Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]

Autor Wiadomość
PostNapisane: 27.06.2008, 0:25 

Mam pytanie odnośnie tej instrukcji. Ci którzy znają mnie troche z moich częstych i długich wypociń na temat kolejnych usterek, może też zauważyli, że często wspominałem, że jestem zupełnie zielony w sprawach technicznych. Czy więc mając taki podręcznik, sporo czasu, narzędzia, kanał itp. laik jest w stanie nauczyć się, mówiąc może za bardzo na wyrost, ale jednak naprawiać akurat w tym wypadku konkretny silnik? Od dawna mnie juz irytuje brak kompetencji kolejnych odwiedzanych mechaników i dlatego chciałbym wiedzieć, czy ktoś ma może taką książke. Czy np. taki szary użytkownik jak ja, z odrobiną zaangażowania jest w stanie obyć się bez mechanika. Dla przykładu generalny remont silnika, rozebranie go na części pierwsze wymiana elementów, czyszczenie, cała procedura. Nie chce sie porywać z motyką na słońce, ale czy teoretycznie jest to możliwe i zależay od chęci, czy np technicznie jest to niewykonalne z powodu braku ogólnej wiedzy o autach dla przykładu. Jednak co jak co, ale nie od dziś wiadomo, że jak chcesz zeby cos było zrobione dobrze, to musisz to zrobić sam.

Tytuł:
PostNapisane: 27.06.2008, 2:55 

Poszukaj na forum, gdzies jest temat w ktorym sa wklejone linki do workshop manual.

Tytuł:
PostNapisane: 28.06.2008, 9:55 

wampir napisał(a):
Poszukaj na forum, gdzies jest temat w ktorym sa wklejone linki do workshop manual.

drugi w "przyklejonych" - masz na prawym pasku

PostNapisane: 28.06.2008, 19:15 

Maxim napisał(a):