Przez ostatnie 3 tygodnie zrobiłem Porszakiem 5000km, z czego wyprawa do Berlina to 1200, a w ostatnie 4 dni pyknąłem aż 3031! Miałem fajną wyprawę. Auto jest genialne. Hamulce wydajne, zawias i koła działają genialnie na winklach, ale może być lepiej. Mam cup pipe, mam cat bypass. Pora na G pipe. Pora na zmianę przepływomierza. Pora na odchudzenie auta.
Teraz mamy coś super fajnego, co może Cię również zainteresować. Zaślepki na dziurę po tylnej wycieraczce. Mnóstwo ludzi, w tym ja, nie chce mieć takowej. A problemem jest dziura w szybie. Popatrz jak fajnie można ją zaślepić: https://www.facebook.com/carboneliverie ... =3&theater
Długo nie dodawałem nowych wpisów, więc czas nadrobić zaległości.
Miałem tylko jeden wyciek, ale z każdej strony silnika. Przy okazji skrzynka się trochę pociła. Uporałem się z tym.
Silnik przed:
Okazał się szczęśliwie zdrowy. Sprzęgło mnie zachwyciło. Wygląda tragicznie, ale zachowywało się znakomicie. Kilka gum sparciałych, kilka blach przeżartych przez rdzę, poduszka pod skrzynią wywalona, jeden dekiel zaworowy był w przeszłości już spawany (wymieniłem go na nowy). Czyli ogólnie bez tragedii, krzywizn i hardkorów.
Silnik i skrzynka po:
Paru gratów nie mogłem dostać. Dobrze mieć znajomych na całym świecie. Efren, czyli Blackbyrd z forum Pelican Parts skombinował mi blachę silnika i lekkie koło zamachowe.
Lekkie koło zamachowe robi robotę.
Znudził mi się już decal na tylnej blendzie. Powróciłem zatem do pierwotnego setupu. A przy okazji opracowałem metodę produkcji tylnych emblematów na klapę. Ten na zdjęciu pomalowałem na błyszczący gun metal. Wygląda nieziemsko!
Zacząłem zajmować się tapicerkami. Jestem fanem kratek. Mam brzydkie, szare wnętrze. Jest brzydkie, ale oryginalne. Kratkę dobrałem taką, by pasowała do wnętrza. Lekkie kubełki może nie będą komfortowe przy dłuuuugich trasach, ale tylko kilka razy do roku takie się trafiają. Sposób w jaki trzymają w zakrętach wynagradza wszystko. Jestem zachwycony. Instalacja jest dość prosta. Uniwersalne trzymania boczne, uniwersalne szyny, oczko do podpięcia żeńskiej części pasa. Pozytywnie zdziwiło mnie, że nie muszę jeździć w szelkach. Stockowe pasy świetnie trzymają cielsko
Ciąg dalszy nastąpi szybko. Mam nadzieję, że szybko uda mi się też opublikować zmiany. W każdym razie, na bieżąco można śledzić tu: http://www.instagram.com/nobocotoja
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
Fajnie byłoby zobaczyć to piękne auto na wycieczce na Kaszuby w ostatni weekend września. Szczegóły w wątku Porsche Classics Dębrzyno 2017. Zapraszam serdecznie
Fajnie byłoby zobaczyć to piękne auto na wycieczce na Kaszuby w ostatni weekend września. Szczegóły w wątku Porsche Classics Dębrzyno 2017. Zapraszam serdecznie
Zaraz oblukam. Dzięki za miłe słowa! Kolor jest trudny i nigdy nie podobał mi się. Ale to jest przypadek, gdzie auto znalazło mnie. Trudno było wyważyć wizualnie detale, dobrać kolory, które dobrze zagrają z nadwoziem. Ale udało się. Jestem zadowolony.
Chwilka minęła. Z nowości zainstalowałem Chip RS, który zmienił zupełnie dynamikę samochodu. Znikło walnięcie przy 3000 obrotów na rzecz płynnego, bardziej harmonijnego ciągu. Było warto. No i to nie jest chip wzięty od RSa, bo tak się nie da. RS używa innego Motronica. To jest zupełnie inna elektronika, a sekcje z mapami są w zupełnie innych miejscach. W 2013 roku pewien pan zdecydował się odkodować eprom RSa, by zrozumieć, jakie operacje i w którym momencie wykonuje. Przepisał go, by współgrał z seryjnym Motronic'iem 964. Należy wspominieć o tym, że ten pan pracował przez 20 lat dla Boscha, a tematem jego prac były właśnie Motronic'i dla kilku producentów samochodowych. A pan ten nazywa się Adrian Streather. Wymiana jest prosta. Można też w łatwy sposób wrócić do serii. Dowiedziałem się, że to idealne rozwiązanie, gdy samochód posiada lekkie koło zamachowe i cup pipe, de-cat. A ja tak właśnie mam. Miłego wieczoru!
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników