Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.10.2007, 21:57 

Dołączył: 21.04.2007
Posty: 74
teraz po regeneracji to koszt ponad 1800 w detalu - koszmar


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.10.2007, 9:24 

Dołączył: 16.03.2007
Posty: 2795
:shock: :shock: zdziestwo!! aż taką mają tam inflację???? :shock: :shock:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.12.2007, 13:11 
Avatar użytkownika

Dołączył: 13.08.2007
Posty: 520
Lokalizacja: Radom
Nr klubowicza: 151
Panowie, mam już 2 paski i 4 rolki oraz pompę wody.
Doradźcie co jeszcze przy okazji należałoby wymienić i u kogo najlepiej.
(mam na myśli jakieś uszczelki, itp.)

Tak przy okazji - za pompę wody w IC zapłaciłem 770 zł (po rabatach).




_________________

pozdrawiam,
Jakub

IN: MACAN S, 996 C4S
out: Porsche 944 2,5


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.12.2007, 14:11 

Dołączył: 14.03.2007
Posty: 292
polecam wymienić termostat (Wahler oryginał ok 60zł - byle nie zamniennik który znacznie później się otwiera i wiatraki nie wyrabiają) oraz uszczelniacz wałka rozrządu - mnie facet dopasował na miejscu z VW był o milimetr grubszy a kosztował 17zł.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.02.2008, 15:43 

Dołączył: 16.03.2007
Posty: 2795
mam pytanie odnośnie pompy wody. istniało ich multum rodzajów i trudno dopasować. moja w starej eSce miała kołnierz na dwóch śrubach, tak jak na poniższym ryskunku ta po prawej, natomiast nie odchodził od tego kołnierza żaden przewód / wąż. Było to chyba zaślepione (nigdy tego nie rozumiałem).
W nowej eSce musze wymenic pompe:
Ta, którą kupuję (ta co jest "nowa" z allegro od Mundka), ma również taki kołnierz, natomiast moja stara w aucie nie ma takiego. Zalezy mi na tej pompie, bo dostaje na nia pelna gwarancje. Czy jest mozliwosc zaslepienia tego kolnierza? czy to sie gdzies podpina dodatkowo? czy jest mozliwosc wykorzystania tego w jakis sposob?
z gory dzieki za odpowiedzi :)


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.02.2008, 17:18 
Administrator

Dołączył: 5.03.2007
Posty: 1151
Ten kołnierz z króćem - króciec jest zaślepiony fabrycznie. W wersjach, które tego wymagają (S2, Turbo) przewierca się go, aby był drożny. Ja dostałem pompę w programie wymiany z serwisu i była w zestawie z króćcem, termostatem, nowymi uszczelkami. Króciec był zaślepiony i jeździ to teraz w wozie Pieszczocha - podjedź to ci pokaże jak tu wygląda.

Niestety, pompa nowego typu ma inny korpus i będziesz musiał ciąć lub wymienić na nowszą osłonę rozrządu od strony silnika. Ja kupiłem osłonę nowego typu i wymieniłem.

Zleć to warsztatowi, który wie o co chodzi i nie będziesz miał kłopotu i kosztów.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.06.2008, 17:58 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1583
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
Odgrzebuję temat.

Minęło już trochę czasu więc macie już pewnie jakieś doświadczenie z regenerowanymi w Bolesławcu pompami. Jak się sprawują?

Ja właśnie muszę wymienić swoją (swoja drogą niezły pech bo to jedyna rzecz na której chciałem oszczędzić przy remoncie) i koszt w serwisie rzeczywiście jest powalający - 2100 zł nowa, 1700 zł w programie wymiany.




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.06.2008, 18:50 

Dołączył: 9.03.2007
Posty: 58
Sam jestem zaskoczony. Cena dwa lata temu w progrmie wyminay była 800 PLN.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.06.2008, 8:24 

Dołączył: 27.04.2007
Posty: 173
za krótko u mnie jeździ, żeby coś miało wyjść; póki co to ok;
cena regenerowanej w porsche zabija;


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.06.2008, 9:31 
Administrator

Dołączył: 5.03.2007
Posty: 1151
ebay.de 170EUR nowa


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.12.2009, 15:46 

Dołączył: 21.05.2007
Posty: 214
lorek944 napisał(a):
Witam, pompa przyszła po regeneracji z Bolesławca, jak założę to napisze opinie.

Koszt regeneracji z wysyłką 220zł

Wyglądało to tak:
Wysłałem pompę, oni zregenerowali i przysłali za zaliczeniem pocztowym.

Mam nadzieję że długo będzie się kręcić :D


odgrzebuje temat, czy koledzy którzy regenerowali pompy mieli jakieś problemy?

od jakiegoś czasu rozglądam się za pompa wody do silnika 2.5

problem 1 - dostępność
problem 2 - cena
problem 3 - jak stwierdzic ze pompa jest be i trzeba ja wymienic czym grozi awaria pompy, ile wytrzymuje nowa pompa, moze regeneracja namiary ... i inne sprawy


ad. 1 znalazłem kilka źródeł ale czas oczekiwania min 3 tyg
ad. 2 cena ok 1500-1700 zl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.12.2009, 17:10 

Dołączył: 27.04.2007
Posty: 173
żadnych niepokojących oznak nie zauważyłem - nic nie słychać, nie ma wycieków; jeżdżę regularnie na co dzień w lecie i zimie (również -20stC w zeszłe ferie); temat do przemyślenia - też miałem poważny zgryz :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum