Panamera 971 - Samochód z USA, stoi na kołach, delikatna szkoda z przodu ( zderzak, obie lampy) poduszka kierowcy strzelona. Poza tym wszystko ok, nawet błotniki przód ok. Przy próbie zmiany biegu na N , R lub D wyskakuje komunikat awarii skrzyni biegów. Na lewarku i liczniku na 1-2 sekundy pokazuje się ikonka wybranego trybu D/R/N ale po chwili wraca na P. Nie słychać aby cokolwiek działo się przez ten czas w skrzyni. Czy jest to jakiś typowy problem ?
Drugie pytanie : W jaki dokładniej sposób rozblokowuje się ręcznie skrzynie biegów ? Chyba od dołu wykręca lub wkręca się śrubę ? I później podważa taka dźwignie ? Problem w tym że u mnie w tym miejscu nie ma żadnej śruby . Dźwignie jakoś podważyłem zaklinowując pod nią kawałek pręta tak żeby sprężyna nie odbijała. Auto jest teraz na luzie.
Ad 1. Komputer coś powie więcej. W najlepszym przypadku wystarczy błędy skasować, w najgorszym będą spore wydatki. Trudno cokolwiek stwierdzić.
Ad 2. Śruby nie ma w aucie. Trzeba dobrać samemu. To jest długa M6 zdaje się. Czasem dobrze otwór najpierw przegwintować, żeby sama śruba tego nie robiła.
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników