|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 14 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
lartex
|
Napisane: 17.08.2022, 12:27 |
|
Dołączył: 17.08.2022 Posty: 2
|
|
Góra |
|
ebbuma
|
Napisane: 17.08.2022, 15:42 |
|
Dołączył: 3.05.2018 Posty: 103
|
czy ten post to zarzutka? taki clickbait? Podajesz 4 auta, totalnie inne. Cayenne jeden diesel, drugi benzyna. Porównujesz z 911stką i Caymanem? Musisz zdecydować czego potrzebujesz, a potem podeślij linki. Panamera z tego roku bez Porsche Approved, bałbym się...
|
|
Góra |
|
Dawids
|
Napisane: 19.08.2022, 12:40 |
|
Dołączył: 6.05.2022 Posty: 64
|
|
Góra |
|
kaba
|
Napisane: 19.08.2022, 15:11 |
|
Dołączył: 29.12.2021 Posty: 94
|
Trochę dziwny ten Cayman. Niby wersja base, a czerwone zaciski i białe zegary sugerują wersję S...
|
|
Góra |
|
Dawids
|
Napisane: 19.08.2022, 19:34 |
|
Dołączył: 6.05.2022 Posty: 64
|
kaba napisał(a): Trochę dziwny ten Cayman. Niby wersja base, a czerwone zaciski i białe zegary sugerują wersję S... Właściciel wymienił zegary na białe, a zaciski pomalował.... Ot taka fantazja
|
|
Góra |
|
sante
|
Napisane: 4.09.2022, 21:12 |
|
Dołączył: 16.02.2021 Posty: 9
|
Posiadam cayman'a 200k+ przebiegu, skrzynia tiptronic juz przeszła swoja regeneracje. Wrażenia z jazdy warte pieniędzy, na ten moment to chyba najmniej awaryjne z wszystkich aut które posiadałem a mialem auta z mniejszymi przebiegami.
|
|
Góra |
|
Matmiz
|
Napisane: 5.09.2022, 12:09 |
|
Dołączył: 21.09.2021 Posty: 42
|
Podczepię się pod temat - jutro chciałem jechać oglądać tę sztukę, auto ma być dla żony więc będzie daily ale tylko do telepania się po okolicach, przebieg roczny 5-7 tyś. Auto sprawdziłem raportem, wygląda wstępnie OK, jak się spodoba to podjedziemy do serwisu sprawdzić dokładniej ale pytanie o silnik i skrzynię PDK. Widziałem w opisach że pierwsza generacja Caymana miała 2,7 i 3,coś, a tu jest 2,9 i chyba był krótko produkowany - dlaczego? Ogólnie czy uważacie że ten egzemplarz jest wart zainteresowania, ktoś zna? https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-c ... Et7rw.html
|
|
Góra |
|
Johnny
|
Napisane: 5.09.2022, 12:33 |
|
Dołączył: 27.12.2017 Posty: 717 Lokalizacja: Szczecin
Nr klubowicza: 712
|
Matmiz napisał(a): Podczepię się pod temat - jutro chciałem jechać oglądać tę sztukę, auto ma być dla żony więc będzie daily ale tylko do telepania się po okolicach, przebieg roczny 5-7 tyś. Auto sprawdziłem raportem, wygląda wstępnie OK, jak się spodoba to podjedziemy do serwisu sprawdzić dokładniej ale pytanie o silnik i skrzynię PDK. Widziałem w opisach że pierwsza generacja Caymana miała 2,7 i 3,coś, a tu jest 2,9 i chyba był krótko produkowany - dlaczego? Ogólnie czy uważacie że ten egzemplarz jest wart zainteresowania, ktoś zna? https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-c ... Et7rw.htmlBo to jest już polift. Zdecydowanie lepszy wybór - nowszy silnik z DFI, mniejsze spalanie, dodatkowo nie ma problemów z awaryjnością jak przedlifty. Do tego automat PDK, a nie tiptronic - o wiele lepszy, ale droższy serwis. Ten egzemplarz trochę już wisi, bo cena była zbyt wysoka, a to jednak nie jest S. Jak wszystko będzie z nim dobrze technicznie, to bardzo fajna oferta.
_________________
981 Boxster GTS
|
|
Góra |
|
Matmiz
|
Napisane: 5.09.2022, 12:54 |
|
Dołączył: 21.09.2021 Posty: 42
|
Dziękuję za odpowiedź. Czyli jeśli nie jest zajechanym trupem to nie jest to auto wysokiego ryzyka? Jak wspomniałem nie mam doświadczenia z Prosiakami, poczytałem kiedyś o Panamerce pierwszej generacji, że koszty potrafią być bardzo wysokie. A że nie Ska... żona po 115 KM Mercedesie B i tak będzie pewnie zadowolona
|
|
Góra |
|
Johnny
|
Napisane: 5.09.2022, 13:16 |
|
Dołączył: 27.12.2017 Posty: 717 Lokalizacja: Szczecin
Nr klubowicza: 712
|
Panamera a Cayman to inna liga. Tutaj nie ma takich kosztów, ale i tak trzeba koniecznie jechać do kogoś kto się zna na przegląd przedzakupowy. Ryzyko jest zawsze, ale jak auto ma realny przebieg i było serwisowane to będzie dobrze. Silnik ma dobre opinie, pdk również ale jednak naprawy są drogie.
_________________
981 Boxster GTS
|
|
Góra |
|
Matmiz
|
Napisane: 5.09.2022, 13:54 |
|
Dołączył: 21.09.2021 Posty: 42
|
Bardzo dziękuję za dobre słowo
|
|
Góra |
|
b0g0b0jny
|
Napisane: 5.09.2022, 18:38 |
|
Dołączył: 4.08.2014 Posty: 1549
|
Johnny napisał(a): Matmiz napisał(a): Podczepię się pod temat - jutro chciałem jechać oglądać tę sztukę, auto ma być dla żony więc będzie daily ale tylko do telepania się po okolicach, przebieg roczny 5-7 tyś. Auto sprawdziłem raportem, wygląda wstępnie OK, jak się spodoba to podjedziemy do serwisu sprawdzić dokładniej ale pytanie o silnik i skrzynię PDK. Widziałem w opisach że pierwsza generacja Caymana miała 2,7 i 3,coś, a tu jest 2,9 i chyba był krótko produkowany - dlaczego? Ogólnie czy uważacie że ten egzemplarz jest wart zainteresowania, ktoś zna? https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-c ... Et7rw.htmlBo to jest już polift. Zdecydowanie lepszy wybór - nowszy silnik z DFI, mniejsze spalanie, dodatkowo nie ma problemów z awaryjnością jak przedlifty. Do tego automat PDK, a nie tiptronic - o wiele lepszy, ale droższy serwis. Ten egzemplarz trochę już wisi, bo cena była zbyt wysoka, a to jednak nie jest S. Jak wszystko będzie z nim dobrze technicznie, to bardzo fajna oferta. 2.9 chyba nie ma jeszcze DFI. W 987.2 tylko 3.4 miało. Wysłane z mojego SM-G980F przy użyciu Tapatalka
|
|
Góra |
|
Johnny
|
Napisane: 5.09.2022, 20:16 |
|
Dołączył: 27.12.2017 Posty: 717 Lokalizacja: Szczecin
Nr klubowicza: 712
|
b0g0b0jny napisał(a): Johnny napisał(a): Matmiz napisał(a): Podczepię się pod temat - jutro chciałem jechać oglądać tę sztukę, auto ma być dla żony więc będzie daily ale tylko do telepania się po okolicach, przebieg roczny 5-7 tyś. Auto sprawdziłem raportem, wygląda wstępnie OK, jak się spodoba to podjedziemy do serwisu sprawdzić dokładniej ale pytanie o silnik i skrzynię PDK. Widziałem w opisach że pierwsza generacja Caymana miała 2,7 i 3,coś, a tu jest 2,9 i chyba był krótko produkowany - dlaczego? Ogólnie czy uważacie że ten egzemplarz jest wart zainteresowania, ktoś zna? https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-c ... Et7rw.htmlBo to jest już polift. Zdecydowanie lepszy wybór - nowszy silnik z DFI, mniejsze spalanie, dodatkowo nie ma problemów z awaryjnością jak przedlifty. Do tego automat PDK, a nie tiptronic - o wiele lepszy, ale droższy serwis. Ten egzemplarz trochę już wisi, bo cena była zbyt wysoka, a to jednak nie jest S. Jak wszystko będzie z nim dobrze technicznie, to bardzo fajna oferta. 2.9 chyba nie ma jeszcze DFI. W 987.2 tylko 3.4 miało. Masz racje, mój błąd. „In 2009, Porsche introduced the MA1 engine in Boxster, Cayman, and 911 models. The all new engine featured a closed-deck Alusil engine block and in Boxster/Cayman S and 911 models, direct injection (base model 987.2 still utilizes port injection). Among the changes made were the elimination of the intermediate shaft and inclusion of a vastly improved oiling system that eliminates oil starvation issues common in M96/M97 engines. With these changes, the MA1 (9A1) engine has shown itself a worthy replacement. With the popularity of the Cayman Interseries and PCA GTB1 racing classes based on the 2009-2012 Cayman S, the engine's durability for track use with little to no modifications has been proven.”
_________________
981 Boxster GTS
|
|
Góra |
|
Meta
|
Napisane: 8.10.2022, 10:49 |
|
Dołączył: 9.04.2017 Posty: 31
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 14 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|