Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.04.2011, 0:25 

Dołączył: 27.07.2009
Posty: 234
Chyba nic nie pomyliłes, jak masz nip europejski to na firme kupujesz tam w cenie netto - w polandi do ceny netto doliczasz akcyze i do wartosci auta powiekszonej o akcyze doliczasz jeszcze vat 23 %


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.04.2011, 0:27 

Dołączył: 26.04.2011
Posty: 32
Chory kraj! Dziwi mnie to ze zrezygnowales z wiekszego rabatu u brokera pewnie 13 14? na 7 i zalatwianie samemu. Zdradzisz czemu? Papierow i problemow pelno wiec lepiej chyba by to ktos ogarnal, no chyba ze prowizja byla z kosmosu i nie chciales placic.

Wychodzi mi taniej 200 tys niz w Pl :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.04.2011, 0:41 

Dołączył: 30.01.2011
Posty: 244
Brokera reklamuje sie, ze załatwi Ci auto z upustem 17% od cennika polskiego, co tak naprawdę oznacza cennik detaliczny w uk, a ja od tego cennika urwalem jeszcze kilka procent, negocjujac sam. Papierologia ta sama. Brokera jest dobry dla osób, które nie znają angielskiego, dla starszego pokolenia, które nie do końca umie sie poruszać po innych krajach. Mi jest obojętne , czy pojadę do salonu w Wawie, czy Londynie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.04.2011, 0:42 

Dołączył: 30.01.2011
Posty: 244
A kraj chory, to sie zgadza. Ale to znowu przez obywateli, którzy chcąc zaoszczędzić, zgłaszają, ze każdy samochód kosztuje 100 euro, stad nowa interpretacja akcyzy


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.04.2011, 0:48 

Dołączył: 27.07.2009
Posty: 234
uluś napisał(a):
A kraj chory, to sie zgadza.


No wiecie my zazdroscimy angolom tanich aut a angole pewno zazdroszcza nam ze jestesmy gospodarczym tygrysem europy czyli Zieloną Wyspą ;)

A wiecie ze Angole (zreszta nie tylko oni) nie placa nawet 2% podatku przy sprzedazy uzywanego auta tak jak to sie placi w PL (PCC).


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.04.2011, 0:53 

Dołączył: 26.04.2011
Posty: 32
Czyli sie wszystko wyjasnilo. Trzeba bedzie z UK zalatwic samemu i tyle bo najlepiej sie kalkuluje. Z ciekawosic zapytam ktory salon polecasz? Napisze do nich, jak mozesz sie pochwalic ile w sumie zaoszczedziles w porownaniu do salonu w PL to tez bede wdzieczny. Rozumiem ze odebrales w Gdyni i auto doszlo cale i jaj nie bylo?:)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.04.2011, 1:12 

Dołączył: 30.01.2011
Posty: 244
od ceny katalogowej w polskim salonie zaoszczedzilem 29%, ale od tej ceny w polsce dostalbym 6% rabatu, wiec realnie zaoszczedzilem 23%.

Tak, jak pisalem wczesniej, sprowadzalem bmw, wiec konkretnego salonu porsche Ci nie polece :) W przypadku bmw tylko jeden salon w calej anglii sie tak naprawde tym zajmuje, pewnie w porsche jest podobnie, szukaj obslugi dyplomatów, vipow, lub wojskowych. Pozostale salony niby chcialy mi to sprzedac, ale wymagaly adresu zameldowania w anglii, czyli realnie nie byly w stanie tego auta mi sprzedac. jak zadzwonisz na infolinie porsche w uk, przestawisz sytuacje, na pewno wskażą wlasciwą osobę.

Auto przywiozą Ci na lawecie do domu, lub mozesz je odebrac w uk.

Bedziesz mial jeszcze jakies pytania, pisz na priva, chetnie jutro odpowiem

Tak przy okazji : Przy budzecie na panamere, mozesz tez pomyslec o nowym m5, ktore zaraz wyjdzie, jezdze wasnie nową serią 5 i jest cudowna, wiec m5 bedzie musialo byc fantastyczne. Porsche kocham za 911 i caymana, ale z wiekszymi autami dopiero raczkują. Oczywiscie kazdy wybiera co lubi :)

pozdrawiam

adam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.04.2011, 1:13 

Dołączył: 30.01.2011
Posty: 244
@por1: przy sprzedazy? chyba przy zakupie.

jak kupujesz na fakture, ten podatek nie obowiazuje rowniez w pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.04.2011, 1:52 

Dołączył: 26.04.2011
Posty: 32
Dzieki bardzo napisze jutro na priv, i dzieki za pomoc:)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.04.2011, 9:29 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
jak już tak importować to trzeba pojechać po całości tzn. Zarejestrować auto w anglii lub niemczech i wogóle nie zapłacić akcyzy.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.04.2011, 10:24 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
a mozna kupic w Anglii auto w salonie z kierownica po lewej stronie ?




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.04.2011, 10:55 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Maciek - o tym pisali koledzy - że podobno można zamówić z LHD.

Co do rabatów: nie wiem jakie daja na Panamerę ale w Pradze na telefon oferowali mi po kilku rozmowach 10 % na gt3 rs mkII... No ale kupiłem gt2




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.04.2011, 11:10 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Na pewno można zamówić LHD, frakcja zwolenników takich aut w GB rośnie ;) Choć trochę mnie to dziwi. Chyba że często jeżdżą na kontynent.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.04.2011, 13:22 

Dołączył: 26.04.2011
Posty: 32
Marion napisał(a):
jak już tak importować to trzeba pojechać po całości tzn. Zarejestrować auto w anglii lub niemczech i wogóle nie zapłacić akcyzy.


Z leasingiem przez polski bank tak sie nie da, ale z tego co teraz licze jesli dobrze licze wychodzi duuuzo taniej no tylko ze jest z tym troche roboty.

Czy ktos kupowal w uk i moze polecic jakis salon porsche co robi lhd i exporty?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.04.2011, 17:25 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
To leasing w niemczech. Trochę takich aut jeździ w PL


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.04.2011, 21:02 

Dołączył: 26.04.2011
Posty: 32
Marion napisał(a):
To leasing w niemczech. Trochę takich aut jeździ w PL


Szczerze to nie wiem jak to zrobic trzeba miec raczej firme w Niemczech tablice niemieckie nie wiem jak z odliczeniem leasingu jako koszty itd. Troche to skomplikowane:)

A wracajac do Czechow i ich 10% to ceny tam maja z kosmosu:)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.04.2011, 21:05 

Dołączył: 30.10.2008
Posty: 1066
A jak z oplatami w niemczech za takie leasingowane, ubezpieczenia/podatki?

Co po zakonczeniu okresu leasingu - wykup i wtedy formalnosci zwiazane ze sprowadzeniem pojazdu do PL?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.04.2011, 21:10 

Dołączył: 26.04.2011
Posty: 32
No właśnie też bym był ciekaw czy ktoś może coś więcej powiedzieć w tej sprawie. Chyba trzeba mieć niemiecki adres i zarobki:)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.04.2011, 21:19 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Kalasznikov napisał(a):
Marion napisał(a):

A wracajac do Czechow i ich 10% to ceny tam maja z kosmosu:)


Nie wiem skąd ta opinia bo ceny netto maja takie same jak w DE.
różnica to 1% bo maja 20% VAT a nie 19%.




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.04.2011, 21:23 

Dołączył: 30.01.2011
Posty: 244
Równiez wałkowałem ten temat. To oczywiscie jest najlepsze rozwiazanie. Kupujesz w cenie netto w anglii na firme w niemczech, nie ma w ogole akcyzy, a caly vat placisz, ale pozniej odliczasz. CZyli całkowity koszt samochodu to kwota netto w anglii, jednym slowem bajka.

Minusy to:
-musisz miec firme zarejestrowaną w niemczech, jesli jej nie masz, to musi ją miec osoba, do ktorej masz pelne zaufanie ( w koncu oficjalnie bedzie wlascicielem tego pojazdu).
-koszty w postaci raty leasingowej lub amortyzacji nie wpadają tobie w firmie polskiej, tylko niemieckiej ( znowu kombinowanie z refakturami ? )
-jeździsz na niemieckich blachach
Plusy to:
- calkowita cena auta to kwota netto zakupu w gb
- łatwiejsza sprzedaz auta na rynku niemieckim ( wyzsze ceny, wieksza ilosc potencjalnych nabywcow). Po leasingu po prostu nadal jezdzisz na niemieckich blachach, a jak chcesz auto sprzedac, sprzedajesz je w niemczech, auto nigdy nie przechodzi polskiej akcyzy

Sam odstapilem od tego, poniewaz stwierdzilem, ze nie znam w niemczech osoby, do ktorej mialbym tyle zaufania, aby zarejestrowac na nią auto


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum