Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 26.09.2024, 18:04 

Dołączył: 26.09.2024
Posty: 3
Dzień dobry
Zarejestrowałem się na forum ponieważ potrzebuję pomocy w zdiagnozowaniu usterki w moim aucie.
Błędy jakie pokazuje to wypadanie zapłonu na wszystkich cylindrach tz. od 1-8. Jeśli chodzi o objawy to słychać grechotanie podczas przyspieszania na niskich obrotach (najbardziej słyszalne podczas jazdy pod wzniesienie).Na biegu jałowym jest wszystko ok. Mam już dość jazdy po różnych mechanikach i wymieniania połowy auta na nowe części. Jeśli jest ktoś z okolic kujawsko pomorskiego i chciałby mi pomóc będę bardzo wdzięczny mój nr telefonu 690071959
Pozdrawiam wszystkich


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.09.2024, 18:51 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Zacznij od opisania dokładnie całej drogi jaką auto przebyło serwisowo od pierwszego mechanika, wtedy będzie można coś więcej powiedzieć co warto sprawdzić.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.09.2024, 19:32 

Dołączył: 26.09.2024
Posty: 3
Na początek zostały wyeliminowane świece oraz cewki, następnie robiony był rozrząd z wyjątkiem wariatorow ,później stwierdzono katalizatory, idąc dalej chyba serwis Poznań powiedział że to kolektor ssący w między czasie była wymiana sprzęgła. Mając ostatnio szkodę oddałem auto do Sopotu tam z kolei stwierdzono mechanizm różnicowy skrzyni biegów. Nie robiłem tego ponieważ poprzedni właściciel to regenerował😊😊😂


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.09.2024, 20:27 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Ja bym poszedł najpierw tym śladem kolektora oraz ewentualnych nieszczelności w dolocie. Nagar na zaworach bym obejrzał i oczywiście gładzie cylindrów.

Może ma za mało paliwa? Choć tutaj raczej by się jakiś błąd pojawiał, ale niekoniecznie. Mam na myśli wydajność pompy paliwa (którejkolwiek) i ewentualnie zapchany filtr.

Czy po rozrządzie było coś dalej wymieniane czy tylko stwierdzane?

Który to rocznik i jaki ma przebieg auto?




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.09.2024, 21:02 

Dołączył: 26.09.2024
Posty: 3
Tak kolektor wymieniany szczelność układu też była robiona. Szukam kogoś kto to ogarnie lub podejmie się chociaż trafnej diagnozy. Przebieg 170kk rocznik 12


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum