Autor |
Wiadomość |
albi
|
Napisane: 7.08.2014, 21:25 |
|
Dołączył: 3.11.2013 Posty: 167 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 387
|
Witam
Po kilku miesiącach użytkowania mojej Panamery GTS i kilku wizytach na trackdayach w Poznaniu, dojrzałem do zakupu auta bardziej nadającego się do jazdy po torze. Udało mi się kupić 911 996 C2 3.4 z uszkodzonym silnikiem. Plan jest następujący:
- montaż klatki
- zmiana silnika na możliwie jak najmocniejszy (3.8 z 997 ???)
- fotel kubełkowy, wywalenie wszystkiego co na tor nie potrzebne
- modyfikacja zawieszenia
- modyfikacja hamulców
i auto będzie gotowe do treningów. Jeżeli macie jakiekolwiek sugestie co jeszcze powinienem zrobić, jakie części kupić itd. będę bardzo wdzięczny. Auto ma służyć do doskonalenia techniki jazdy po torze.
Pozdrawiam
albi
_________________
911 996 3.8 CUP - 1:41.7 911 GT2RS 991.2
|
|
Góra |
|
piterson
|
Napisane: 7.08.2014, 23:23 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1583 Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
|
Trzymam kciuki i powodzenia z projektem!
Przecieraj zatem szlaki, bo w moim odczuciu to jest bardzo dobra opcja i sam zaczynam myśleć o podobnym ruchu...
_________________
Piotrek 944 '86 3.0 wydmucha 996.2 C4 cabrio '02 997 TT '06 Cayenne Diesel S '14 Macan GTS '16
ex: 944 S2 '89
|
|
Góra |
|
Adi_rallye
|
Napisane: 8.08.2014, 8:57 |
|
Dołączył: 11.06.2011 Posty: 859
|
Rewelacyjny pomysł ,trzymam kciuki .
Zmiana silnika to mus bo 3,4 nie wytrzyma na torze
|
|
Góra |
|
TomRS
|
Napisane: 8.08.2014, 9:46 |
|
Dołączył: 16.12.2011 Posty: 825
|
Wytrzyma, tylko trzeba mu zainstalować dodatkowe przegrody w misce olejowej.
|
|
Góra |
|
Prezes
|
Napisane: 8.08.2014, 9:58 |
|
Dołączył: 6.07.2012 Posty: 365
|
Dobry ruch! Gratuluję odwagi i życzę powodzenia w budowie
P.S. Nie kręcisz się przypadkiem GTSem po Ursusie?
|
|
Góra |
|
Adi_rallye
|
Napisane: 8.08.2014, 10:19 |
|
Dołączył: 11.06.2011 Posty: 859
|
TomRS napisał(a): Wytrzyma, tylko trzeba mu zainstalować dodatkowe przegrody w misce olejowej.
Nie wiedziałem,kto takie coś robi?
|
|
Góra |
|
TomRS
|
Napisane: 8.08.2014, 10:36 |
|
Dołączył: 16.12.2011 Posty: 825
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 8.08.2014, 11:38 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
3,6 czy 3,8 wg. mnie właściwie obojętne, poprawić chłodzenie silnika i zadbać o lesze smarowanie np. jak wyżej.
Chętnie zobaczę w akcji.
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
albi
|
Napisane: 8.08.2014, 13:51 |
|
Dołączył: 3.11.2013 Posty: 167 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 387
|
Prezes napisał(a): P.S. Nie kręcisz się przypadkiem GTSem po Ursusie?
kręcę się, kręcę. I to prawie codziennie bo tam mam firmę.
_________________
911 996 3.8 CUP - 1:41.7 911 GT2RS 991.2
|
|
Góra |
|
albi
|
Napisane: 8.08.2014, 13:58 |
|
Dołączył: 3.11.2013 Posty: 167 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 387
|
TomRS napisał(a): Wytrzyma, tylko trzeba mu zainstalować dodatkowe przegrody w misce olejowej.
Dzięki za radę, niestety miska olejowa którą podlinkowałeś pasuje tylko do 3.6. Nie wiecie może czy coś takiego występuje do 3.8 z 997 ???
Pozdrawiam
albi
_________________
911 996 3.8 CUP - 1:41.7 911 GT2RS 991.2
|
|
Góra |
|
TomRS
|
Napisane: 8.08.2014, 17:45 |
|
Dołączył: 16.12.2011 Posty: 825
|
A 3.8 nie pojawiło się po lifcie razem z bezpośrednim wtryskiem czasem ? Bo jeśli tak, to te silniki (tak samo jak 3.4 DFI) mają zmodyfikowany układ smarowania i tam problem odplywania oleju z miski nie występuje.
Edit - sprawdziłem sobie i były 3.8 litra przed liftem i bez bezpośredniego wtrysku. Nie wiem jak wygląda smarowanie w tych silnikach o czy tam też był problem z odplywaniem oleju z miski na szybkich zakrętach. FVD nic nie ma w tym temacie do tego akurat silnika, to mogłoby sugerować, że problemu noe ma.
|
|
Góra |
|
Prezes
|
Napisane: 8.08.2014, 19:06 |
|
Dołączył: 6.07.2012 Posty: 365
|
albi napisał(a): Prezes napisał(a): P.S. Nie kręcisz się przypadkiem GTSem po Ursusie? kręcę się, kręcę. I to prawie codziennie bo tam mam firmę.
No to mamy firmę obok siebie Do zobaczenia!
|
|
Góra |
|
simprez
|
Napisane: 9.08.2014, 10:48 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2931
|
|
Góra |
|
TomRS
|
Napisane: 9.08.2014, 11:43 |
|
Dołączył: 16.12.2011 Posty: 825
|
To się nazywa człowiek z pasją
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 10.08.2014, 23:54 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Nie wiem, czy pełna klatka ( nie roll-bar ) od 911 (930) pasuje, ale taką mam na sprzedaż. Dobrej roboty, kilku klubowych kolegów u Treli robiło. Zapewne tanio i do adaptacji....
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
albi
|
Napisane: 12.02.2015, 20:18 |
|
Dołączył: 3.11.2013 Posty: 167 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 387
|
Więc prace w końcu ruszyły. Udało mi się kupić silnik 3.8, wiązkę i skrzynie manual z 997 GTS (408HP). Auto dostanie też zawias KW Clubsport, większe hamulce, trochę gratów z GT3, bodykit RSR. Klatkę zrobiłem u Pawła Treli. Mam nadzieję że zdążę z projektem na Ułęż. Rafał Dusza przesłał mi dzisiaj kilka zdjęć "roboczych"
Pozdrawiam
albi
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
_________________
911 996 3.8 CUP - 1:41.7 911 GT2RS 991.2
|
|
Góra |
|
Duc748
|
Napisane: 12.02.2015, 22:33 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
|
super...
jaka fela
waska buda
... 10 cali?[/img]
_________________ Marcin ---------------- http://aidi.pl
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 12.02.2015, 22:35 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
U mnie weszło (na styk, ale jednak) 11
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
michal928
|
Napisane: 12.02.2015, 22:41 |
|
Dołączył: 1.03.2008 Posty: 1391
|
Silnik 3,8 z przed czy po liftowej 997? Po mocy wnioskuje ze z poliftowej, z GTSa. Wiecie ile jest zabawy z zadoptowaniem tego silnika do tej budy?
Czy idziecie na łatwizne i wkładacie całą elektrykę z GTSa?
|
|
Góra |
|
RaFFi
|
Napisane: 12.02.2015, 23:44 |
|
Dołączył: 14.01.2010 Posty: 264 Lokalizacja: Katowice
Nr klubowicza: 221
|
michal928 napisał(a): Silnik 3,8 z przed czy po liftowej 997? Po mocy wnioskuje ze z poliftowej, z GTSa. Wiecie ile jest zabawy z zadoptowaniem tego silnika do tej budy? Czy idziecie na łatwizne i wkładacie całą elektrykę z GTSa?
Michał wszystko z 997 MKII tak lepiej tym bardziej że to było 996 😉
_________________ AUTO-DUSZA specjalizacja PORSCHE rafi.d@porscheclub.pl
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|