Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.09.2008, 17:40 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
tacyśmy wszyscy analitycy, że nie doczytaliśmy że przód i tył są inne :oops:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.09.2008, 18:38 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
Marion napisał(a):
tacyśmy wszyscy analitycy, że nie doczytaliśmy że przód i tył są inne :oops:


Ja widziałem to ale która jest bardziej miękka bo mi się wydaje ,że Sport Maxx ! Jeśłi jest odwrotnie to faktycznie może być to.

Dlatego ja aby ogranczyć podzterownośc na przód założyłem Michelin PS2
tr. 220 a tyły zostawiłem ContiSport tradewere 280.Mniej wyjeżdża.




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.09.2008, 20:46 

Dołączył: 3.10.2007
Posty: 148
:D
Zmniejszenie ciśnienia w przedniej oponie o 0.2 (podpowiedział juz mi na wstępie kolega były rajdowiec, ale coś mu nie uwierzyłem :oops: no i MARION :thumbup: ) na pierwszy rzut oka mocno pomogło... przynajmniej na mniejszych tzn ponizej 100km/h odczuwalne... test krótki, ale intensywny;)
Jutro moze będę miał więcej czasu to lepiej przetestuję :drive:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.09.2008, 20:49 

Dołączył: 3.10.2007
Posty: 148
Jeszcze jedno.
Dzisiaj jest cieplej, ale nie to chyba miało wpływ na test, bo przed spuszczeniem powietrza tez mi coś nie pasowało...

Zobaczę jutro czy nie ma tu efektu PLACEBO :roll:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.09.2008, 21:05 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
to przetestuj jeszcze przy podniesionym ciśnieniu w tylnych kołach zostawiając niskie z przodu


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.09.2008, 21:23 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
to moze byc zasługa cisnienia ale nie musi,bo poprostu moze nowe gumy sie dopiero ułozyły do nastawów


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.09.2008, 21:41 

Dołączył: 3.10.2007
Posty: 148
Przejechałem po zmianie ok 400-450 km...
Ale chwilowo nabardziej odczułem zmianę po obnizeniu ciśnienia w przodzie


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.10.2008, 21:35 

Dołączył: 16.08.2007
Posty: 22
Generalnie jak kupilem Targe 996 to jezdzila jak Polonez. Potem zalozylem komplet opon zimowych Bridgestone (bez N0), troche sie poprawilo. A potem zrobilem geometrie w serwisie w Warszawie. No i wtedy zaczela jezdzic niesamowicie fajnie :) Takze strzelam ze to kwestia wlasnie zrobienia geometrii, chyba ze niedawno robiles.

Natomiast jesli chodzi o homologacje opon Porsche to nie roznia sie one jakos cenowo w necie tylko trudno je dostac, natomiast w serwisie sa 2x drozsze niz takie same opony bez homologacji. Nie sadze zeby homologacja miala jakis wielki wplyw na jazde, ale nie mialem okazji tego sprawdzic na nowych oponach.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum