Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 2.08.2007, 18:14 

Dołączył: 28.06.2007
Posty: 155
Oglądam moje ulubione Porsche na joł-tubie (996 TT). Wrzucam jeden filmik, o 500 KM w 911 turbo 996, musze to obejrzeć (myślałem że jakiś koleś z USA lub Dubaiu, jak zwykle), a tu patrze.....burakowóz (niebieska fabieda). Rejestracja prosiaka - GA (czyli Gdańsk). No ładne wózki mamy w Polsce.

http://www.youtube.com/watch?v=OCZutU9-ysg

W temacie wózków w Polsce, przejechałem się wczoraj późnym wieczorem po Warszawie i na ulicach: Żurawiej, Pl. Trzech Krzyży, Placu Piłsudskiego widziałem dwa 997 Turbo, carrera S Cabrio 997 i pare innych Porsche (srebrny Boxster, żółty Cayman, kilka Cayenne) i pare BMW 6-tek, jakieś Range Rover-y, nowe ML, GL,.... Polska się powoli zmienia.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.08.2007, 18:17 

Dołączył: 28.06.2007
Posty: 155
Jak już otworzyłem wątek z joł-tub-em, to tu jest link do gry komputerowej (NFS Carbon) z Cayman S. Musze powiedzieć, że dawno wyrosłem z grania na komputerze, ale w NFSa czasem lubie zapykać :)

http://www.youtube.com/watch?v=dUipJ7E_ ... ed&search=


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.08.2007, 18:35 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 30
autor tego filmiku o 996 turbo ma wyraźnie krótszą prawą nogę :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.08.2007, 18:47 

Dołączył: 28.06.2007
Posty: 155
Nie sięga do gazu ? :)

W temacie joł-tuba: http://www.youtube.com/watch?v=vTBF6fLnQq4

Tu gość z USA podwoił swoją moc (prawie 900 KM) w 996 Turbo. Film nie mówi zbyt wiele o jego przeróbkach. I pojawia się pytanie co trzeba zrobić z silnikiem by osiągnąć taką moc? Z tego co wiem 911 (nawet z turbo) nie są zbyt często tuningowane (nie tak często jak Audi, BMW, Mercedes). Wiem że są z tym pewne kłopoty (np. sprawa chłodzenia i dostarczenia powietrza; poza tym w komorze silnikowej 911 nie ma zbyt wiele miejsca :) )

Pytam się nie tylko o tuning 911,ale sportowych Porsche (boxster, cayman, 911, carrera gt).


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.08.2007, 19:21 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 1069
Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 095
Rozmawiałem z tym gościem kilka razy przez neta - bardzo sympatyczna osoba , polak z pochodzenia, jest DJ-jem w klubie (chicago). No ta jego turbina to naprawdę gruba jest , to najszybsze 911 na 1/4 milii zrobił 9.xx
Czy jest sens czy nie ? - no chciał złamać bariere 10 s i mu się udało.Co do tuningu to w 996 turbo bez większych problemów można podnieść moc do około 650 km - większe moce to dużo większe koszta i ryzyko znacznego ograniczenia trwałośći- oczywiście inwestując odpowiednie środki :wink:
Oczywiście największy problem to ciepło , normalnie te silniki sie grzeją , najważniejsze tak odpowiednio wszystko wyważyć - moc/trwałość/koszta.... 996 turbo to chyba najczęściej modyfikowany prosiak - w necie bez problemu można znależć wiele informacji na temat praktycznie wszystkich komponentów tuningowych i nie trzeba testować na samym sobie co dobre a co nie :wink:




_________________

jest: 991 GT3, 718 T

było: 996 carrera 4s ; 996 turbo ; 997 turbo
-------------------------------------------------------
Puchar PCP 2013 (997 turbo)
mariusz


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.08.2007, 20:21 

Dołączył: 28.06.2007
Posty: 155
Rozumiem, że gadałeś z tym gościem od blisko 900-konnego potwora. Ma jakąś stronę z listą przeróbek ?

To że wersje turbo jest dużo łatwiej tuningować, niż wolnossącą to oczywiste, ale czytałem o pewnych technicznych trudnościach z tuningiem 911-ek i w ogóle sportowych prosiaków.

Nie jestem expertem od Porsche, ani tuningu, 911 996 to mój "dream car" (którego kupie za pare lat, narazie myśle o Boxsterze) i prawde powiedziawszy nie widziałem wielu kitów czy programów dla 911 turbo, poza zmianami ECU (gdzie w zasadzie do każdego auta z turbo jest chip lub box). Wiem że są dedykowane wydechy do 911 turbo, ale nie widziałem np. gotowych kitów z np. większymi turbo czy innego żelastwa (kute tłoki, itd.). Ale być może za mało czasu poświęciłem na szukanie i jedyne znane mi przeróbki, to modyfikacje profesjonalistów, firm jak Techart, 9ff, Gemballa czy RUF.

Skoro mówisz że jest sporo do 996 TT, to pewnie zaraz pojawią się i do 997 TT.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.08.2007, 10:08 

Dołączył: 11.07.2007
Posty: 39
jerzy_dabrowski napisał(a):

Rejestracja prosiaka - GA (czyli Gdańsk).
No ładne wózki mamy w Polsce.

http://www.youtube.com/watch?v=OCZutU9-ysg



GA to Gdynia ku ścisłości.
A co do nóg to właściciel w Borsku miał równe i korzystał z nich sprawnie :) ale to było przed nakręceniem tego filmu.

pzdr


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.08.2007, 10:19 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 287
Lokalizacja: Baranow
Nr klubowicza: 108
Marcin(MM-Racing) ma GT3, ta turbina to MAriusza (mb_911) :-)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.08.2007, 12:19 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 30
chodzi mi o nogę kamerzysty, nie kierowcy :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum









cron