Autor |
Wiadomość |
Kubuś72
|
Napisane: 18.01.2016, 22:16 |
|
Dołączył: 6.10.2013 Posty: 802
|
Polecam nowy Auto Motor i Sport jest artykuł o testach w Kanadzie nowego Porsche 718 Boxster w wersji 2.0 300 km i 2.5 350 km oba czterocylindrowce turbo, jest również artykuł o erze turbo w samochodach sportowych Carrera S i Ferrari 488.
|
|
Góra |
|
Rayujars
|
Napisane: 20.01.2016, 9:59 |
|
Dołączył: 20.01.2016 Posty: 1
|
Warto sobie ogarnąć ten temat nie ma problemu z tym ja lubie te autka porsche 718 bardzo dobrze wygląda i ma zachowane te kształty te porsche.
|
|
Góra |
|
Pirx
|
Napisane: 28.01.2016, 12:59 |
|
Dołączył: 20.02.2011 Posty: 122
|
dobrze, że to nadal boxery
|
|
Góra |
|
KoKoS
|
Napisane: 28.01.2016, 18:30 |
|
Dołączył: 11.12.2011 Posty: 764
|
Ceny poszły w górę, dobrze wyposażony Boxster S to okolice 100K € bez problemu. Osiągi też dobrze poszły, Boxster S 0-100km/h w 4.2s, przy tej masie auta i centralnym silniku będzie super poganiał na torach.
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 28.01.2016, 18:36 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Ciekawy jest temat jak Porsche Polska potraktuje temat ceny w związku z faktem, iż od bazowego modelu nie będą musieli płacić akcyzy? Jeżeli mieliby odjąć całą tą wartość to zrobi im się konkretny rozstrzał cenowy i zagrożona sprzedaż Boxstera S. Jeżeli nie zejdą zaczną jechać nowe "zwykłe" nie s-ki z Niemiec a może nawet Stanów gdzie cena bazowa jest jeszcze niższa... Jest szansa na "zalanie" rynku nowymi Boxsterami a wtedy za kilka lat ceny niższe, wybór większy i może sobie kupię jakiegoś, jak się nie rozpadną te małe silniki do tego czasu... Ostatnie Porsche o tej pojemności silnika i czterech cylindrach to 924 było
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 28.01.2016, 20:39 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5188 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Moim zdaniem powinni w ogóle nazwać model 718 Cabrio/Coupe. Ktoś już nawet na forum pisał. 718 Cayman będzie też hitem w wersji 2.0 turbo. To tylko dobrze - i ten właśnie powinien na torach porządzić. Tylko jeszcze dobry program i większe doładowanie
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
///MM
|
Napisane: 28.01.2016, 22:15 |
|
Dołączył: 30.01.2014 Posty: 342
|
Zakochałem sie w boxster'ze od pierwszego spojrzenia Myśle że potencjał będzie duży i będą power kity. Na dziś 300kucy z 2.0 od Porsche to bardzo ostrożne dawkowanie gdy Mecenas już daje 381 z 2.0 turbo. Na bank sprzedaż tych aut mocno wzrośnie w PL. Czekam na raporty z jazdy Linia 10/10!
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 28.01.2016, 22:47 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
Warto zaznaczyć ze 718 Cayman potanieje i będzie to najtańsze PORSCHE w ofercie
|
|
Góra |
|
Andruszka
|
Napisane: 29.01.2016, 0:12 |
|
Dołączył: 13.02.2012 Posty: 1329
Nr klubowicza: 304
|
Czytałem artykuł i uważam że będzie fajne Porsche, jak pisał Kuba powinni nazwać je "Porsche 718". Juz nie mogę doczekać się jakiegoś PWRS czy coś takiego, aby je potestować
_________________
Andrzej 911
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 29.01.2016, 1:37 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5188 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Może będziesz miał szansę przetestować je dużo wcześniej niż Ci się wydaje
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
Damos
|
Napisane: 29.01.2016, 2:39 |
|
Dołączył: 6.02.2013 Posty: 589 Lokalizacja: Bielsko-Biała
Nr klubowicza: 376
|
Qbak napisał(a): Może będziesz miał szansę przetestować je dużo wcześniej niż Ci się wydaje Qbak, czyżby szykowały się jakieś premierowe jazdy dla klubowiczów 718 na zdjęciach rzeczywiście wygląda obłędnie, ale jakoś sceptycznie podchodzę do zmian silnikowych i wprowadzenia turbin. Osiągi pewnie będą porównywalne lub nawet lepsze od obecnych 981, ale jednak duch wolnossących jednostek 6-cylindrowych jest moim zdaniem nie do podrobienia. Po prostu kończy się pewna epoka i to jest smutne.
_________________
996 Carrera cabrio '00 - OUT Boxster 981 GTS Martini, TP 1.50,758, Silesia 1.56,868 996 TT '03 928S '84
Damian
|
|
Góra |
|
Andruszka
|
Napisane: 29.01.2016, 8:24 |
|
Dołączył: 13.02.2012 Posty: 1329
Nr klubowicza: 304
|
O Kuba to minie zainteresowałeś. Damian to co piszesz jak dla mnie odnosi się do 911, Boxster i Cayman to dla mnie tacy trochę następcy 924/944, a wiadomo jak dobre to były auta, technologicznie wyprzedzały 911 o epokę. Szkoda że nie 4 osobowe transaxle, ale 4 cylindrówki Porsche były świetne, może i teraz będą. A jak ktoś już zauważył 2,0 to niższa akcyza, a turbo duże możliwości podkręcania.
_________________
Andrzej 911
|
|
Góra |
|
vip3r
|
Napisane: 29.01.2016, 8:54 |
|
Dołączył: 22.02.2012 Posty: 1040 Lokalizacja: okolice Wwy
Nr klubowicza: 033
|
ja ogolnie nei jestem raczej fanem turbo. wolę wiekszą pojemność. przy turbo niegdy nie umiem powiedzieć czy 350KM to wystarczająco - dla mnie istotniejsza chyba jest jednak elastyczność a to inaczej niż praktycznie trudno ocenic. ale podobnie o ile do mniejszych silników jestem sceptyczny to wygląd mnie w zupełności przekonuje... zawsze uważałem tyłeczek 986 za najseksowniejszy ale jak patrżę na te... to może nie nazwałbym ich już seksownymi, bo jakoś krągłości nie takie - ale wyglądają świetnie, wręcz rewelacyjnie. dopiero co zachwycałem się boxem spyder czy 918 spyder a tu proszę - najtańsze auto w ofercie może okazać się najładniejsze zamiana nazwy też mi się podoba.
_________________
Jacek (911 Carrera 4 Cabriolet, 968 Cabriolet)
|
|
Góra |
|
KoKoS
|
Napisane: 29.01.2016, 9:13 |
|
Dołączył: 11.12.2011 Posty: 764
|
Myśle ze ludzie bedą chcieli dopłacac do modeli S, jest inne turbo - o zmiennej geometrii i zapewne bedzie jeszcze trochę innych różnic. Ale ciekawe jak to bedzie jeździć, ja z premedytacja wiedząc o tym ze 718 nadchodzi, za namowa PCK kupiłem ostatniego Boxa, mówili ze to bedzie ostatni roadster Porsche z silnikiem wolnossacym
|
|
Góra |
|
hubi_pl
|
Napisane: 29.01.2016, 11:22 |
|
Dołączył: 26.09.2015 Posty: 543
|
Mata napisał(a): Ciekawy jest temat jak Porsche Polska potraktuje temat ceny w związku z faktem, iż od bazowego modelu nie będą musieli płacić akcyzy? Jeżeli mieliby odjąć całą tą wartość to zrobi im się konkretny rozstrzał cenowy i zagrożona sprzedaż Boxstera S. Jeżeli nie zejdą zaczną jechać nowe "zwykłe" nie s-ki z Niemiec a może nawet Stanów gdzie cena bazowa jest jeszcze niższa... Jest szansa na "zalanie" rynku nowymi Boxsterami a wtedy za kilka lat ceny niższe, wybór większy i może sobie kupię jakiegoś, jak się nie rozpadną te małe silniki do tego czasu... Ostatnie Porsche o tej pojemności silnika i czterech cylindrach to 924 było Ciekawe spostrzeżenie. Nie jestem też fanem małego litrażu i turbo. Ostatnio kolega szukał Vivaro Opla do firmy i silniki to 1.6 turbo albo biturbo...szok. Nie sądzę żeby takie silniki pojeździły tyle co większy litraż, nawet bez albo tylko z 1 turbo. Wracając do 718, tak jak mi się małe porsche nigdy nie podobały, tak ten z zewnątrz jest w/g mnie bardzo fajny, natomiast środek to w czystej postaci uwstecznienie do czasów audi a3 8P, jest wręcz identyczny.
|
|
Góra |
|
Damos
|
Napisane: 29.01.2016, 22:55 |
|
Dołączył: 6.02.2013 Posty: 589 Lokalizacja: Bielsko-Biała
Nr klubowicza: 376
|
KoKoS napisał(a): Ale ciekawe jak to bedzie jeździć, ja z premedytacja wiedząc o tym ze 718 nadchodzi, za namowa PCK kupiłem ostatniego Boxa, mówili ze to bedzie ostatni roadster Porsche z silnikiem wolnossacym Też poszedłem w tę stronę Mój się właśnie produkuje i będzie pewnie jednym z ostatnich wolnossących, który zjedzie z taśmy ...
_________________
996 Carrera cabrio '00 - OUT Boxster 981 GTS Martini, TP 1.50,758, Silesia 1.56,868 996 TT '03 928S '84
Damian
|
|
Góra |
|
DW
|
Napisane: 30.01.2016, 0:48 |
|
Dołączył: 22.01.2013 Posty: 544 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 353
|
Kurczę Damian i Kokos moje gratulacje ! Cholernie mało ich PL jeździ . Na świecie sprzedają sie mniej więcej równo boxster/Cayman vel 911/911 cabrio a w PL myśle ze może 1 na 8 . Ciekawy jestem jakie bedą wrażenia z jazdy poliftowym boxem. Przez ten silnik zupełnie sie oddalił od 911 . W przedliftowym ponad połowa części łącznie z silnikiem od 911. Szkoda 6 cylindrów . Tez jestem zwolennikiem pojemności.
_________________
Boxster S 981 '12 928 S2 ’ 86 Było 928 S4’ 90
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 30.01.2016, 10:51 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Jedna z wersji mojego planu na przyszłość zakłada właśnie Boxa 981. Idealnie GTS, ale tego jest mało, więc może skończy się na S PS. Widzę że Damian o tym samym pomyślał
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
///MM
|
Napisane: 30.01.2016, 11:20 |
|
Dołączył: 30.01.2014 Posty: 342
|
Cos wiadomo o cenach 718 i 718S w PL?
|
|
Góra |
|
PoZoR
|
Napisane: 30.01.2016, 12:53 |
|
Dołączył: 2.12.2010 Posty: 531 Lokalizacja: Toruń/Gdańsk
Nr klubowicza: 412
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|