|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 9 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
misyogin
|
Napisane: 22.03.2010, 10:06 |
|
Dołączył: 20.03.2010 Posty: 52
|
Witam,
jeszcze bez samochodu, ale juz z pytaniami:)
Koledzy, Kolezanki (lub odwrotnie - wiadomo rownouprawnienie),
Jakiego mechanika w okolicach Warszawy mozecie polecic, jacy sie w ogole przedniosilnikowymi (generalnie o 944 mysle) zajmuja?
Czytalem juz o panu Szafranskim, ale czy jakis inny warsztat/mechanik jeszcze jest przez kogos odwiedzany, polecany?
Generalnie interesuje mnie temat wymiany rozrzadu, a konkretnie walka rozrzadu (paski paski ponoc wymienione).
Kojarzycie jaki budzet trzeba szykowac?
Co trzeba wymienic przy okazji?
Z gory dzieki za kazda informacje:)!
|
|
Góra |
|
Duc748
|
Napisane: 22.03.2010, 10:14 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
|
witaj !!!
polecam rowniez nasze zaprzyjaznione forum 924.pl
tam wiele pomyslow i chetnych do pomocy kolegow
milej jazdy
M
_________________ Marcin ---------------- http://aidi.pl
|
|
Góra |
|
wampir
|
Napisane: 22.03.2010, 10:26 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3164
|
Proponuje kolege z forum o nicku "porsz" - on sie zajmuje 924 i 944 wielu osob z wawy
|
|
Góra |
|
maciejek
|
Napisane: 22.03.2010, 10:26 |
|
Dołączył: 19.02.2008 Posty: 143
|
|
Góra |
|
misyogin
|
Napisane: 22.03.2010, 11:49 |
|
Dołączył: 20.03.2010 Posty: 52
|
Dzieki chlopaki,
po wstepnych rozeznaniach:
cena 1 walka ~ 1500zl, moze warto od razu robic 2 - 3k.
lancuszek, napinacz, dodatki - 2k
robota 1-2k
czyli 5k jak nic trzeba liczyc - wyjatkowo droga inwestycja na start.
Co myslicie?
A i ponoc bardzo ciezko z dostepnoscia tych czesci do s2, na tyle ze czasem bardziej kalkuluje sie zakup calego silnika (a tych tez malo przecie),
ech...
|
|
Góra |
|
przemek84
|
Napisane: 22.03.2010, 16:41 |
|
Dołączył: 11.06.2007 Posty: 352
|
cena walka 1.5k? nawet do zwyklego 924 chyba tak tani nie jest,do s2 (bo o nim chyba piszesz) to ok.3tys.
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 22.03.2010, 16:47 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
A czemu zakładasz że wymiana będzie konieczna?
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
misyogin
|
Napisane: 22.03.2010, 17:06 |
|
Dołączył: 20.03.2010 Posty: 52
|
fakt, zalozenie moze zbyt pesymistyczne, szczegolnie ze nie stwierdzone jasno przez mechanika.
Generalnie jutro auto ma obejrzec Pan Szafranski i dopiero wtedy bede przeliczal buzdzet:)
Dzieki za pomoc, dam znac co i jak;)
|
|
Góra |
|
simprez
|
Napisane: 22.03.2010, 20:02 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2931
|
Żółte S2? Czyż to przypadkiem nie one przewija się od jakiegoś czasu przy okazji innego tematu o wymianie wałków w silniku 16V?
Jeśli to jest żółte 944 S2, które kiedyś było zarejestrowane w okolicach Zakopanego, to jeden z forumowiczy miał okazję bliżej Mu się przyjrzeć parę(naście) miesięcy temu.
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 9 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|