[admin: usunięto] napisał(a):
W nawiazaniu do posta kolegi powyzej ktory przytoczyl kilka slow o zawieszeniu ze jest komfortowe to mam pytanie bo nigdy jeszcze nie jezdzilem 911stka a wiem ze jest twarda.
Prywatnie jezdze BMW 530D wiec tam jest twarde zawieszenie ale dziur nie czuc i jest pelny komfort. Mialem kiedys Mini Coopera starsza wersje oraz nowsza wiec tam to mozg podczas jazdy po krakowskich dziurach mozna bylo poczuc ale ze wzgledu ze on jest na poduszkach gumowych a jak to sie ma do 911stek ??? Tych 964 i tych nowszych ???
911 (996 3,6) jest bardziej miekka jak; np. Golf Gti II,seat Leon 1,8 T,Audi TT,Honda CRX,BMW M3 e36 czy nawet BMW Coupe e46.Powiedzmy ,że nawet bardziej miękka jak Honda civic 3d i pomiedzy Subaru WRX i STi.
Jest to naprawdę duży wyczyn biorąc pod uwagę krótki rozstaw osi i pomimo tego i komfortowych nastawów doskonałe prowadzenie sie auta.
Szczególnie na polskich drogach zawieszenie 996 3,6 sprawdza się doskonale,można dopierniczać po tych pseudoautostradach i niezwalniać na wybojach.
Gorzej już jest na torze i chyba potrzeba dłuższej nauki jazdy...auto nurkuje na dohamowaniach i też buja się na boki przy wejści w zakręt...po prostu potrzeba dosoknałego wyczucia przez kierowcę i zaufania.
Z tego co mi dane było jeżdzić ,to 964 jest podobnie twarde jak 993 ,996 3,4 jest nieco miększe i 996 3,6 miększe od tego ostatniego.
Wydaje mi się ,że twardośc wynika pośrednio z założenia na jakich felgach auto wchodziło do produkcji....czyli były to 16 cali ,potem 17 cali i w 996 3,6 w zasadzie 18 cali.