Autor |
Wiadomość |
DW
|
Napisane: 30.01.2016, 15:56 |
|
Dołączył: 22.01.2013 Posty: 544 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 353
|
Z kilkoma dodatkami zwykły ponad 300 a boxster s grubo ponad 400 , a naprawdę na bogato około 500.
_________________
Boxster S 981 '12 928 S2 ’ 86 Było 928 S4’ 90
|
|
Góra |
|
KoKoS
|
Napisane: 30.01.2016, 16:15 |
|
Dołączył: 11.12.2011 Posty: 764
|
Niemcy podnieśli ceny, i jednocześnie zapowiedzieli że Boxster ma byź droższy niż Cayman. Boxster S - okolice 450k to minimum jeśli auto ma być znośnie doposażone do jazdy i ma wyglądać...
|
|
Góra |
|
Jarecki
|
Napisane: 30.01.2016, 17:57 |
|
Dołączył: 29.12.2013 Posty: 864 Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
|
Też się załapałem na "małe" Porsche z 6 cylindrami. Nie moglem dziś wysiąść z niego - miazga
_________________
*Porsche 911
|
|
Góra |
|
vip3r
|
Napisane: 30.01.2016, 22:33 |
|
Dołączył: 22.02.2012 Posty: 1040 Lokalizacja: okolice Wwy
Nr klubowicza: 033
|
fascynująca dla mnie wydaje się róznica w cenie boxstera S ze zwykłym... wiem że S to naprawdę znacznie lepsze auto (i pewnie w 718 ta różnica będzie jeszcze większa) ale naprawdę trudno mi uzasadnić aż 100tyś pln różnicy...
_________________
Jacek (911 Carrera 4 Cabriolet, 968 Cabriolet)
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 30.01.2016, 22:53 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Akcyza panie, akcyza
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 30.01.2016, 23:00 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
Mi się ta zmiana podoba. 718 będzie wymiatał 981 bez problemu. Podobnie jak 991.2 w porównaniu do 991.1.
Jak się pojawi 991.2 GTS to będę się chyba mocno zastanawiał nad zmianą...
Oczywiście w takim przypadku najpierw się tym autem przejadę i poczytam trochę raporty użytkowników. Nie spieszy się bo jak na razie mam się z czego cieszyć Zima łagodna, napęd na 4 pomaga, zimówki na kołach - więc jeżdżę w każdy weekend. Nareszcie nie muszę hibernować auta.
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
kimbex
|
Napisane: 31.01.2016, 1:05 |
|
Dołączył: 10.11.2009 Posty: 2215 Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
|
U nas w PL jest taniej niż w salonie w Niemczech Macan GTS którego mam na celowniku kosztuje u Niemca 73400 euro x kurs 4,45 = 326630 zł + różnica na VAT o 4% ( D 19% / PL 23% ) = 339695 zł brutto ale bez akcyzy a w Polsce podstawa kosztuje tyle samo bo 339962 zł brutto 23% !!! Dokładnie tyle samo z tym że u nas ta cena jest już z akcyzą i nie trzeba po auto jechać 2000 km tam i z powrotem i załatwiać rejestracji itp. formalności więc bez sensu kombinować . ****** ty się tyle nie zastanawiaj tylko kup wreszcie jakieś Porsche i po problemie
_________________ www.911classic.pl zawsze piękne 911 Krzysztof
|
|
Góra |
|
mgrab
|
Napisane: 31.01.2016, 3:08 |
|
Dołączył: 28.12.2011 Posty: 760
|
Ustrzelone dzisiaj w Miami. Oba auta ciągle mocno zamaskowane. Wydech mało słyszany. Późno wyjąłem telefon i nie zdążyłem nagrać samochodów od przodu
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
Kubuś72
|
Napisane: 31.01.2016, 11:34 |
|
Dołączył: 6.10.2013 Posty: 802
|
DW napisał(a): Kurczę Damian i Kokos moje gratulacje ! Cholernie mało ich PL jeździ . Na świecie sprzedają sie mniej więcej równo boxster/Cayman vel 911/911 cabrio a w PL myśle ze może 1 na 8 . Ciekawy jestem jakie bedą wrażenia z jazdy poliftowym boxem. Przez ten silnik zupełnie sie oddalił od 911 . W przedliftowym ponad połowa części łącznie z silnikiem od 911. Szkoda 6 cylindrów . Tez jestem zwolennikiem pojemności. W całym 2015 roku w Polsce sprzedało się 7 sztuk nowych Boxsterów, 12 Caymanów, nieco ponad 100 911, około 100 Panamera, przy sprzedaży ponad 1000 sztuk Porsche w Polsce, 80 % sprzedaży to Macam i jego wiekszy brat, czyli praktyczne SUVy, pokazuje to niestety, że jeszcze biednym krajem jesteśmy, podobnie jak rynek używanych Porsche i ich ceny w połączeniu ze stanem. Dla mnie 718 wygląda fantastycznie, co do silnika 4 cylindrowego, nie przekreślam jak nie spróbuję, dalej żałuję, że sprzedałem 987 [GRINNING FACE WITH SMILING EYES]
|
|
Góra |
|
KoKoS
|
Napisane: 31.01.2016, 12:14 |
|
Dołączył: 11.12.2011 Posty: 764
|
Myślę że nikt z Nas nie przekreśla 718. Zyska moc, moment na dole, zmniejszy się spalanie itd. to jest jakiś nowy rozdział, nie koniecznie zły - tak jak kiedyś przeszli z wiatraków na chłodzone cieczą.
Ale jednocześnie coś się kończy, co raz mniej jest silników N/A - specyficzny dźwięk, przyrost mocy itd. unia mocno ciśnie a producenci ulegają. Raczej napewno 981 będzie wolniejsze na torze kierowane przez wyczynowego kierowcę niż 718 (982), ale 981 jest OSTATNIM wolnossącym roadsterem Porsche, z silnikiem B6. Nowoczesne sprężarki i technologia pozwala przesuwać granicę i maskować charakterystykę silników dołądowanych ale to co innego.
Co do dopłaty między modelem 982 a 982S - różnica jest o wiele większa niż w przypadku 991.2 - zupełnie inny silnik, inna technologia turbo ( 982S ma VTG/982 zwykłe ). W 991.2 mamy ten sam silnik z różnicą oprogramowania i dolotu, oraz drobnych podzespołów. O hamulcach itd. nie pisze bo to każdy z Nas wie.
|
|
Góra |
|
fulnek
|
Napisane: 31.01.2016, 16:35 |
|
Dołączył: 17.06.2009 Posty: 1644
|
|
Góra |
|
otto
|
Napisane: 31.01.2016, 16:54 |
|
Dołączył: 21.07.2015 Posty: 81
|
Czy ten nowy box jest lepszy/lepiej się jezdzi od 997/2?
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 31.01.2016, 21:59 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5188 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
vip3r
|
Napisane: 31.01.2016, 23:54 |
|
Dołączył: 22.02.2012 Posty: 1040 Lokalizacja: okolice Wwy
Nr klubowicza: 033
|
hmm 4,2 i 4,7 do 100km/h to nie wygląda jak różnica przy 986... tym trudniej mi zrozumieć różnicę w cenie... jestem bardzo ciekawy czy naprawdę nadal będzie sens dopłacać do S 0,5s raczej niewyczuwalne mi sie wydaje...
_________________
Jacek (911 Carrera 4 Cabriolet, 968 Cabriolet)
|
|
Góra |
|
simprez
|
Napisane: 1.02.2016, 0:08 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2931
|
Qbak napisał(a): Dzięki za filmik - całkiem ciekawy! Ale ten IC to tam tyci,tyci malutki będzie Ciekawe jak długo będziemy czekać na premierę hybrydy? Rok? Dwa?
|
|
Góra |
|
iradek
|
Napisane: 1.02.2016, 0:26 |
|
Dołączył: 19.05.2012 Posty: 29
|
Ale cwaniaki pracują w tym Porsche. Jak zobaczycie cennik BMW X5, to nie tylko 25D z silnikiem 2.0 jest proporcjonalnie tańszy o akcyzę od 35D z silnikiem 3.0, ale opcje dodatkowe też są dużo tańsze. Tutaj tylko samochód, opcje kosztują tyle samo, nieważne czy z akcyzą 3,1% czy 18,6%
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|