Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.01.2012, 13:28 

Dołączył: 11.07.2011
Posty: 1541
fulnek piszesz poważnie z tym militecem?dolewasz to?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.01.2012, 15:40 

Dołączył: 3.01.2012
Posty: 6
Czy ktoś z Was jaździ 996 zimą? Właśnie zacząłem się zastanawiać nad tą kwestią... Auto ma być użytkowane na codzień :idea:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.01.2012, 15:42 

Dołączył: 23.03.2007
Posty: 469
Od czterech lat codziennie przez cały rok. W koncu to samochód a nie wazon na telewizor :lol:

Pozdr
Wojtek
996,3,4 2000 manual


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.01.2012, 15:46 

Dołączył: 3.01.2012
Posty: 6
Przeczytałem wątek i jestem zaskoczony na + kosztami... :shock:
W Subaru STI mniej więcej 2-3x większe... :!: :idea:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.01.2012, 20:46 

Dołączył: 4.04.2009
Posty: 579
lewen napisał(a):
Czy ktoś z Was jaździ 996 zimą? Właśnie zacząłem się zastanawiać nad tą kwestią... Auto ma być użytkowane na codzień :idea:


ja na pierwsza zimę oczywiscie zakupiłem zimówki > i jak spadł śnieg próbowałem po Białymstoku pojeździć i co MASAKRA!!! odechciało mi sie przerąbane ostro szkoda nakładać zimówek no taka zima jak obecnie to na letrnich przy 2-3 stopniach się poruszam czasem ale mimo wszystko jak jest tzw. zima to latam Audi Qattro :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.01.2012, 21:43 

Dołączył: 17.06.2009
Posty: 1644
Arekk napisał(a):
fulnek piszesz poważnie z tym militecem?dolewasz to?


Ta, do wszystkiego, nawet patelnie tym smaruje żeby naleśniki nie przywierały ;-) :-) ;-)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.01.2012, 22:02 

Dołączył: 29.08.2011
Posty: 519
Cytuj:
Arekk napisał:
fulnek piszesz poważnie z tym militecem?dolewasz to?


Ta, do wszystkiego, nawet patelnie tym smaruje żeby naleśniki nie przywierały


Pisz takie rzeczy to Ci zaraz WOJCIECH zacytuje trzy strony tekstu w/g którego uzywanie tego w kuchni jest szkodliwe dla zdrowia :lol:
A jak wygląda kwestia kontaktu Militec'a z teflonem na patelni ?!? :bootyshake:

:thumbup:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.01.2012, 22:13 

Dołączył: 11.07.2011
Posty: 1541
joko napisał(a):
A jak wygląda kwestia kontaktu Militec'a z teflonem na patelni ?!? :bootyshake:

:thumbup:


podejrzewam że doskonale chroni przed korozją


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.01.2012, 22:45 

Dołączył: 17.06.2009
Posty: 1644
Chłopaki ale ja żartowałem, ja takich szuwaksów nie stosuje :D :shock:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.01.2012, 16:16 

Dołączył: 24.01.2011
Posty: 80
sorry że się wtrącę w dyskusje, ale jaki olej będzie najlepszy do 996tt ? Rzeczywiście mobile1 ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.01.2012, 16:32 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1899
M1 albo Motul - z praktyki, na tym silniki chodzą długo i szczęśliwie. :)
Olej w 996 to szczególnie ważna kwestia - a precyzyjnie jego stan (świeżość) i poziom.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.01.2012, 22:06 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3198
ja w tt stosuje tylko motul


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.01.2012, 13:22 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
911Bart napisał(a):
M1 albo Motul - z praktyki, na tym silniki chodzą długo i szczęśliwie. :)
Olej w 996 to szczególnie ważna kwestia - a precyzyjnie jego stan (świeżość) i poziom.


No dokładnie ,okazuje się że jeśli jest na rozgrzanym silniku minimum , to system Vario Cam zużywa jego znaczną częśc i spada smarowanie ogólne.( chodzi tu o wolne obroty które są dośc niskie dla 3,4 700 +/- 40 i dla 3,6 670 +/- 40 )
Być moze to jest właśnie przyczyna ,tych przytartych panewek i innych "przypadłości" .
Ogólnie rzecz biorąc to Vario cam jest rozwinięciem tego z 968 , i np. na wolnych obrotach w 968 ciśnienie oleju jest niżesze w systemie o ok 1,5 bara w porównaniu z niemal tym samym silnikiem czyli 944 S2 .
W 996 FL ,jest dodatkowo Vario cam plus ,który pożera 2 x tyle oleju jak zwykły Vario cam.
Wniosek - zawsze mieć 3/4 poziomu oleju a auto przejedzie tyle ile konstruktor przewidział.




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.01.2012, 17:52 

Dołączył: 11.02.2011
Posty: 372
jurek968 co to te vario?
wychodzi na to że w 996 najlepiej jeżdzić na włączonej klimie,wtedy ciśnienie jest na 2 i ryzyko zanika.
Ja mam non top full oleju.tzn wszystkie kreski zapełnione .nie ważne czy zimny czy ciepły.Na bagnecie jest full.zaraz jadę na wymianę oleju i nic nie ubyło ale to może dlatego że nie upalam.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.01.2012, 18:06 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1899
Patent Porsche VarioCam to w skrócie zmienne fazy rozrządu - skutkuje to płynniejszą pracą, niższym spalaniem, niższą emisją spalin oraz wyższym momentem obrotowym.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.01.2012, 18:12 

Dołączył: 11.02.2011
Posty: 372
911Bart napisał(a):
Patent Porsche VarioCam to w skrócie zmienne fazy rozrządu - skutkuje to płynniejszą pracą, niższym spalaniem, niższą emisją spalin oraz wyższym momentem obrotowym.


a to ja tego nie mam,


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.01.2017, 20:01 

Dołączył: 6.12.2014
Posty: 127
odgrzewam odrobinę wątek, mam okazję, albo powiedzmy sposobność, kupić 996 carrera4 cabrio, manual. wg vin 2003 rocznik. Trochę w ciemno bo auto widziałem na zdjęciach, a 911 nawet nie jechałem w życiu. Stąd wątpliwości i kilka pytań do bardziej doświadczonych forumowiczów.

Auto (prawdopodobnie, mam vin ale jeszcze nie widziałem dowodu rejestracyjnego) ma silnik 3,6, z przebiegiem niecałe 200tys. Można się spodziewać komplikacji? Samochód jest zadbany, serwisowany z książką przeglądów pełną.

Jaka jest sensowna cena za taki model, pytam bo jeśli mi nie podejdzie to chciałbym go sprzedać bez straty, a na allegro nie widzę podobnych.

Z innej beczki, mam boxstera s, 986 też manual, i wszystko mi się w nim podoba, oprócz mocy. Czy w rzeczywistości jest znacząca różnica w osiągach między 3.2 252 a 3.6 320? Na papierze różnica do 100 to 0,5 s (5,2 do 5,7, tak znalazłem) więc niezbyt dużo, czuć to na drodze?

Inna sprawa, w boxie mam wymieniony tłumik końcowy, brzmi absolutnie obłędnie, jakieś klapki się tam otwierają pod ciśnieniem i przy wchodzeniu na obroty wydaje 9 różnych dzwięków po kolei. Czy standardowy wydech porsche w 3.6 też brzmi, czy będzie go trzeba też wymieniać?

No i na koniec, dwóch kabrioletów nie będę potrzebował, myślicie że jest rynek na boxstera s 986 1 rejestracja 02, modelowo 01, 180 tys przebiegu, z papierami, manual? Wiadomo że cena czyni cuda, ale czy te auta się sprzedają, czy trzeba się z nimi bujać miesiącami?

Z góry dzięki za informacje, jestem relatywnie nowy w temacie i jeszcze nie wiem co gdzie za ile ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.01.2017, 20:51 

Dołączył: 11.05.2014
Posty: 1930
Boxa s sprzedasz od kopa jesli stan jest adekwatny.. ja bym sie nie zastanawial tylko szedl w strone 911 :)
3,6 to silnik najlepszy z mozliwych a jeszcze cabrio to juz wogole..


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.01.2017, 3:01 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 5062
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
Jak się nie zdecydujesz daj znać. Chętnie zmienię swojego boxa (też 986S) na 996.2 cabrio :-)




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.01.2017, 10:47 

Dołączył: 3.08.2015
Posty: 734
Coby nie mówić to 911 zawsze będzie legendą...
Zawsze każdego będę namawiał na ten samochód.
Kiedyś chciałem Boxstera, ale wyleczył mnie z niego J. Clarkson...

http://autokult.pl/15512,z-drugiej-reki-porsche-boxster


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum