Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 7.08.2014, 21:25 

Dołączył: 3.11.2013
Posty: 167
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 387
Witam

Po kilku miesiącach użytkowania mojej Panamery GTS i kilku wizytach na trackdayach w Poznaniu, dojrzałem do zakupu auta bardziej nadającego się do jazdy po torze. Udało mi się kupić 911 996 C2 3.4 z uszkodzonym silnikiem. Plan jest następujący:
- montaż klatki
- zmiana silnika na możliwie jak najmocniejszy (3.8 z 997 ???)
- fotel kubełkowy, wywalenie wszystkiego co na tor nie potrzebne
- modyfikacja zawieszenia
- modyfikacja hamulców

i auto będzie gotowe do treningów. Jeżeli macie jakiekolwiek sugestie co jeszcze powinienem zrobić, jakie części kupić itd. będę bardzo wdzięczny. Auto ma służyć do doskonalenia techniki jazdy po torze.

Pozdrawiam
albi




_________________

911 996 3.8 CUP - 1:41.7
911 GT2RS 991.2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.08.2014, 23:23 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1583
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
Trzymam kciuki i powodzenia z projektem!
Przecieraj zatem szlaki, bo w moim odczuciu to jest bardzo dobra opcja i sam zaczynam myśleć o podobnym ruchu...




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.08.2014, 8:57 

Dołączył: 11.06.2011
Posty: 859
Rewelacyjny pomysł ,trzymam kciuki .
Zmiana silnika to mus bo 3,4 nie wytrzyma na torze


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.08.2014, 9:46 

Dołączył: 16.12.2011
Posty: 825
Wytrzyma, tylko trzeba mu zainstalować dodatkowe przegrody w misce olejowej.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.08.2014, 9:58 

Dołączył: 6.07.2012
Posty: 365
Dobry ruch! Gratuluję odwagi i życzę powodzenia w budowie :)

P.S. Nie kręcisz się przypadkiem GTSem po Ursusie?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.08.2014, 10:19 

Dołączył: 11.06.2011
Posty: 859
TomRS napisał(a):
Wytrzyma, tylko trzeba mu zainstalować dodatkowe przegrody w misce olejowej.

Nie wiedziałem,kto takie coś robi?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.08.2014, 10:36 

Dołączył: 16.12.2011
Posty: 825
Adi_rallye napisał(a):
Nie wiedziałem,kto takie coś robi?


Kto robi, to nie wiem, ale kupić można np tutaj
:D

http://www.fvd.de/de/en/Porsche-0/996-1 ... sport.html


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.08.2014, 11:38 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
3,6 czy 3,8 wg. mnie właściwie obojętne, poprawić chłodzenie silnika i zadbać o lesze smarowanie np. jak wyżej.
Chętnie zobaczę w akcji.




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.08.2014, 13:51 

Dołączył: 3.11.2013
Posty: 167
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 387
Prezes napisał(a):
P.S. Nie kręcisz się przypadkiem GTSem po Ursusie?


kręcę się, kręcę. I to prawie codziennie bo tam mam firmę. :D




_________________

911 996 3.8 CUP - 1:41.7
911 GT2RS 991.2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.08.2014, 13:58 

Dołączył: 3.11.2013
Posty: 167
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 387
TomRS napisał(a):
Wytrzyma, tylko trzeba mu zainstalować dodatkowe przegrody w misce olejowej.


Dzięki za radę, niestety miska olejowa którą podlinkowałeś pasuje tylko do 3.6. Nie wiecie może czy coś takiego występuje do 3.8 z 997 ???

Pozdrawiam
albi




_________________

911 996 3.8 CUP - 1:41.7
911 GT2RS 991.2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.08.2014, 17:45 

Dołączył: 16.12.2011
Posty: 825
A 3.8 nie pojawiło się po lifcie razem z bezpośrednim wtryskiem czasem ? Bo jeśli tak, to te silniki (tak samo jak 3.4 DFI) mają zmodyfikowany układ smarowania i tam problem odplywania oleju z miski nie występuje.

Edit - sprawdziłem sobie i były 3.8 litra przed liftem i bez bezpośredniego wtrysku. Nie wiem jak wygląda smarowanie w tych silnikach o czy tam też był problem z odplywaniem oleju z miski na szybkich zakrętach. FVD nic nie ma w tym temacie do tego akurat silnika, to mogłoby sugerować, że problemu noe ma.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.08.2014, 19:06 

Dołączył: 6.07.2012
Posty: 365
albi napisał(a):
Prezes napisał(a):
P.S. Nie kręcisz się przypadkiem GTSem po Ursusie?


kręcę się, kręcę. I to prawie codziennie bo tam mam firmę. :D

No to mamy firmę obok siebie :) Do zobaczenia!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.08.2014, 10:48 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
jak zbudować sobie mk1 996gt3? - przewodnik ilustrowany:
http://www.oz951.com/public/emmy.htm

(tylny stab, taki jak w tym aucie, mam nowiuśki na półce ;) )


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.08.2014, 11:43 

Dołączył: 16.12.2011
Posty: 825
To się nazywa człowiek z pasją :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.08.2014, 23:54 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3926
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Nie wiem, czy pełna klatka ( nie roll-bar ) od 911 (930) pasuje, ale taką mam na sprzedaż. Dobrej roboty, kilku klubowych kolegów u Treli robiło. Zapewne tanio i do adaptacji....




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.02.2015, 20:18 

Dołączył: 3.11.2013
Posty: 167
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 387
Więc prace w końcu ruszyły. Udało mi się kupić silnik 3.8, wiązkę i skrzynie manual z 997 GTS (408HP). Auto dostanie też zawias KW Clubsport, większe hamulce, trochę gratów z GT3, bodykit RSR. Klatkę zrobiłem u Pawła Treli. Mam nadzieję że zdążę z projektem na Ułęż. Rafał Dusza przesłał mi dzisiaj kilka zdjęć "roboczych"

Pozdrawiam
albi


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.




_________________

911 996 3.8 CUP - 1:41.7
911 GT2RS 991.2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: bbb
PostNapisane: 12.02.2015, 22:33 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
super...
jaka fela
waska buda
... 10 cali?[/img]




_________________

Marcin
----------------

http://aidi.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.02.2015, 22:35 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
U mnie weszło (na styk, ale jednak) 11 :)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.02.2015, 22:41 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
Silnik 3,8 z przed czy po liftowej 997? Po mocy wnioskuje ze z poliftowej, z GTSa. Wiecie ile jest zabawy z zadoptowaniem tego silnika do tej budy?
Czy idziecie na łatwizne i wkładacie całą elektrykę z GTSa?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.02.2015, 23:44 

Dołączył: 14.01.2010
Posty: 264
Lokalizacja: Katowice
Nr klubowicza: 221
michal928 napisał(a):
Silnik 3,8 z przed czy po liftowej 997? Po mocy wnioskuje ze z poliftowej, z GTSa. Wiecie ile jest zabawy z zadoptowaniem tego silnika do tej budy?
Czy idziecie na łatwizne i wkładacie całą elektrykę z GTSa?


Michał wszystko z 997 MKII tak lepiej tym bardziej że to było 996 😉




_________________

AUTO-DUSZA specjalizacja PORSCHE


rafi.d@porscheclub.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum