Gregor, zapraszam do obejrzenia silnika od Porsche 924 2.0 n/a.
Głowica w tym silniku może Cię bardzo zaskoczyć.
Nie jest to prosty silnik do modyfikacji. To o czym piszesz, czyli
podniesienie stopnia sprężania (kompresja zwykle oznacza inny
parametr silnika) jest niezłym ruchem i jest kilka silników w kraju
tak zbudowanych, ale nie jest to idealne rozwiązanie dla tego silnika.
Jeżeli podnosisz moc to musi być jakiś cel tego rasowania silnika,
podejrzewam, że i tak przydadzą Ci się przynajmniej dwie skrzynie
biegów. Biorąc pod uwagę ceny tych skrzyń łatwo sam sprawdzisz która
Ci bardziej pasuje. Ja ścigam się na 5tce, ale są zwolennicy 4rki.
Nie kupuj tylko 5tki doglega, skrzynia bardzo szybko ulega zużyciu,
a remont jest drogi. Powodzenia!
_________________
924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992