KZO! napisał(a):
damiank84 napisał(a):
maciej.rybarczyk napisał(a):
Moim zdaniem firma porsche dużo straciła w moich oczach gdy pojawił sie cayenne. Firma która od kilku dziesięciu lat produkuje samochody sportowe jest postrzegana jako marka sportowa wypuszcza na rynek cayenne (SUV). Ferdynand przewraca się w grobie-Co oni zrobili terenówke. Zbyt lapczywi na pieniądze. KOMERCJA!!!!
Pozdrawiam
Gdyby nie zrobili terenowki to byc moze w tym momencie byli by na skraju bankructwa.
Podzielam zdanie przedmówcy Damiana84
Co do komercji to........
Niemożliwe było utrzymanie produkcj aut sportowych bez posiadania innej alternatywy zarobku.
A cayene powstał z opini klijentów którzy sami narzekali na brak rodzinnego Porsche.(rynek sie zmienia i trzeba jakoś przetrwać chude lata)
Wiec to my sami zdecydowaliśmy ze ten model powstał.
Tak samo powstał model 924 i co.....
Mówią ze to nie porsche A podniusł tą firmę ze skraju bankructwa po nieudanym najbrzydszym modelu VW 914 ... To nigdy nie było porsche A przysporzyło Firmie problemów.
Ale nie dyskutujmy o gustach .
Porsche zawsze pozostnaie marką Exkluzywną
I napewno nie zrezygnuje z legendy 911
.I niezapominajmy ze Porsche zaczynało od Traktorów.
A nie w Sporcie.
Pozdrawiam
KZO - cały czas mówisz o kompleksach posiadaczy 924 - powstają one właśnie po takich tekstach jak Twoje
w końcu przestanę się udzielać na forum, bo popadne w kompleksy... schowam się w piwnicy i zacznę tłuc głową o ścianę, bo mam niechciane dziecko porsche i vw
a tak szczerze - już mówiłem Ci raz (chyba nawet w tym temacie) - Porsche to sport!! 924 to też sport!! Cayenne to już nie jest sport...
na tym polega różnica obydwu sytuacji...
nieważne z kim współpracują nad budową auta - ważne, że jeśli oni coś tworzą, to jest to zgodne z regułami firmy - ich celem - a ich cel od zawsze był autem sportowym, ekskluzywnym... w ostatnich modelach z tego pierwszego zrezygnowali