lukasz_91 napisał(a):
wawe napisał(a):
Silnik 3.0 TDI taki sam jak w AUDI A7 i A6 każdy lepszy mechanik go ogarnie.
Standardowo trzeba zwrócić uwagę na czy słychać rozrząd przy rozruchu oraz czy nie ma wycieków oleju.
Poza tym latają do 400 tyś. km bez większych awarii.
Chyba były w 2 opcjach mocy 245 i 300 km pierwszy można spokojnie zrobić programem na 310 km a drugi to chyba miał coś podłubane bo turbo chyba nadal jedno.
Pozdrawiam.
jeździłem tą Panamerą (od razu zrezygnowałem brak napędu itd), lepsze wrażenie robiła A6 3.0 Quattro
natomiast Panamera Diesel model 971 także miałem okazję posmakować to inna bajka, przyśpieszenie tego auta zrobiło bynajmniej na mnie kolosalne wrażenie i nie ukrywam wcale a wcale nie pogardziłbym Panamerą z tym motorem
osobiście na moje odczucia i wrażenia polecam, co do usterkowości
nie mam pojęcia
alwaro napisał(a):
Jeżeli silnik diesla w panamerze 4S dzieli wspólne podzespoły z Audi to raczej nie powinno być problemów z dostępnością do części zamiennych oraz kompetencji serwisowej. Czy wiecie może jaka jest cześć wspólna tych silników? Np. O panamerze 3.6 mówią, ze posiada silnik wyjęty z touarega. Bardzo dziękuje.
Panamera nie ma silnika z Touareg tylko skrócony o jeden rząd V8 z Porsche (3.6 V6).
Cayenne 3.6 jako bliźniak Touarega i Q7 i posiada silnik made by VW 3.6 VR6.
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka