Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.09.2011, 10:58 

Dołączył: 7.07.2009
Posty: 207
Michal4444 napisał(a):
Prawie jak terenowka:p, zwrocicie uwage jak tylnie kolo prawie dotyka przedniej czesci nadkola.Co to za ulep?


Tak jak napisal Dlugi - wyglada na to, ze blotnik od LWB zostal zamontowany w aucie SWB.

pozdrawiam,
Krzysiek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.09.2011, 12:55 

Dołączył: 7.04.2007
Posty: 230
szkoda , bo widac że ktos mocno inwestował w auto , a auto rzec mozna skopane i do poprawki i to gruntownej


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.10.2011, 22:58 

Dołączył: 27.06.2011
Posty: 8
[quote="Długi"]

a jakie to ma znaczenie ile pali 912, nie będziesz chyba robił 50k km rocznie?
[/quote]

Moim zdaniem z praktycznego punktu widzenia ma to duże znaczenie. Nie mam dzieci, dużych gabarytowo rzeczy też nie wożę, a chcę ten samochód użytkować jako swoje podstawowe auto przez co najmniej większą część roku. Taki, wydawać by się mogło podstawowy z punktu widzenia osoby, która nie ma samochodu koszt utrzymania jest w zakresie mojego zainteresowania :)

50k km faktycznie nie mam zamiaru robić, ale pewnie może zdarzyć się tak, że ponad "standardową" jazdę po mieście czasem wyruszę na polskie pomorze, albo w Bieszczady (wiosną, albo jesienią).

[quote="Długi"]
Jeśli ktoś zaczyna od takich pytań to nie kupuje Porsche z pasji tylko z czego? :)

[/quote]

Pasja wydaje mi się w tym momencie trudnym słowem. Ja nie miałem do czynienia nigdy bezpośrednio z żadnym Porsche, co nie zmienia faktu, że na ulicy za Porsche oglądam się zawsze i mam wyrobione własne zdanie na temat tej marki.

W chwili obecnej po Warszawie poruszam się przede wszystkim komunikacją miejską i tak mi wygodnie.

Postanowiłem jednak, że przyszedł czas na kupno samochodu. Nie chcę samochodu "z fabryki", takiego jakich wiele na ulicy. Chcę taki, który będzie sprawiał mi olbrzymią radość z jazdy, będzie moją dumą i będzie powodował zazdrość u moich kolegów :]

[quote="Długi"]

Wrzuć jakieś przykłady, miałem 912 i rozebrałem ją do ostatniej śrubki - prawie.

Moim zadniem najlepiej kupić auto do remontu lub po remoncie udokumentowanym fotograficznie! :)
[/quote]

Zdecydowanie jestem zainteresowany autem po remoncie i to gruntownym. Zależy mi, żebym nie musiał przejmować się korozją i mieć JAK NAJMNIEJ problemów z silnikiem. Nie chcę żeby mój samochód był uziemiony przez dłuży czas z powodu awarii.

Odezwę się do Ciebie na dniach na gg.

Dzięki!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.10.2011, 0:38 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
Przemyśl dokładnie kwestię serwisowania takiego samochodu. To zabawka bardzo skomplikowana w swojej prostocie.
Powiedzmy, że auto przebyło remont motoru i wszystko wydaję się ok. Pewnego pięknego ranka, np. na drugim końcu Polski, podczas urlopu, ni z tego ni z owego dopada Cię awaria gaźnika. Będziesz w stanie się z tym uporać?
W mojej opinii 912 to wóz kolekcjonerski, którego przeznaczeniem jest stacjonarne ozdabianie garażu przez większą część roku, od czasu do czasu przerywane wypadami na zloty czy okazjonalne przejażdżki. Do jazdy na co dzień o wiele lepiej nadają się (niedużo!) młodsze inne modele porszaków


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.10.2011, 8:23 

Dołączył: 11.05.2009
Posty: 688
simprez napisał(a):
Do jazdy na co dzień o wiele lepiej nadają się (niedużo!) młodsze inne modele porszaków

??? czy mógłbym prosić o rozwinięcie?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.10.2011, 9:10 

Dołączył: 25.03.2011
Posty: 298
Na twoim miejscu takze zrezygnowal bym z 912 jesli chcesz go uzywac nas codzien, :twisted: :shock: :lol: Nie sugeruj sie pojemnoscia, to nie bedzie tanie w utrzymaniu zreszta jak wiekszosc porsche .Jesli chcesz jezdzic zima pewnie za pieniadze ktore zaplacil bys za 912 muglbys kupic 996 c4 mysle optymalny wybor do jazdy calorocznej nie biorac pod uwage cayenne .


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.10.2011, 18:38 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
pimi napisał(a):
simprez napisał(a):
Do jazdy na co dzień o wiele lepiej nadają się (niedużo!) młodsze inne modele porszaków

??? czy mógłbym prosić o rozwinięcie?


Mam na myśli, że choćby 911 z lat 70 byłaby lepszym wyborem na wóz do jazdy na co dzień. A co dopiero młodsze generacje. Nie mówiąc o innych modelach (wszelkie transaxle, boxsy czy 4-doorsy ;) )


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.10.2011, 21:46 

Dołączył: 27.06.2011
Posty: 8
[quote="simprez"]Pewnego pięknego ranka, np. na drugim końcu Polski, podczas urlopu, ni z tego ni z owego dopada Cię awaria gaźnika. Będziesz w stanie się z tym uporać?

W mojej opinii 912 to wóz kolekcjonerski, którego przeznaczeniem jest stacjonarne ozdabianie garażu przez większą część roku, od czasu do czasu przerywane wypadami na zloty czy okazjonalne przejażdżki. Do jazdy na co dzień o wiele lepiej nadają się (niedużo!) młodsze inne modele porszaków[/quote]

Pierwszy akapit porusza kwestię, która ciągle jest dla mnie nie do końca jasna. Czy orientujecie się, czy dostępni w Polsce ubezpieczyciele oferują pakiety assistance dla samochodów klasycznych? Wystarczy mi możliwość podrzucenia do najbliższego serwisu Porsche :)

Czy mogę prosić o opinię innych osób w kwestii drugiego akapitu? :) Czy każdy z Was uważa, że Porsche 912 nie nadaje się do codziennej jazdy przez większa część roku?

Podkreślę przy tym, że samochód na pewno byłby garażowany i nie jeździłbym gdy będzie śnieg, bądź sól na drogach.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.10.2011, 22:01 

Dołączył: 25.11.2009
Posty: 678
tu jest dla Ciebie rozwiązanie:

http://www.singervehicledesign.com/

jak człowiek ma ochotę da radę jeździć tym na co ma ochotę.
po co się tłuc brzydkimi nowymi autami skoro można pięknym klasykiem :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.10.2011, 0:55 

Dołączył: 28.05.2009
Posty: 376
Mój znajomy dla nich obecnie pracuje. Fajny mają ten projekt. Nie wiem czy o tym wspominają ale silniki są przygotowywane we współpracy z Cosworthem


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.10.2011, 18:53 

Dołączył: 25.11.2009
Posty: 678
koszmarnie drogie, ale gdybym miał wybierać pomiędzy nowym turbo a tym cudem, sekundy bym się nie zastanawiał. piękny klasyk, mądrze zrobiony.

wnętrze mnie rozwala... :shock:

chyba najładniejsze auto na świecie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.10.2011, 22:53 

Dołączył: 27.06.2011
Posty: 8
http://www.singervehicledesign.com/gallery/index.php

To nie jest samochód, którego ja poszukuję :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.10.2011, 23:19 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3367
Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
jest cudowne...wow ...idż za głosem serca...raz zrobione ,,porsche" oddzwięczy się tobie do końca życia...to naprawde solidne auta - pomijam te nie drobione.... :wink:




_________________

Classic Porsche 911/964 Carrera 2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.10.2011, 7:49 

Dołączył: 11.05.2009
Posty: 688
sjgru napisał(a):
http://www.singervehicledesign.com/gallery/index.php

To nie jest samochód, którego ja poszukuję :)


Wcale, ale to wcale się nie dziwię. Ja nie wyjechałbym tym "na mokro" (nie wspominając nawet o zimie).
Tylko postawić go w salonie i podziwiać.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.10.2011, 8:48 

Dołączył: 14.12.2007
Posty: 466
sjgru napisał(a):
simprez napisał(a):
Pewnego pięknego ranka, np. na drugim końcu Polski, podczas urlopu, ni z tego ni z owego dopada Cię awaria gaźnika. Będziesz w stanie się z tym uporać?

W mojej opinii 912 to wóz kolekcjonerski, którego przeznaczeniem jest stacjonarne ozdabianie garażu przez większą część roku, od czasu do czasu przerywane wypadami na zloty czy okazjonalne przejażdżki. Do jazdy na co dzień o wiele lepiej nadają się (niedużo!) młodsze inne modele porszaków


Pierwszy akapit porusza kwestię, która ciągle jest dla mnie nie do końca jasna. Czy orientujecie się, czy dostępni w Polsce ubezpieczyciele oferują pakiety assistance dla samochodów klasycznych? Wystarczy mi możliwość podrzucenia do najbliższego serwisu Porsche :)

Czy mogę prosić o opinię innych osób w kwestii drugiego akapitu? :) Czy każdy z Was uważa, że Porsche 912 nie nadaje się do codziennej jazdy przez większa część roku?

Podkreślę przy tym, że samochód na pewno byłby garażowany i nie jeździłbym gdy będzie śnieg, bądź sól na drogach.


Ad.1 - z assistance dla klasyków jest jak z yeti - ktoś je podobno widział:) Mnie udało się w NAJLEPSZYM przypadku nabyć pakiet który umożliwia holowanie w razie wypadku (ale już nie w razie awarii) - większość ubezpieczycieli po prostu mówiła "nie, dziękuję, my tego nie mamy w ofercie" albo traktowała to jako ofertę indywidualną (czytaj koszmarnie drogą - rząd wielkości między 2 a 3 kPLN rocznie. Dla porównania assistance w max zakresie dla cayenne to niecałe 600 zł rocznie)
ad 2. - tak ! 912 to przede wszystkim klasyk do ozdoby a nie auto na co dzień. Jednak. I zgadzam się tu z simprezem - klasyk na co dzień to jednak raczej któryś z transaxli, 911 z lat 70/80 lub jakaś replika (ostatnio widziałem gdzieś naprawdę nieźle zrobione repliki 356 w dość rozsądnych cenach). Singer to śliczne cacko, ale ta cena;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.10.2011, 10:37 

Dołączył: 23.03.2007
Posty: 469
Mam pakiet OC/AC/Assistance w Benefii. 911 996 3,4 z 2000 roku. Nikt nie chciał mi ubezpieczyć AC w rozsadnej cenie auta starszego niz 10 lat. Mam to ubezpieczenie na 911 drugi rok, podobne ubezpieczenia w Benefii mam też na inne auta i juz likwidowałem bez problemów wiekszą szkodę / czołówka z dzikiem/
Ten pakiet kosztował mnie ok. 3000 zł/rok. Korzystałem z Assistance pare miesiecy temu i pierwsze pytanie od Pomocy drogowej która przyjechała po 15 min od telefonu to czy jedziemy do Poznania / 130 km/ czy do Gdanska / 190 km/. A wiec mozna.

Pozdr
Wojtek
Bydgoszcz


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.10.2011, 17:10 
Klubowicz

Dołączył: 15.08.2007
Posty: 2915
niestety ubezpieczaja samochody (AC) nie starsze niz 12 lat ... a znacie ubezpieczyciela nie bojacego sie pelnoletnich aut? :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.10.2011, 22:52 

Dołączył: 27.06.2011
Posty: 8
[quote="jadak"]
ad 2. - tak ! 912 to przede wszystkim klasyk do ozdoby a nie auto na co dzień. Jednak. I zgadzam się tu z simprezem - klasyk na co dzień to jednak raczej któryś z transaxli, 911 z lat 70/80 lub jakaś replika (ostatnio widziałem gdzieś naprawdę nieźle zrobione repliki 356 w dość rozsądnych cenach). Singer to śliczne cacko, ale ta cena;)[/quote]

Możesz powiedzieć coś więcej o Porsche 911? Które roczniki są dobre, w rozsądnej cenie i nadają się do jazdy "częstej"? :)

Pozdrawiam,
Szymon


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.10.2011, 19:43 

Dołączył: 27.06.2011
Posty: 8
Cześć ponownie! :)

A czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenia z Porsche 912E produkowanym w 1976 roku?

Pytam w kontekście jazy codziennej. Czy ta wersja nadaje się bardziej do codziennej jazy?

Pozdrawiam,
Szymon


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.10.2011, 20:15 

Dołączył: 28.05.2009
Posty: 376
W jakim jest stanie? Odrestaurowana? Według mnie próba jazdy na codzień każdym youngtimerem jest trochę nie trafiona. W ten weekend pomagałem składać silnik i skrzynie (małe customowe mody) tego auta http://sloancars.com/1155/1971%C2%A0%C2 ... nal-miles/ Właściciel niestety wbił nie ten bieg co trzeba i nie muszę pisać co się stało z zaworami na jednym z cylindrów... Często się to niestety zdarza w tych starych skrzyniach.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum