A czy w ogóle zaopatrywanie się w jakiekolwiek 911 w wersji cabrio ma sens?
- kwestia sztywności nadwozia - dodatkowy ciężar mechanizmu składanego dachu jak samego brezentu na tylnej osi co jak wiadomo w aucie preferującym zamiatanie tyłkiem tym bardziej niekorzystnie wpływa na właściwości jezdne - kwestia wytłumienia wnętrza - mniejsza powierzchnia bagażowa na tylnej półeczce za tylnymi siedzeniami - kiepska widoczność na tylnej szybie która ze względu na mniejsze rozmiary niż w wersji coupe nie spełnia tak bardzo swoich funkcji - toporna niezbyt zgrabna linia po rozłożeniu dachu
Widać że pod każdym względem technicznym 911 z punktu widzenia historycznego nigdy natywnie nie został zaprojektowany żeby być kabrioletem, to wymusił marketing koncernu i chęć większego zysku. Z kolei Targa preferuje jeszcze większy ciężar na tylnej osi, z tym że tył bardziej przeszklony niż w coupe i według niektórych najlepiej wygląda z 911.
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników