Autor |
Wiadomość |
Arekk
|
Napisane: 5.01.2012, 13:28 |
|
Dołączył: 11.07.2011 Posty: 1541
|
fulnek piszesz poważnie z tym militecem?dolewasz to?
|
|
Góra |
|
lewen
|
Napisane: 5.01.2012, 15:40 |
|
Dołączył: 3.01.2012 Posty: 6
|
Czy ktoś z Was jaździ 996 zimą? Właśnie zacząłem się zastanawiać nad tą kwestią... Auto ma być użytkowane na codzień 
|
|
Góra |
|
logos
|
Napisane: 5.01.2012, 15:42 |
|
Dołączył: 23.03.2007 Posty: 469
|
Od czterech lat codziennie przez cały rok. W koncu to samochód a nie wazon na telewizor
Pozdr
Wojtek
996,3,4 2000 manual
|
|
Góra |
|
borysek
|
Napisane: 5.01.2012, 20:46 |
|
Dołączył: 4.04.2009 Posty: 579
|
lewen napisał(a): Czy ktoś z Was jaździ 996 zimą? Właśnie zacząłem się zastanawiać nad tą kwestią... Auto ma być użytkowane na codzień 
ja na pierwsza zimę oczywiscie zakupiłem zimówki > i jak spadł śnieg próbowałem po Białymstoku pojeździć i co MASAKRA!!! odechciało mi sie przerąbane ostro szkoda nakładać zimówek no taka zima jak obecnie to na letrnich przy 2-3 stopniach się poruszam czasem ale mimo wszystko jak jest tzw. zima to latam Audi Qattro 
|
|
Góra |
|
fulnek
|
Napisane: 5.01.2012, 21:43 |
|
Dołączył: 17.06.2009 Posty: 1644
|
Arekk napisał(a): fulnek piszesz poważnie z tym militecem?dolewasz to?
Ta, do wszystkiego, nawet patelnie tym smaruje żeby naleśniki nie przywierały 
|
|
Góra |
|
joko
|
Napisane: 5.01.2012, 22:02 |
|
Dołączył: 29.08.2011 Posty: 519
|
Cytuj: Arekk napisał: fulnek piszesz poważnie z tym militecem?dolewasz to?
Ta, do wszystkiego, nawet patelnie tym smaruje żeby naleśniki nie przywierały
Pisz takie rzeczy to Ci zaraz WOJCIECH zacytuje trzy strony tekstu w/g którego uzywanie tego w kuchni jest szkodliwe dla zdrowia
A jak wygląda kwestia kontaktu Militec'a z teflonem na patelni ?!?

|
|
Góra |
|
Arekk
|
Napisane: 5.01.2012, 22:13 |
|
Dołączył: 11.07.2011 Posty: 1541
|
joko napisał(a): A jak wygląda kwestia kontaktu Militec'a z teflonem na patelni ?!? 
podejrzewam że doskonale chroni przed korozją
|
|
Góra |
|
NoName
|
Napisane: 6.01.2012, 16:16 |
|
Dołączył: 24.01.2011 Posty: 80
|
sorry że się wtrącę w dyskusje, ale jaki olej będzie najlepszy do 996tt ? Rzeczywiście mobile1 ?
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 6.01.2012, 16:32 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
M1 albo Motul - z praktyki, na tym silniki chodzą długo i szczęśliwie.
Olej w 996 to szczególnie ważna kwestia - a precyzyjnie jego stan (świeżość) i poziom.
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 6.01.2012, 22:06 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3198
|
ja w tt stosuje tylko motul
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 7.01.2012, 13:22 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
911Bart napisał(a): M1 albo Motul - z praktyki, na tym silniki chodzą długo i szczęśliwie.  Olej w 996 to szczególnie ważna kwestia - a precyzyjnie jego stan (świeżość) i poziom.
No dokładnie ,okazuje się że jeśli jest na rozgrzanym silniku minimum , to system Vario Cam zużywa jego znaczną częśc i spada smarowanie ogólne.( chodzi tu o wolne obroty które są dośc niskie dla 3,4 700 +/- 40 i dla 3,6 670 +/- 40 )
Być moze to jest właśnie przyczyna ,tych przytartych panewek i innych "przypadłości" .
Ogólnie rzecz biorąc to Vario cam jest rozwinięciem tego z 968 , i np. na wolnych obrotach w 968 ciśnienie oleju jest niżesze w systemie o ok 1,5 bara w porównaniu z niemal tym samym silnikiem czyli 944 S2 .
W 996 FL ,jest dodatkowo Vario cam plus ,który pożera 2 x tyle oleju jak zwykły Vario cam.
Wniosek - zawsze mieć 3/4 poziomu oleju a auto przejedzie tyle ile konstruktor przewidział.
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
bukers80
|
Napisane: 7.01.2012, 17:52 |
|
Dołączył: 11.02.2011 Posty: 372
|
jurek968 co to te vario?
wychodzi na to że w 996 najlepiej jeżdzić na włączonej klimie,wtedy ciśnienie jest na 2 i ryzyko zanika.
Ja mam non top full oleju.tzn wszystkie kreski zapełnione .nie ważne czy zimny czy ciepły.Na bagnecie jest full.zaraz jadę na wymianę oleju i nic nie ubyło ale to może dlatego że nie upalam.
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 7.01.2012, 18:06 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
Patent Porsche VarioCam to w skrócie zmienne fazy rozrządu - skutkuje to płynniejszą pracą, niższym spalaniem, niższą emisją spalin oraz wyższym momentem obrotowym.
|
|
Góra |
|
bukers80
|
Napisane: 7.01.2012, 18:12 |
|
Dołączył: 11.02.2011 Posty: 372
|
911Bart napisał(a): Patent Porsche VarioCam to w skrócie zmienne fazy rozrządu - skutkuje to płynniejszą pracą, niższym spalaniem, niższą emisją spalin oraz wyższym momentem obrotowym.
a to ja tego nie mam,
|
|
Góra |
|
krist
|
Napisane: 28.01.2017, 20:01 |
|
Dołączył: 6.12.2014 Posty: 127
|
odgrzewam odrobinę wątek, mam okazję, albo powiedzmy sposobność, kupić 996 carrera4 cabrio, manual. wg vin 2003 rocznik. Trochę w ciemno bo auto widziałem na zdjęciach, a 911 nawet nie jechałem w życiu. Stąd wątpliwości i kilka pytań do bardziej doświadczonych forumowiczów. Auto (prawdopodobnie, mam vin ale jeszcze nie widziałem dowodu rejestracyjnego) ma silnik 3,6, z przebiegiem niecałe 200tys. Można się spodziewać komplikacji? Samochód jest zadbany, serwisowany z książką przeglądów pełną. Jaka jest sensowna cena za taki model, pytam bo jeśli mi nie podejdzie to chciałbym go sprzedać bez straty, a na allegro nie widzę podobnych. Z innej beczki, mam boxstera s, 986 też manual, i wszystko mi się w nim podoba, oprócz mocy. Czy w rzeczywistości jest znacząca różnica w osiągach między 3.2 252 a 3.6 320? Na papierze różnica do 100 to 0,5 s (5,2 do 5,7, tak znalazłem) więc niezbyt dużo, czuć to na drodze? Inna sprawa, w boxie mam wymieniony tłumik końcowy, brzmi absolutnie obłędnie, jakieś klapki się tam otwierają pod ciśnieniem i przy wchodzeniu na obroty wydaje 9 różnych dzwięków po kolei. Czy standardowy wydech porsche w 3.6 też brzmi, czy będzie go trzeba też wymieniać? No i na koniec, dwóch kabrioletów nie będę potrzebował, myślicie że jest rynek na boxstera s 986 1 rejestracja 02, modelowo 01, 180 tys przebiegu, z papierami, manual? Wiadomo że cena czyni cuda, ale czy te auta się sprzedają, czy trzeba się z nimi bujać miesiącami? Z góry dzięki za informacje, jestem relatywnie nowy w temacie i jeszcze nie wiem co gdzie za ile 
|
|
Góra |
|
tsubasa
|
Napisane: 28.01.2017, 20:51 |
|
Dołączył: 11.05.2014 Posty: 1930
|
Boxa s sprzedasz od kopa jesli stan jest adekwatny.. ja bym sie nie zastanawial tylko szedl w strone 911  3,6 to silnik najlepszy z mozliwych a jeszcze cabrio to juz wogole..
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 29.01.2017, 3:01 |
|
Członek Zarządu PCP |
 |
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5062 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Jak się nie zdecydujesz daj znać. Chętnie zmienię swojego boxa (też 986S) na 996.2 cabrio 
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
mareknowak
|
Napisane: 29.01.2017, 10:47 |
|
Dołączył: 3.08.2015 Posty: 734
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|