oczywiście że nie trzeba tulejować, pomiarów cylindrów dokona Ci każdy szlifierz. Jak Ci silnik nie chlał oleju tu zostaw te pierścienie. Chyba że było inaczej... wtedy polecam wybrać się do solidnego warsztatu szlifierskiego, sprawdzić tzw owal na cylindrach - jeśli jest w normie - przeprowadzić honowanie cylindrów i założyć nowe fabryczne pierścienie. Wał wymieniłeś na drugi sprawny czy naprawiasz ten? Jeśli tak t jaką metodą?
o pierścienie musisz pytać w aso, gdzie indziej raczej nie znajdziesz... jak silniki od 911 996 i 997 składałem to raptem uszczelki pod głowice znalazłem aftermarketowe a w zasadzie cała reszta - aso
Więc przekręciła się panewka i Wał był starty na 6 szlif i jeden korbowód do wymiany oraz panewki więc załatwiłem inny z rozbiórki wał z panewkami i tylko lekka polerka plus 4 nowe panewki główne(stare były niezbyt więc mechanik wolał nowe) no i korbowód a reszta była ok:)Uszczelki,uszczelniacze nowe. Sprężyny zaworowe 4 z rozbiórki .Wcześniej mechanik wyjął jeden tłok i mówił że pierścienie są OK ale teraz mechanik składając zauważył luz na pozostałych tłokach na pierścieniach więc zalecił wymianę wszystkich:(Auto wcześniej brało już dużo oleju więc raczej na pewno zalecana wymiana pierścieni:(
Tuleje mają 85,5 mm, gr pierścieni to 1,2 1,5 i 2. Górny i dolny chromowany. Zamówiłem komplet, produkcja na zamówienie w kraju(na zamówienie, bo robią standardowo wymiary 86 mm):) Jest jeszcze firma która robi na wymiar wysłanych do nich tłoków ale trwa to dłużej:)
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników