Autor |
Wiadomość |
Polit
|
Napisane: 30.04.2022, 19:50 |
|
Dołączył: 9.06.2016 Posty: 16
|
|
Góra |
|
Johnny
|
Napisane: 30.04.2022, 20:20 |
|
Dołączył: 27.12.2017 Posty: 717 Lokalizacja: Szczecin
Nr klubowicza: 712
|
Wnętrze kozak!!!
_________________
981 Boxster GTS
|
|
Góra |
|
Duke
|
Napisane: 30.04.2022, 21:04 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 2057
|
Wnętrze super! Zaś co do reszty ja jestem bardzo anty RWB, ale widać ogrom pracy.
|
|
Góra |
|
b0g0b0jny
|
Napisane: 30.04.2022, 21:10 |
|
Dołączył: 4.08.2014 Posty: 1548
|
Jam dla mnie chyba zbyt odważnie ale : 1. Wnętrze super 2. Finalnie widać, że to przemyślany i projekt, w który włożyłeś dużo czasu i pracy.
Gratuluję! Wyszło wyjątkowe i ciekawe auto.
|
|
Góra |
|
Eternit
|
Napisane: 30.04.2022, 21:16 |
|
|
Szkoda że nie ma jakichś normalniejszych kół, niemniej robota wygląda mega solidnie
|
|
Góra |
|
Rafał-El
|
Napisane: 30.04.2022, 21:24 |
|
Dołączył: 25.02.2018 Posty: 254
|
Masakra. Tyle pracy włożone, żeby zrobić podróbkę RWB. Osoba która wykonała projekt nie ma wiedzy na temat konstrukcji samochodów. Są lepsi do inspiracji. Moja osobista opinia, jako inżyniera mechanika
|
|
Góra |
|
berni500
|
Napisane: 30.04.2022, 21:34 |
|
Dołączył: 4.12.2016 Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
|
Zadam pytanie: Jak to jeździ przy takim pokracznym zestawie kołowo-zawiasowym? Reszty nie komentuje, uważam, że każdy ma prawo zrobić tak jak mu się podoba, można nawet 964 turbo pociąć 🙉😤 jeśli ktoś ma wizję popsucia pięknej linii…
_________________
www.classic911.pl www.pasjaporsche.pl
|
|
Góra |
|
prnit
|
Napisane: 30.04.2022, 22:07 |
|
Dołączył: 27.02.2011 Posty: 465
|
Napisałem już na FB, szkoda tego biednego 997, ani to będzie do jazdy się nadawać ani do nie wiem czego...gratuluje jednak projektu wnętrza, jest rewelacyjny, szkoda że na tym wnętrzu i zawieszeniu się nie skończyło bo do tego czasu autko wyglądało rewelacyjnie.
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 1.05.2022, 0:03 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Wnętrze świetne! Jeżeli chodzi o bodykit to nie popieram ale szanuję
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
kilazz
|
Napisane: 1.05.2022, 6:59 |
|
Dołączył: 27.05.2009 Posty: 870
|
Wg mnie trochę już za grubo, lubię przeróbki ale myślę, że to jest już zrobione za bardzo pod show, poprzednie auto miałeś fajniejsze.. Ładnie połączone generację w środku, fajne niektóre detale i fajnie zapowiada się kolor ale sam bodykit chyba jest najsłabsza częścią, myślę że te z jacquemond, które są już dość długo na rynku jakoś gustowniej wpisują się w sylwetkę http://www.jacquemond-france.com/uk/jac ... rsche-997/
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 1.05.2022, 10:43 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2284 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
szeeeeroko ciekawe jak trakcja z takimi walcami na przodzie
|
|
Góra |
|
kuchar
|
Napisane: 1.05.2022, 12:07 |
|
Dołączył: 25.02.2008 Posty: 238
|
Gratuluje! Szacunek!
Świetny projekt. Wygląda fantastycznie. Dbaj o silnik.
|
|
Góra |
|
kaba
|
Napisane: 1.05.2022, 12:31 |
|
Dołączył: 29.12.2021 Posty: 94
|
Popieram przedmówców, że środek (a zwłaszcza obszycia foteli, boczków, pasy i tarcze) prezentuje się świetnie. Co do bodykitu i felg mam bardzo mieszane uczucia, natomiast szacunek za ogrom włożonej pracy - widać, że robiłeś to z głową i nie oszczędzałeś.
|
|
Góra |
|
berni500
|
Napisane: 1.05.2022, 18:58 |
|
Dołączył: 4.12.2016 Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
|
Przepraszam, oczywiście nie doczytałem ze zawias jest pneumatyczny 😩 Poproszę o zdjęcia w normalnej pozycji do jazdy codziennej. Pozdrawiam Bernard
_________________
www.classic911.pl www.pasjaporsche.pl
|
|
Góra |
|
Faza20
|
Napisane: 1.05.2022, 21:54 |
|
Dołączył: 22.12.2021 Posty: 69
|
Bardzo ciekawy projekt zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz! Już nie mogę się doczekać relacji z dalszych prac. Takie indywidualne podejście to jest to co cenię najbardziej. Gratulacje zarówno za pomysł jak i wykonanie.
|
|
Góra |
|
Rafał-El
|
Napisane: 2.05.2022, 10:55 |
|
Dołączył: 25.02.2018 Posty: 254
|
Napiszę parę uwag technicznych do do konstrukcji samochodu: 1 szerokość opon: - opony nie zostały prawidłowo dobrane do szerokości felg. Bardzo duży tzw. naciąg. Grozi to ściągnięciem opony z rantu w trakcie jazdy. - szerokość opon dobierana jest w samochodzie tak aby zapewnić odpowiedni nacisk jednostkowy. Zwiększając szerokość felg i opony o prawie 50% doprowadzamy do sytuacji zmniejszenia nacisku poniżej wymaganego bo masa samochodu zostaje niezmienna. Efektem jest brak możliwości wyciśnięcia wody i piasku spod bieżnika opony. W przypadku załapania kałuży lub piasku na zakręcie samochód nie utrzyma kierunku jazdy, - do szerokości koła dobierana jest konstrukcja zawieszenia. Idealnym rozwiązaniem jest gdy oś przebiegająca przez łożysko górne amortyzatora i sworzeń wahacza przebiega przez oś łożyska piasty i oś bieżnika opony. Nie powoduje to tworzenia dodatkowych momentów w piaście i zapewnia przyleganie opony do drogi. Zwiększenie szerokości koła, ( tylko na zewnątrz ) zakłóca tą sytuację i powoduje, że opona staje na rantach w trakcie skrętu. Szczególnie to jest ważne w przednim zawieszeniu. W tylnym zawieszeniu nie ma ryzyka nieprzylegania opony ale zawieszenie obciążone jest dodatkowymi momentami. - dodatkowym problemem jest zawracanie. Koło przy skręcie nie zmieści się we wnęce. Promień skrętu to pewnie 100m. 2 Zawieszenie pneumatyczne: - ciekawe jak jest dobrane tłumienie w stosunku do oryginalnego. Jeśli charakterystyka zawieszenie nie została dobrana prawidłowo to w połączeniu z bardzo szerokimi oponami i popsutą geometrią zawieszenia robi się samochód nieprzewidywalny w trakcie jazdy. 3 Przegląd techniczny: Żaden diagnosta ani rzeczoznawca nie powinien podpisać się pod takimi zmianami. Jeśli to zrobi i samochód trafi na drogi publiczne a nie daj boże dojdzie do wypadku to kierowca może trafić za kraty za spowodowanie zagrożenia w ruchu na drogach publicznych. 4 zapomniałem jeszcze napisać o zwiększeniu oporów toczenia. Każda carrera S objedzie ten samochód z palcem w tylnej kieszeni spodni.
Doceniam ilość włożonej pracy i pieniędzy w ten projekt, ale zawsze uważam że trzeba to robić z rozumem i wiedzą inżynierską.
|
|
Góra |
|
rafie
|
Napisane: 2.05.2022, 12:19 |
|
Dołączył: 18.01.2012 Posty: 1647 Lokalizacja: Warszawa Boxster S 986
Nr klubowicza: 694
|
Wnętrze super ! Podejście do tematu poszerzenia - szacun ! Zaprzęgnięcie komputera, ogarnięcie tego wszystkiego, wykonanie body kitu - pomyślałem, że kiedyś jak byłem mały byłoby to nie do pomyślenia, a dziś - proszę, są ludzie / firmy w PL, które ogarniają takie przeróbki ! Brawo ! Nie podoba mi się natomiast szerokość body kitu oraz kół. Oczywiście to kwestia gustu, najważniejsze, żeby się Tobie podobało, obawiam się jednak, że w aktualnym wydaniu to będzie raczej show-car niż auto przeznaczone do normalnej jazdy...
_________________
ROADSTER Boxster S 986
|
|
Góra |
|
Polit
|
Napisane: 2.05.2022, 12:46 |
|
Dołączył: 9.06.2016 Posty: 16
|
Dziękuję wszystkim za komentarze! Nie będę odnosił się do każdej odpowiedzi osobno, bo jeśli komuś projekt się nie podoba, to nic co napiszę tego nie zmieni. Oczywiście głównym założeniem tej budowy był showcar, ale zapewniam, że wóz jest w pełni użytkowy. Po uruchomieniu silnika auto automatycznie się podnosi i w takiej pozycji ma ustawioną prawidłową geometrię. Ze skręcaniem również nie ma żadnego problemu.
|
|
Góra |
|
Mikołaj
|
Napisane: 2.05.2022, 16:53 |
|
Dołączył: 18.07.2018 Posty: 862 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 805
|
Mega wyszło to auto, szacun za takie projekty zawsze!
Co do 996 - widziałeś slantnose’a od Krawsa?
Będziesz na Ultrace z nim?
_________________
MB W126 260SE '87 MB C126 560SEC '90 MB R129 SL500 '99 MB W204 C63 AMG '09 Porsche 911 996.2 C2 '01 Honda CRX ED9 K20 track tool '90 BMW S1000R '17
|
|
Góra |
|
berni500
|
Napisane: 3.05.2022, 9:41 |
|
Dołączył: 4.12.2016 Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
|
Zakładam ze koła to 19”? Dopytam tylko jeszcze o szerokości opon przód-tył? Pozdrawiam Bernard
_________________
www.classic911.pl www.pasjaporsche.pl
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|