Cześć
Od dwóch dni jestem posiadaczem panamery 4 (971) E-hybrid V6 2.9 426KM 2017 (72k km). I potrzebuje waszych porad (pierwsze porsche jakie mam).
Okazało się ze do wymiany są klocki/tarcze hamulcowe i ze w najbliższym czasie trzeba zrobic duzy serwis (olej w skrzyni, filtry, oleje, plyny itp). Porsche aproved jest do lipca 2023.
I mam pytan kilka do was 😜:
1. Robic serwisy w ASO czy w niezależnych serwisach?
2. Wiadomo ze to Porsche to najtańszych cen nie ma, ale czy duze są różnice w cenach miedzy ASO a niezależnym serwisem?
3. Czy opłaca przedłużać się PA? W AC/OC (Norweskie) mam dodatkowe ubezpieczenie na uszkodzenia silnika, skrzyni i napędu.
4. Czy ten silnik w tym aucie ma jakies popularne problemy?
5. Jaki polecacie serwis niezależny w mazowieckim albo kujawsko-pomorskim? (Czym bliżej tym lepiej Grudziądza/radomia)
Dzieki za porady