Autor |
Wiadomość |
BT
|
Napisane: 19.10.2015, 21:48 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Dobra robota, dobry opis
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
noboco
|
Napisane: 20.10.2015, 16:48 |
|
Dołączył: 27.01.2012 Posty: 323
|
|
Góra |
|
noboco
|
Napisane: 15.11.2015, 23:34 |
|
Dołączył: 27.01.2012 Posty: 323
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 30.05.2016, 20:56 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
done
_________________
|
|
Góra |
|
noboco
|
Napisane: 31.05.2016, 16:43 |
|
Dołączył: 27.01.2012 Posty: 323
|
DK napisał(a): done Dzięki raz jeszcze
|
|
Góra |
|
noboco
|
Napisane: 31.05.2016, 16:43 |
|
Dołączył: 27.01.2012 Posty: 323
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 31.05.2016, 20:31 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Dlaczego dałeś mu żółte światła? Chyba tak nie miał.
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 31.05.2016, 22:18 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
Są może z 2 powody albo auto jedzie do Francji albo będzie startować w klacie GT w Le Mans no może i trzeci powód będzie dużo jeździć w Anglii tam wiadomo słynna angielska mgła a żółte jak znalazł
_________________
|
|
Góra |
|
noboco
|
Napisane: 8.06.2016, 21:52 |
|
Dołączył: 27.01.2012 Posty: 323
|
Bo żółte światła są przepiękne!
|
|
Góra |
|
noboco
|
Napisane: 8.06.2016, 21:55 |
|
Dołączył: 27.01.2012 Posty: 323
|
pdmobil napisał(a): Dlaczego dałeś mu żółte światła? Chyba tak nie miał. Nie miał też 3.8, a za rok już będzie miał
|
|
Góra |
|
Raihkim
|
Napisane: 8.06.2016, 23:33 |
|
Dołączył: 6.03.2011 Posty: 110
|
|
Góra |
|
bary
|
Napisane: 8.06.2016, 23:45 |
|
Dołączył: 3.05.2011 Posty: 1351
|
noboco napisał(a): pdmobil napisał(a): Dlaczego dałeś mu żółte światła? Chyba tak nie miał. Nie miał też 3.8, a za rok już będzie miał 3.8 odważnie) ale jestem jak najbardziej na tak...w przeciwieństwie do żółtych reflektorów..ale to Twoja bajka Paweł) a puryści z forum...no comments)
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 9.06.2016, 23:01 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
A mnie tam się zaje...cie podoba
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 10.06.2016, 9:06 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
bary napisał(a): noboco napisał(a): pdmobil napisał(a): Dlaczego dałeś mu żółte światła? Chyba tak nie miał. Nie miał też 3.8, a za rok już będzie miał 3.8 odważnie) ale jestem jak najbardziej na tak...w przeciwieństwie do żółtych reflektorów..ale to Twoja bajka Paweł) a puryści z forum...no comments) Zapytałem. Bez żadnego komentarza. Swego czasu, kiedy uczestniczyłem przy zakupie tego samochodu przez pierwszego w Polsce właściciela, mocnym argumentem in plus była 100% oryginalność auta. Wieczni malkontenci forumowi wybrzydzali kolor, tapicerkę, ale samochód był świetny przez lata. Myślę, że w oryginalnej formie dawał radość i pierwszemu i następnemu właścicielowi. Teraz służy innym celom, chociaż nie, temu samemu. Daje radość. I niech tak pozostanie. Kiedy ja swoje czerwone poddałem solidnej przebudowie, tez niektórzy krytykowali..... Ale ja nie krytykuję !
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 10.06.2016, 9:15 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Bary, puryści też mają prawo do swojej oceny. Prawda?
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 10.06.2016, 10:22 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Bardzo jestem ciekaw konwersji silnika na 3.8. Pisz w miare postepu prac.
3.8 chodzilo mi po glowie, ale sie nie odwazylem. Odwazylem sie tylko na delikatne wzmocnienie oryginalnego silnika 3.6 w 964 - chip FVD na 268 KM, wydech - plus odchudzenie auta o zbedne gadzety w postaci klimy czy wentylatora ogrzewania, a takze zainstalowanie lekkich foteli i akumulatora. Efekt zrywnosci wyczuwalny momentalnie, auto zbiera sie od dolu przy tradycyjnie swietnym zachowaniu w gornym zakresie obrotow. Ogranicznik obrotow max pozostal na tym samym poziomie, co w serii, dla bezpieczenstwa i trwalosci sprzetu.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
rafie
|
Napisane: 9.08.2016, 12:02 |
|
Dołączył: 18.01.2012 Posty: 1647 Lokalizacja: Warszawa Boxster S 986
Nr klubowicza: 694
|
Fajny, charakterny bandzior. Podoba mi się :D
_________________
ROADSTER Boxster S 986
|
|
Góra |
|
waran
|
Napisane: 9.08.2016, 13:31 |
|
Dołączył: 14.07.2011 Posty: 167
|
co tu duzo gadac - kosa
|
|
Góra |
|
noboco
|
Napisane: 9.08.2016, 15:54 |
|
Dołączył: 27.01.2012 Posty: 323
|
rafie napisał(a): Fajny, charakterny bandzior. Podoba mi się :D waran napisał(a): co tu duzo gadac - kosa Dzięki! Kosa i bandzior z niego dopiero będzie!
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|