|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 10 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
migolc
|
Napisane: 31.07.2021, 0:21 |
|
Dołączył: 29.07.2021 Posty: 5
|
Witam. Od zawsze podoba mi się Panamera i mam dylemat co do silnika. Kiedyś, gdy szalałem na punkcie Cayenne I naczytałem się różnych opinii o tym nicasilu w V8, który de facto znam z cylindrów motocykli 2T. Powiedzcie proszę jak to jest z Panamerą (2011-2012)? Jest się czego bać? W 3.6 tego nie ma? Który silnik jest bardziej awaryjny itp. Rozważam Panamerę Turbo bądź 3.6. Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
b0g0b0jny
|
Napisane: 31.07.2021, 9:13 |
|
Dołączył: 4.08.2014 Posty: 1548
|
W przypadku Panamery 3.6 to ten sam silnik co 4.8 (skrócony o jeden rząd) wiec i problemy podobne. Reasumując 3.6 moim zdaniem nie warto kupować.
Niestety auta ogólnie są dość awaryjne (starsze I z dużymi przebiegami) a koszty napraw niebagatelne.
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
|
|
Góra |
|
migolc
|
Napisane: 31.07.2021, 11:08 |
|
Dołączył: 29.07.2021 Posty: 5
|
Kojarzy mi się coś, że w przypadku Cayenne I jednostki 4,5 miały jakiś problem z chłodzeniem, a te mniejsze tego nie miały. Dobrze pamiętam? Czy mowa właśnie o tym nicasilu. Właśnie trochę słabo byłoby kupić auto za +100 000 zł i jeżdżąc martwić się o silnik. Prawie jak ze starym 2.0 TDI .
|
|
Góra |
|
b0g0b0jny
|
Napisane: 31.07.2021, 11:59 |
|
Dołączył: 4.08.2014 Posty: 1548
|
W 3.2 i 3.6 w Cayenne to silniki VR6 VW.
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
|
|
Góra |
|
migolc
|
Napisane: 31.07.2021, 12:10 |
|
Dołączył: 29.07.2021 Posty: 5
|
Z tego co kojarzę, to te VR6 nie były aż tak awaryjne. Wiem, że główną przyczyną awarii silnika jest poprzedni właściciel, ale jeśli pominąć ten fakt, to który silnik w Panamerze jest najbardziej pewny...? Może jakiś kod silnika itp.
|
|
Góra |
|
Johnny
|
Napisane: 31.07.2021, 12:24 |
|
Dołączył: 27.12.2017 Posty: 717 Lokalizacja: Szczecin
Nr klubowicza: 712
|
migolc napisał(a): Z tego co kojarzę, to te VR6 nie były aż tak awaryjne. Wiem, że główną przyczyną awarii silnika jest poprzedni właściciel, ale jeśli pominąć ten fakt, to który silnik w Panamerze jest najbardziej pewny...? Może jakiś kod silnika itp. To jest dość awaryjne auto, wystarczy spojrzeć na forum, warto mieć gwarancję PA. Remont silnika to pewnie jakieś 30k PLN. Najpewniejszy, ale na pewno też nie idealny (drogi rozrzad + naprawy typowe dla diesla) to 3.0 TDI produkcji Audi.
_________________
981 Boxster GTS
|
|
Góra |
|
b0g0b0jny
|
Napisane: 31.07.2021, 12:33 |
|
Dołączył: 4.08.2014 Posty: 1548
|
migolc napisał(a): Z tego co kojarzę, to te VR6 nie były aż tak awaryjne. Wiem, że główną przyczyną awarii silnika jest poprzedni właściciel, ale jeśli pominąć ten fakt, to który silnik w Panamerze jest najbardziej pewny...? Może jakiś kod silnika itp. W Panamerze nie było VR6 wszystkie silniki poza Dieslem to silniki Porsche V8 lub V6 (skrócone V8(. Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
|
|
Góra |
|
migolc
|
Napisane: 31.07.2021, 13:13 |
|
Dołączył: 29.07.2021 Posty: 5
|
Johnny napisał(a): migolc napisał(a): Z tego co kojarzę, to te VR6 nie były aż tak awaryjne. Wiem, że główną przyczyną awarii silnika jest poprzedni właściciel, ale jeśli pominąć ten fakt, to który silnik w Panamerze jest najbardziej pewny...? Może jakiś kod silnika itp. To jest dość awaryjne auto, wystarczy spojrzeć na forum, warto mieć gwarancję PA. Remont silnika to pewnie jakieś 30k PLN. Najpewniejszy, ale na pewno też nie idealny (drogi rozrzad + naprawy typowe dla diesla) to 3.0 TDI produkcji Audi. A z benzynowych jeśli miałbyś wytypować najmniej awaryjne wg Ciebie?
|
|
Góra |
|
Johnny
|
Napisane: 31.07.2021, 13:38 |
|
Dołączył: 27.12.2017 Posty: 717 Lokalizacja: Szczecin
Nr klubowicza: 712
|
migolc napisał(a): Johnny napisał(a): migolc napisał(a): Z tego co kojarzę, to te VR6 nie były aż tak awaryjne. Wiem, że główną przyczyną awarii silnika jest poprzedni właściciel, ale jeśli pominąć ten fakt, to który silnik w Panamerze jest najbardziej pewny...? Może jakiś kod silnika itp. To jest dość awaryjne auto, wystarczy spojrzeć na forum, warto mieć gwarancję PA. Remont silnika to pewnie jakieś 30k PLN. Najpewniejszy, ale na pewno też nie idealny (drogi rozrzad + naprawy typowe dla diesla) to 3.0 TDI produkcji Audi. A z benzynowych jeśli miałbyś wytypować najmniej awaryjne wg Ciebie? A skad my mamy wiedziec? Nikt nie prowadzi statystyk, niektore silniki maja gorsza reputacje i do takich sie zaliczaja V8 Porsche. Kup zadbany egzemplarz, moze dokup gwarancje PA jak sie da, albo miej przygotowane troche wiecej pieniedzy na powazniejsze usterki i ciesz sie autem. Jezeli nie, to po prostu to nie jest auto dla Ciebie.
_________________
981 Boxster GTS
|
|
Góra |
|
adamax
|
Napisane: 1.08.2021, 21:07 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 20.05.2015 Posty: 2067 Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
|
Jak faktycznie chcesz kupić porządną (nie najtańszą z ogłoszenia) Panamerę to zapraszam na prv. Moja 2010 4S (na gwarancji do 28.08.2021) jest na sprzedaż. Syn wybiera się na studia do innego miasta i nie jest mi potrzebne piąte Porsche - to służyło nam głównie jako wakacyjny pojazd
_________________ pozdrawiam Adam =================== 944/993/986/996T/970 http://www.prosiakovo.plhttp://www.enotrip.pl
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 10 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|