którzy bez tych technologicznych wspomagaczy taką klasyczną turbiną w deszczu jednego zakrętu w mieście nie wzięli.
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3737 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
Dezo ja wiem, że byś chciał aby wzorce brali z twojego 996 4s ale daleko mu do tej stylistyki on nawiązuje do 993 a blendy były już w G jak byś znał historię Porsche.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników