Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.05.2008, 9:26 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
[admin: usunięto] napisał(a):
W nawiazaniu do posta kolegi powyzej ktory przytoczyl kilka slow o zawieszeniu ze jest komfortowe to mam pytanie bo nigdy jeszcze nie jezdzilem 911stka a wiem ze jest twarda.

Prywatnie jezdze BMW 530D wiec tam jest twarde zawieszenie ale dziur nie czuc i jest pelny komfort. Mialem kiedys Mini Coopera starsza wersje oraz nowsza wiec tam to mozg podczas jazdy po krakowskich dziurach mozna bylo poczuc ale ze wzgledu ze on jest na poduszkach gumowych a jak to sie ma do 911stek ??? Tych 964 i tych nowszych ???


911 (996 3,6) jest bardziej miekka jak; np. Golf Gti II,seat Leon 1,8 T,Audi TT,Honda CRX,BMW M3 e36 czy nawet BMW Coupe e46.Powiedzmy ,że nawet bardziej miękka jak Honda civic 3d i pomiedzy Subaru WRX i STi.
Jest to naprawdę duży wyczyn biorąc pod uwagę krótki rozstaw osi i pomimo tego i komfortowych nastawów doskonałe prowadzenie sie auta.
Szczególnie na polskich drogach zawieszenie 996 3,6 sprawdza się doskonale,można dopierniczać po tych pseudoautostradach i niezwalniać na wybojach.
Gorzej już jest na torze i chyba potrzeba dłuższej nauki jazdy...auto nurkuje na dohamowaniach i też buja się na boki przy wejści w zakręt...po prostu potrzeba dosoknałego wyczucia przez kierowcę i zaufania.
Z tego co mi dane było jeżdzić ,to 964 jest podobnie twarde jak 993 ,996 3,4 jest nieco miększe i 996 3,6 miększe od tego ostatniego.
Wydaje mi się ,że twardośc wynika pośrednio z założenia na jakich felgach auto wchodziło do produkcji....czyli były to 16 cali ,potem 17 cali i w 996 3,6 w zasadzie 18 cali.




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.05.2008, 9:49 

Dołączył: 11.12.2007
Posty: 125
Buuaaaahahahahaaahahaha 911 w gazie.. To przecież jest nieporozumienie!!
Porsche to nie auta dla ludzi którzy chcą oszczędzać na samochodzie. W ten interes trzeba walić kasę i się z tego cieszyć!... Dam Ci lepszą radę kup 928 albo boxstera kasę która Ci pozostanie przeznacz na paliwko i serwisy.. Albo kup jeszcze jakiegoś fiata... na miasto.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.06.2008, 16:52 

Dołączył: 12.03.2007
Posty: 178
Pomijając względy ideologiczne - zbiornik lpg nie może być umiejscowiony z przodu pojazdu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.07.2008, 9:26 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1899
gazelot napisał(a):
Pomijając względy ideologiczne - zbiornik lpg nie może być umiejscowiony z przodu pojazdu.

Zawsze zostaje miejsce na butle zamiast tylnych foteli.. :lol:
Skąd się wogóle biorą takie pomysły??

Co do twardości 964 - jest twarde jak deska, choć (co dziwne) po wymianie kół z 16 na 17 zrobiło się kulturalniej.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.07.2008, 0:18 

Dołączył: 23.06.2008
Posty: 50
Bardzo sie ciesze ze jest twarda :P wreszcie moze poszaleje na zlocie :D juz sie nie moge doczekac :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum