Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 5.09.2018, 22:14 

Dołączył: 5.09.2018
Posty: 6
witam kolegów, proszę nie śmiejcie się jestem na etapie dopiero oglądania i szukania swojej 911 i mam takie pytanie jak odróżnić carrere S od 4S wersja 997.1, czy jazda jest bardzo wyczuwalna między AWD a RWD, pytam ponieważ nie jestem super kierowca a widziałem ostatnio że jeden sprzedawca miał emblematy turbo a sprzedawał zwykłe 4s ( chodzi o to że ludzie przyklejają emblematy według widzimi się.)

Bardzo będę wam wdzięczny za opinie jak to odróżnić bez wjeżdzania na podnośnik.

Mam też zdjęcia jednej 4s którą oglądałem czy po zdjęciach podwozia, które załączam poniżej możecie mi pomóc i powiedzieć czy jest to 4s czy też zwykłe S


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.09.2018, 22:24 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Na pierwszym zdjęciu widać kanały powietrzne do chłodzenie przedniego
dyferencjału. Czyli to jest napęd na 4. Możesz też zawsze spojrzeć czy
przód ma półośki wychodzące od wew. auta do przednich kół. Inaczej
będzie usytuowany przedni amortyzator. W C2 nie ma owych półosiek i może
być centralnie w osi koła, a w C4 jest odsunięty troszkę do tyłu.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.09.2018, 22:59 

Dołączył: 5.09.2018
Posty: 6
Qbak dziękuję bardzo za pomoc a na tym zdjęciu widać to co mi wyżej napisałeś ?


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.09.2018, 23:01 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Nie, to jest tylna oś.
Widać że ma ostatnią osłonę pod skrzynią biegów - coraz rzadziej
się na 997 spotyka ją.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.09.2018, 23:35 

Dołączył: 5.09.2018
Posty: 6
a dlaczego rzadziej?

przepraszam że tak skacze ze zdjęciami ale Pan mechanik pstrykał foty


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.09.2018, 23:50 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Bo ich na spore ilości aut nie ma :)
Pewnie zapominają mechanicy zakładać lub nie mają na wymianę
wewnętrznych blaszek do których jest ona mocowana, trudno
zgadywać jaki jest prawdziwy powód :D




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.09.2018, 7:10 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Turbo łatwo odróżnić po wlotach w tylnych błotnikach. 4S ma szerszy tył nadwozia i - jak Qbak napisał - można zajrzeć czy są przednie półosie. Skoro nie masz za wiele doświadczenia za kierownicą bezpieczniej będzie wziąć 4S




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.09.2018, 9:34 

Dołączył: 5.09.2018
Posty: 6
a czy te pół osie są widoczne na zewnątrz ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.09.2018, 9:38 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Tak, będą widoczne




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.09.2018, 10:53 

Dołączył: 5.09.2018
Posty: 6
przepraszam ale kompletnie nie wiem gdzie jest to widoczne widać to na tych zdjęciach ? to 4s czy zwykłe S


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.09.2018, 11:54 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Wygląda na 4S, bo zaciski czerwone, lekko szeroki tyłek oraz wygląda,
że koła przy skręcie przechodzą w nienaturalny pozytyw/negatyw, co ma
miejsce kiedy amortyzator jest nie w osi koła, bo wspomniana półośka
od przedniego dyferencjały jest po drodze.

Żeby się upewnić musisz zajrzeć, najlepiej właśnie na skręconych kołach,
w nadkole i spojrzeć czy jest patyk/półośka idąca od środka auta do koła,
a konkretnie zwrotnicy.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.09.2018, 11:58 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Pisząc że będą widoczne chciałem powiedzieć, że trzeba zajrzeć pod spód. Tak jak radzi Qbak.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.09.2018, 20:34 

Dołączył: 4.08.2014
Posty: 1548
Może to dziwny komentarz ale czy najprościej/najpewniej nie jest sprawdzić po Vin ?

Oczywiście pół oś z przodu tez dobra metoda :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 7.09.2018, 9:50 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3734
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
W generacji 996 było łatwiej , bo otwierasz bagażnik i widać czy jest skrzynka na dyferencjał.




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 7.09.2018, 12:00 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
W 997 4/4S/Turbo bagażnik też jest płytszy niż tylnonapędowych




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 7.09.2018, 17:49 

Dołączył: 4.08.2014
Posty: 1548
Daro. napisał(a):
W generacji 996 było łatwiej , bo otwierasz bagażnik i widać czy jest skrzynka na dyferencjał.


To prawda. Strasznie jest wkurzająca ale co zrobić :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum