Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 4.09.2007, 21:04 
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.05.2007
Posty: 321
Lokalizacja: Darłowo
Ostrzeżenia: 1
Nr klubowicza: 806
Witam, od paru dni zaczęły mi się problemy z ładowaniem!!

Objawy:
1. Wskazówka napięcia skacze lewo prawo
2. Napięcie spada do napięcia akumulatora i zaświeca się lekko kontrolka łądowania
2. Po chwili wraca wszystko do normy i tak kilka razy dziennie a nieraz przez kilka dni żadnych objawów

Czynności jakie wykonałem:

1. Wymieniłem regulator napięcia w alternatorze
2. Byłem sprawdzić ładowanie na przyrządzie i jak na złość trafiałem że wszystko było w porządku
3. Sprawdziłem czy nie przegrzewa się jakiś przekaźnik lub bezpiecznik

Najczęściej dzieje się tak po obfitych opadach deszczu ale nie zawsze

Jakieś pomysły?? Poznań czeka a niesprawnym autem nie pojadę
:?

Co zamierzam:

Pożyczyć alternator i sprawdzić czy objawy będą się ponawiały




_________________

Jest: 996 C2 '03, Cayenne S III
Było: 944 '84


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.09.2007, 21:32 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3164
Moze najprostsze - sprawdz akumulator. Ja tez mialem jaja z ladowaniem, a skonczylo sie na tym ze nowy aku zalatwil sprawe ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.09.2007, 21:54 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1109
Maaaaaaasssssssaaaaa?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: ,
PostNapisane: 4.09.2007, 22:37 

Dołączył: 31.03.2007
Posty: 45
wymien i dobrze naciagnij pasek
mialem to w 924
to wlasnie dzialo sie u mnie zwlaszcza w czasie deszczu wogole nie ladowal i skakala skazowka
dobra kałuza i wskaznik glupiał

pol roku pozniej wymienialem alternator
objawy pojawily sie ponownie
jakies zwoje byly nadpalone czy cos takiego - wirnik do wymiany

pisze o dwóch sprawach , nie zmam sie na tym
w dwóch przypadkach te same objawy


pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.09.2007, 0:11 

Dołączył: 14.03.2007
Posty: 292
kupa mas jest do sprawdzenia, począwszy od tej głównej z tyłu silnika, potem przy akumulatorze, przy lampach, przewody na rozruszniku, pod deską, przy tylnych lampach itd. Ja wyczyściłem wszystkie (chyba) i do dziś nawet jak hamulec wcisnę to wskazówka trochę się waha no i przeważnie mam tylko ok 12v a w nówencjach powinno być 14v.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.09.2007, 9:31 
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.05.2007
Posty: 321
Lokalizacja: Darłowo
Ostrzeżenia: 1
Nr klubowicza: 806
Hmm, to z paskiem ma sens, tylko że wymieniałem swój dwa miesiące temu więc sprawdzę naciąg.

Meewosh- to normalne że przy włączeniu jakiegokolwiek odbiornika spada lekko napięcie, gdy wszystko jest w porządku mam ładowanie na poziomie 13,5-14V. Też wcześniej miałem słabe na poziomie 12V i pomogła wymiana regulatora w alternatorze. Regulator kupiłem w intercarsie za 35zł.

Dowiedziałem się że często nadpala sie wiązka łącząca alternator z akumulatorem, idzie blisko kolektora wydechowego i powstaje przebicie do masy.

Dziś sprawdzę naciąg paska te wiązkę o której wspomniałem.




_________________

Jest: 996 C2 '03, Cayenne S III
Było: 944 '84


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum