czesc koledzy dzis zrobikem 60km moim porszakiem dodalem 200ml oleju wczesniej bo ten elektroniczny czujnik przy zapalaniu niechcial zmierzyc, po dojechaniu na miejscu scieklo troche plynu i jakies plamki oleju a z silnikanlecial dym
czy ktos z was mial podobny problem z 997 moj kest jakis pechowy po uporaniu sie z kradnącą prad nawigacja teraz mam to
Dołączył: 4.12.2016 Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
A może dym leciał bo wylales gdzieś olej? Ostatnio tak się spieszyłem na zlot ze w emocjach trochę mi kapnelo przy dolewce. Niby powycieralem, ale zrobiLem parę kilometrów, stanąłem u znajomego a tam dym .
autko nic nie zgaslo, werwe mialo, zadnych alertow nic .... zajechalem na miejsce a tu patrze dym moze to byl parujacy plyn nie wiem spalenizna jakos nie smierdzi i plyn chlodniczy na drodze i pod autkiem nie jestem pewny ale chyba nawet troszke oleju kaplo ... nie powiem troche mnie to przeraza
napisalemmposta bo moze ktos juz tez tak mial ... wczesniej pomogli koledzy w kwestii kradnacej prad nawi i to byl strzal w 10
Myślę że dolewka oleju nie jest problemem.U mnie w boxsie miałem identyczne objawy.Zajechałem pod klub i widzę że pod autem mokro od płynu i z bocznej kratki za drzwiami leci para .Okazało się skończyła się pompa wody.Wpierw podejrzewałem któryś z węży.
czesc koledzy autko wrocilo od mechanika nie mial pojecia co mi sie stalo bo po zjechaniu z lawety wszystko dzialalo po dolaniu plynu mowil ze moze cos sie zapowietrzylo. Mam prosbe zalaczam foto, czy mozecie mi powiedziec jak sie go odpowietrza i czy jak jest zimny czy moge odkrecic wlew plynu czy sie nie zapowietrzy ? przepraszam jezeli to glupie pytania ale slabo sie znam
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5185 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Obok korka na zbiorniczku masz taki czarny zawór z zawleczką, podczas odpowietrzania powinien być manualnie podniesiony. Przy standardowej pracy silnika zawór podnosi się automatycznie kiedy rośnie ciśnienie w układzie chłodzenia.
Natomiast biorąc pod uwagę ten przypadek i podejrzenie że są gdzieś w układzie bąble powietrza - ja bym spuścił cały płyn, także zdejmując węże niektóre i napełnił układ próżniowo.
W wersji chałupniczej postaw wyżej tył auta i otwórz ten zawór, niech auto pracuje na wolnych obrotach, czasem podnieś obroty silnika, korek na zbiorniczku zakręcony. Na własne ryzyko.
Pomyślałem to samo co pisze Qbak ,ale bąble powietrza nie biorą się z niczego-grzebałeś ostatnio w ukł.chłodzenia ,albo spadł stan płynu poniżej minimum itp.Gdzieś musi być przyczyna zapowietrzenia HEJ
No wlasnie koledzy nic nie byli grzebane ale juz machnolem 250km + 200km mechanicy i narazie wszystko działa może mi dolewali płyn i nie odpowietrzyli za pierwszym razem ciężko powiedzieć.
W między czasie mam kolejny problem bo zmieniałem ta oryginalną nawigacje (kradła prąd) na stacje multimedialną no i głośniki strasznie słabo działają basy tak jakbybsubufer obijał tylko obudowe nie wiem jak działały wcześniej bo auto kupiłem jako używke ... czy ktoś z was miał lub czytał o takim problemie ?
Tutaj ja ci już nie pomogę bo mam boxa i nie znam 997,ale ogólnie gdy basy są puste-słabe to często to wina odwróconej polaryzacji czyli zamieniony + z -.HEJ
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników