Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 30.12.2016, 17:23 

Dołączył: 23.10.2009
Posty: 38
Pilne Kupię pierścienie tłokowe Boxster 986 2.5 tel504108715
Potrzebuję komplet na 6 tłoków:)
tel 504108715


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.12.2016, 18:01 

Dołączył: 13.02.2015
Posty: 450
wiesz że jak tulejowałeś cylindry na żeliwo to fabrycznych założyć nie możesz...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.12.2016, 10:57 

Dołączył: 23.10.2009
Posty: 38
Z tego co wiem to mechanik zmienia tylko pierścienie bo są luzy a powodem rozebrania silnika jest przekręcona panewka.
A trzeba tulejować?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.12.2016, 14:42 

Dołączył: 13.02.2015
Posty: 450
oczywiście że nie trzeba tulejować, pomiarów cylindrów dokona Ci każdy szlifierz. Jak Ci silnik nie chlał oleju tu zostaw te pierścienie. Chyba że było inaczej... wtedy polecam wybrać się do solidnego warsztatu szlifierskiego, sprawdzić tzw owal na cylindrach - jeśli jest w normie - przeprowadzić honowanie cylindrów i założyć nowe fabryczne pierścienie.
Wał wymieniłeś na drugi sprawny czy naprawiasz ten? Jeśli tak t jaką metodą?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.12.2016, 14:50 

Dołączył: 13.02.2015
Posty: 450
o pierścienie musisz pytać w aso, gdzie indziej raczej nie znajdziesz... jak silniki od 911 996 i 997 składałem to raptem uszczelki pod głowice znalazłem aftermarketowe a w zasadzie cała reszta - aso


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.12.2016, 15:42 

Dołączył: 23.10.2009
Posty: 38
Więc przekręciła się panewka i Wał był starty na 6 szlif i jeden korbowód do wymiany oraz panewki więc załatwiłem inny z rozbiórki wał z panewkami i tylko lekka polerka plus 4 nowe panewki główne(stare były niezbyt więc mechanik wolał nowe) no i korbowód a reszta była ok:)Uszczelki,uszczelniacze nowe.
Sprężyny zaworowe 4 z rozbiórki .Wcześniej mechanik wyjął jeden tłok i mówił że pierścienie są OK ale teraz mechanik składając zauważył luz na pozostałych tłokach na pierścieniach więc zalecił wymianę wszystkich:(Auto wcześniej brało już dużo oleju więc raczej na pewno zalecana wymiana pierścieni:(


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.01.2017, 1:27 

Dołączył: 13.02.2015
Posty: 450
tak jak już mówiłem, zmierz koniecznie tuleje cylindrowe bo jeśli są zużyte to wymiana pierścieni nie pomoże


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.01.2017, 9:45 

Dołączył: 23.10.2009
Posty: 38
Tuleje mają 85,5 mm, gr pierścieni to 1,2 1,5 i 2. Górny i dolny chromowany. Zamówiłem komplet, produkcja na zamówienie w kraju(na zamówienie, bo robią standardowo wymiary 86 mm):) Jest jeszcze firma która robi na wymiar wysłanych do nich tłoków ale trwa to dłużej:)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.01.2017, 22:50 

Dołączył: 13.02.2015
Posty: 450
:) Życzę Ci żebyś nie musiał drugi raz rozbierać motoru :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum