Autor |
Wiadomość |
luis-mex
|
Napisane: 9.01.2010, 17:02 |
|
Dołączył: 9.01.2010 Posty: 9
|
Witam.
Mam do kupienia za cenę (w przeliczeniu) 250 000 zł 997 Carrera S 10/2006.
Ale również za cenę ok. 210 000 zł Carrera 2 PDK 2009.
No i właśnie teraz nie wiem co zrobić... kierowałbym się ku 997 Carrera S, ponieważ Carrera PDK to wersja USA.
Może wersja USA nie jest aż taka zła??
Nie chciałbym się spalić na modelu USA, ponieważ w Cayenne jest spora róznica pomiędzy europejską wersją a amerykańską.
Pozdrawiam.
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 9.01.2010, 17:17 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
Cena to nie wszystko, znasz historię tych aut?
Wg mnie to ta carrera S z 2006 powinna być troszkę tańsza (w tej cenie może być 4S lub S Cabrio)
Dużo osób kupiło auta z USA i sobie chwali choć ja np. bym nie chciał takiego. Wolałbym starsze a pewne i europejskie
ps.
ile jeździsz cayennem D?, opisz proszę swoje wrażenia może w osobnym wątku bo napewno kilka osób to interesuje - mnie bardzo.
|
|
Góra |
|
[admin: usunięto]
|
Napisane: 9.01.2010, 17:23 |
|
|
|
Góra |
|
luis-mex
|
Napisane: 9.01.2010, 17:30 |
|
Dołączył: 9.01.2010 Posty: 9
|
Jak złapię nieco więcej czasu i pojeżdzę nim trochę to opiszę Cayenne D, a tak w skrócie to super autko, ale gdyby było 3.0 TDI 300 KM, to by było coś!
A jeszcze nim nie jeżdzę, bo czekam na odbiór :]
Odnośnie tej Carrery S za 250 tys.
Widziałem modele za 40 tys. euro, ok. 170 000 zł.
A w tym modelu nie pasuje mi przebieg - 4 600 km tylko...
Teraz z USA.
PDK cabrio dosyć tanio wliczając nawet opłaty, ale nigdy nie chciałem i nie chce modelu Porsche z USA...
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 9.01.2010, 17:34 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
carrerami ludzie nieraz robią małe przebiegi bo kupuja je np. bardziej do głaskania lub nie jeżdżą zimą. ale fakt, 5 tys przebiegu przez 3 lata to lekko dziwne.
|
|
Góra |
|
luis-mex
|
Napisane: 9.01.2010, 17:35 |
|
Dołączył: 9.01.2010 Posty: 9
|
[quote="Marion"]Cena to nie wszystko, znasz historię tych aut?
Wg mnie to ta carrera S z 2006 powinna być troszkę tańsza (w tej cenie może być 4S lub S Cabrio)
Aha.. też zależy od wyposażenia i przebiegu, chociaż widząc ceny 997 za 140 000 zł to mi się śmiać chcę, że kiedy dzwonie pod numer sprzedawcy, to się okazuje, że numer taki nie istnieje, a w emailach kręca jak się da!
|
|
Góra |
|
luis-mex
|
Napisane: 9.01.2010, 17:37 |
|
Dołączył: 9.01.2010 Posty: 9
|
Marion.
Posiadasz 997 4S? Atomat czy manual?
Jak się spisuję 4x4?
A tak z ciekawości. Czy po kupnie 911 próbowałeś kombinować i usiąść z tyłu?
|
|
Góra |
|
DaFetti
|
Napisane: 9.01.2010, 18:05 |
|
Dołączył: 9.12.2009 Posty: 30
|
Witam,
napęd na 4 koła daje radę - kilka razy mnie "wyciągnął".
Z tyłu natomiast mieści się dwójka moich dzieci, przy nieco przesuniętym fotelu pasażera do przodu nawet żona daje radę;-)
996 4s;-)
Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
yoshi
|
Napisane: 9.01.2010, 18:19 |
|
Dołączył: 15.08.2007 Posty: 2915
|
jezeli stan techniczny obydwu aut jest dobry, i nie mialy zadnych przygod to wybralbym wersje z USA ze wzgledu na rocznik.
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 9.01.2010, 19:00 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
A moim zdaniem lepiej kupić Carrerę z PDK niz 997S.
Skrzynia PDK to rewelacja i mimo niewiele niższej mocy (10KM?) auto będzie dynamiczniejsze. No i o jakieś drobiazgi nowocześniejsze.
Chociażby sucha miska olejowa, mniejsze spalanie, dotykowy PCM i coś tam jeszcze. A że z USA? Pewnie trochę różnic jest ale wydaje mi się, że niewielkie i nieznaczące przy nowych autach.
Natomiast oczywiście pozostaje kwestia historii samochodu. Jak masz zaufane źródło i wiesz na pewno, że auto nie jest po przejściach to nie ma co się zastanawiać. Oczywiście jeśli chcesz mieć cabrio.
Albo szukałbym alternatywy z PDK w PL jeśli to możliwe w podobnej cenie.
Pozdrawiam
Jurek
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 9.01.2010, 19:26 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
Jak dla mnie cena za carrere PDK podejrzanie niska- oby się nieokazało ,że jest jednak wyższa lub jakaś akcyza do zapłacenia.
Nowe silniki mają jednak spore zalety i osobiście wolałbym mieć jak najnowsze auto.
Bez ryzyka można założyć slicki lub semislicki , upalać takie auto itd.
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
David
|
Napisane: 9.01.2010, 19:49 |
|
Dołączył: 7.10.2008 Posty: 881
|
zadnych zasadniczych różnic technoligicznych niema pomiedzy wersja z Usa i Europy
(jedyny wyjatek to autka z californi - recyrkulacja spalin i to nie wewszystkich egzemplarzach)
-żułty kierunek na błotniku
-licznik w milach
-zderzak tylny z "cyckami"
-tylny uchwyt do holowania pod tablicą rejestacyjną umieszczony centralnie
-przednie swiatła bez literki E (symetryczne)
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 9.01.2010, 22:37 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
luis-mex napisał(a): Marion. Posiadasz 997 4S? Atomat czy manual? Jak się spisuję 4x4? A tak z ciekawości. Czy po kupnie 911 próbowałeś kombinować i usiąść z tyłu?
Mam automat i za nic nie zmieniłbym na manuala, choć jak kupowałem pierwszego prosiaka z automatem (boxstera 987) to nie mogłem się zdecydować ale po doświadczeniach z boxsterem nie miałem cienia wątpliwości że chcę automat
ciężko mi ocenić ten napęd tak naprawdę bo w zimie auto stoi w garażu, napewno jest bardziej podsterowny od S i na mokrym torze jeździło się ok ale na suchym to mi S-ki trochę uciekają
od razu spróbowałem
jak wracamy z imprez to siedzę zawsze na prawym bo z tyłu jest torba
mały ludzik z tyłu się zmieści ale dorosły nie.
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 9.01.2010, 22:39 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
jurek968 napisał(a): Bez ryzyka można założyć slicki lub semislicki , upalać takie auto itd.
w 997 4S przed FL można legalnie założyć semislicki, mam to na piśmie
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 10.01.2010, 0:04 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
Zdecydowanie wybrałbym Carrera 2 PDK'09, mimo że z USA.
Po VIN-ie można sprawdzić historię auta za wielką wodą, także ryzyko niewielkie.
Różnice EU/US są pomijalne - osobiście lubię wersje hamerykańskie, także wogóle mi nie przeszkadza.
|
|
Góra |
|
KOMANCZ
|
Napisane: 10.01.2010, 0:07 |
|
Dołączył: 9.03.2007 Posty: 937
|
http://tiny.pl/hm7qt
te auto z usa moge miec u siebie w firmie do odbioru za ok 190000 zł w polsce ceny ok 250-300 tys.
|
|
Góra |
|
David
|
Napisane: 10.01.2010, 0:20 |
|
Dołączył: 7.10.2008 Posty: 881
|
KOMANCZ napisał(a): http://tiny.pl/hm7qt te auto z usa moge miec u siebie w firmie do odbioru za ok 190000 zł w polsce ceny ok 250-300 tys.
a co z akcyzą , Vat-em , cłem są w cenie ?
|
|
Góra |
|
KOMANCZ
|
Napisane: 10.01.2010, 0:21 |
|
Dołączył: 9.03.2007 Posty: 937
|
wszystko wliczone !! auto gotowe do rejestracji
|
|
Góra |
|
David
|
Napisane: 10.01.2010, 0:23 |
|
Dołączył: 7.10.2008 Posty: 881
|
|
Góra |
|
luis-mex
|
Napisane: 10.01.2010, 19:37 |
|
Dołączył: 9.01.2010 Posty: 9
|
Hmm.. jestem ciekawy jak wyglądają u mnie te modele, muszę się przejść kiedyś do salonu i zapytać czy to jest wersja z USA
Tzn. wersja USA a Meksykańska różni się tym, że w Meksyku mają km, a nie mph, kierunkowskazy normalne, i z tyłu nie mają tych wystających zaślepek.
Zobaczcie na zdjęcie o co chodzi (mają takie wypukłe na tablicę)
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|