Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 26.02.2017, 20:53 

Dołączył: 15.11.2012
Posty: 487
Witam....ponownie

Czy ktoś ma sprawdzony żarówki do reflektorów ??? chciałbym poprawić "jakość" świateł :D świecenia :D
Model....firma....moc.....

Moje reflektory są wersji USA

Pozdrawiam,


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.02.2017, 21:46 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Ale żarówki normalne? W sensie H4? Polecam Osram Night Breaker Laser. Pytanie techniczne do michala928 na przykład - czy w 964 jest przekaźnik do świateł?

Przy okazji zmiany żarówek oceń kondycję odbłyśników, może to jest powód?




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.02.2017, 22:10 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
Warto ocenić też kondycję konektorów w kostce złączki do żarówek.
Pamiętam, że w ojcowej 964 był tam obraz nędzy i rozpaczy :(


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.02.2017, 22:23 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
A tak, w swojej zmieniałem całe kostki na ebonitowe




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.02.2017, 22:30 

Dołączył: 15.11.2012
Posty: 487
....ja tylko chciałem wymienić żarówki na mocniejsze :D :D :D :D
ale bardzo dziękuję za wszystkie podpowiedzi ..jutro wyjmę "lampy" i sprawdzę.

Pozdrawiam,


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.02.2017, 11:50 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1306
Lokalizacja: koloniec
Nr klubowicza: 060
Nie jestem pewien ale wkłady lamp w 964 są takie same jak 968 a w takim wypadku mimo homologacji "A' masz porządne asymetryczne świecenie. Ja połaszczyłem się na osram N.B. efekt naprawdę świetny ale czas pracy poniżej krytyki a mało jeżdziłęm i nie stosuje swiateł mijania do jazdy dziennej(przeciwmgłowe) a w nocy zrobiłem może 1200km.




_________________

było 924'82-było na I Zlocie 944S2'90 944TurboS'89 944 TURBO'S '88 prawie cup. jest Białe968TS'94


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.02.2017, 12:28 

Dołączył: 25.02.2008
Posty: 238
Niestety przekaźników nie ma.
Reflektory jest dobrze rozebrać, zasrebrzyć i spolerować szkła.
Efekt będzie piorunujący ... jak na światła w 964 ...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.02.2017, 14:20 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
No to warto dodać i przekaźnik. W 924 to zrobiłem i efekt był naprawdę imponujący.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.02.2017, 15:38 

Dołączył: 15.11.2012
Posty: 487
Jak wspomniałem moje "lampy' są USA .......i jak się przyjrzeć są też lekko zamglone ..taki jakieś mleczne ...........byłem dziś u takiego Pana od regeneracji reflektorów i stwierdził, że tych lamp się nie rozbiera......czyli szkieł się nie wymienia.

Szkła nowe w PC Sopot 720 zł dwie sztuki Bosch

Pozdrawiam,

Ps dzięki za info z przekaźnikiem na pewno założymy.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.02.2017, 15:44 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
to nie dziwota, że świecą jak świecą

klosze Eu nie pasują do lamp USA (jeśli nawet udało by się nie rozkleić, w usa raczej nie wymieniasz samej żarówki tylko cały odbłyśnik, chyba że się jak zwykle mylę ;))

należy wymienić całe lampy..


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.02.2017, 16:10 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
W moim 964 (US) były wymienione na H4, a sama lampa była jak najbardziej rozbieralna - jest parę sprężyn trzymających wszystko w kupie. Nie wiem więc, jak ów fachowiec ocenił, że jest inaczej.

Jakie są Twoje lampy? W sensie mocowania do nadwozia. Wkręt na dole? Cena szkieł zaporowa bym powiedział, kiedyś kupowałem na ebayu, warto spytać też qbaka na przykład.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.02.2017, 16:22 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
wit007 napisał(a):
W moim 964 (US) były wymienione na H4, a sama lampa była jak najbardziej rozbieralna - jest parę sprężyn trzymających wszystko w kupie. Nie wiem więc, jak ów fachowiec ocenił, że jest inaczej.

Jakie są Twoje lampy? W sensie mocowania do nadwozia. Wkręt na dole? Cena szkieł zaporowa bym powiedział, kiedyś kupowałem na ebayu, warto spytać też qbaka na przykład.

W takim razie nie miałeś lamp us raczej


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.02.2017, 16:31 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
No właśnie miałem, bo w wersji US jest mocowanie na jeden, taki dość dziwny, wkręt od dołu. I nie ma regulacji (w sensie dwóch wkrętów) od zewnątrz. Chyba że cały czas byłem w błędzie :)

PS. Amerykańskie faktycznie wyglądają inaczej :oops: Ale to wg mnie dobra okazja, by zmienić na EU :)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.02.2017, 16:44 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
wit007 napisał(a):
No właśnie miałem, bo w wersji US jest mocowanie na jeden, taki dość dziwny, wkręt od dołu. I nie ma regulacji (w sensie dwóch wkrętów) od zewnątrz. Chyba że cały czas byłem w błędzie :)

PS. Amerykańskie faktycznie wyglądają inaczej :oops: Ale to wg mnie dobra okazja, by zmienić na EU :)


Lampy eu maja w ramce czarnej lub czasem w 964 ktoś sobie zamontował chrom śruby do regulacji, i na to idzie ramka w kolorze nadwozia. Lampa przykręcona na jedna śrubę a potem ramka jedna śruba w śrubę lampy.
Lampy us maja w ramce zaślepki plastikowe do śrub regulacji i ramki sa osobno i lampy osobno przykręcane na 3 wkręty.
Ramka na jedna śrubę.

Wcześniejsze lampy us w g modelu różniły sie wyglądem. Od 85 roku z wyglądu sa podobne. Ale nawet ramka nie pasuje kształtem. Do tego na kloszach us sa takie 3 pypcie wystające


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.02.2017, 18:03 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
transaxle.pl
Kupowałem tam kiedyś kpl całych lamp BOSCH (poniżej 2000/kpl) a potem dokupiłem solo klosz (drobna przygoda garażowa :oops: ). Sam klosz to jakieś śmieszne kwoty są ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.02.2017, 19:26 

Dołączył: 15.11.2012
Posty: 487
Mam trzy pypcie na szkłach !!!!!!!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.02.2017, 19:35 

Dołączył: 15.11.2012
Posty: 487
....podsumowując ...czyli wystarczy wymienić szkła na EU i będzie OK ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.02.2017, 19:35 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
2000 za sztukę?? Przecież tam jest kilka prostych elementów - odbłyśnik, szkło, uszczelka i parę drucianych sprężyn




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.02.2017, 20:56 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
wit007 napisał(a):
2000 za sztukę?? Przecież tam jest kilka prostych elementów - odbłyśnik, szkło, uszczelka i parę drucianych sprężyn


2000/kpl czyli za 2 szt.
Każdy reflektor jest zbudowany z "prostych" elementów. A mimo to jakoś produktów OEM Bosch po 'stówce' nie dostaniesz ;)
Wg mnie relacja 'renoma marki/koszt zakupu' jak najbardziej OK.
I jest instant P&P a nie 'regeneracje'... :roll:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.02.2017, 23:01 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
Jacek 911 napisał(a):
....podsumowując ...czyli wystarczy wymienić szkła na EU i będzie OK ?


Nie całe lampy plus ramki do lakierowania

Za kpl 2500 gdzieś mniej więcej
Używek nie ma co szukać bo nie ma a jak sa to słabe


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum