Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 15.10.2016, 19:23 

Dołączył: 12.05.2014
Posty: 69
Hej,
Zawieszam ogłoszenie sprzedaży mojego pierwszego Porsche którym jeżdżę od stycznia 2015 roku.
Cena brutto: 86 100 zł. (netto: 70 000 zł.) faktura VAT
Rok produkcji: 2009
Przebieg: 125 000
kolor: czarny, auto bezwypadkowe, lakier fabryczny na całym aucie
Auto do obejrzenia w Warszawie.

Więcej informacji w ogłoszeniu:
https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-cayenne-3-0-diesel-bezwypadkowy-faktura-vat-ID6yJYO5.html

Ogłoszenie wisi już jakiś czas na otomoto a nikt dotychczas nie obejrzał nawet auta. Nie sądziłem że popyt na te auta jest tak nikły :(
Pozdrówki,
Piotr


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.10.2016, 9:26 

Dołączył: 4.05.2011
Posty: 651
Wydaje mi sie, że na sprzedaż auta nie ma reguły.
Czasem sprzedasz w jeden dzień, czasem sprzedajesz półroku.
Idzie zima więc byłbym dobrej myśli.
No i może gratka to nie najlepsze miejsce na ogłoszenie? :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.11.2016, 20:04 

Dołączył: 12.05.2014
Posty: 69
Cześć,
Jestem zdziwiony - bo od wywieszenia ogłoszenia nikt jeszcze nawet nie obejrzał mojego auta :? Za wysoka cena ?
Opuściłem już 14 000 zł. od pierwotnej ceny :( (startowałem od 100 tys. brutto).
Najgorsze jest to że chcąc kupić Cayenne rok - dwa młodszego (w nowej budzie) trzeba dać prawie drugie tyle co za mojego :roll:
Pozdrówki,
Piotr


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.12.2016, 16:50 

Dołączył: 2.12.2010
Posty: 531
Lokalizacja: Toruń/Gdańsk
Nr klubowicza: 412
Aktualne?




_________________

Marcin
było: 986, 987S, 996.2 Targa Orient Red Metallic
jest: Macan S i Boxster 718
http://WWW.AURAN.PL
http://WWW.MISSALA.PL
Perfumeria Quality Gdańsk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.12.2016, 18:17 

Dołączył: 3.08.2015
Posty: 734
Znudził się Cayenne czy coś innego na oku...? :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.12.2016, 9:35 

Dołączył: 12.05.2014
Posty: 69
PoZoR napisał(a):
Aktualne?


Cześć, aktualne. Zapraszam do obejrzenia autka.
Dzwoń jeśli potrzebujesz więcej info.
Pozdrawiam,
Piotr


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.12.2016, 9:49 

Dołączył: 12.05.2014
Posty: 69
mareknowak napisał(a):
Znudził się Cayenne czy coś innego na oku...? :wink:


Hej, nie znudził się ale dość dobrze mi się ostatnio powodzi i chciałem zwiększyć obciążenia (koszty tj. ratę amortyzacyjną) w firmie kupując Cayenkę droższą i nowszą a być może mocniejszą (np. diesel S - choć czytuję że są z nimi problemy więc to jeszcze nic pewnego). Z auta jestem zadowolony ale też zawsze ciągnie człowieka do tego - czego nie ma ;) Z jednej strony więc głos rozsądku mówi: zostaw sobie znane i pewne auto (a MIchał z PorschePana przekonuje że ta buda Cayenne jest najładniejsza zaś mechanika - najtrwalsza) ale diabełek podpowiada: kup coś nowego :)
Pozdrawiam,
Piotr


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.12.2016, 17:55 

Dołączył: 12.05.2014
Posty: 69
mareknowak napisał(a):
Znudził się Cayenne czy coś innego na oku...? :wink:


Już nawet nie na oku tylko w garażu :)
Wczoraj odebrałem nową, białą kajenkę
Obrazek
a dotychczasowa - czarnulka czeka dalej na przyszłego szczęśliwca :)
Pomyślności w Nowym Roku !
Piotr


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.01.2017, 20:24 

Dołączył: 3.12.2013
Posty: 277
Ile teraz trzeba dać za diesla z 2012?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.01.2017, 21:31 

Dołączył: 12.05.2014
Posty: 69
BondE87 napisał(a):
Ile teraz trzeba dać za diesla z 2012?


Na otomoto masz Kajenki z 2012 r. w widełkach 180 000 - 250 000 zł. Różnice są znaczne zależnie od stanu, przebiegu i wyposażenia. Mnie trafił się egzemplarz z PL, dobrze wyposażony i z niewielkim stosunkowo przebiegiem (140 000 km.) więc z górnych widełek kwoty. Podobne, nowe kosztują ok. 450 000 zł.
PS. Masz nowego kajenka - czy nie jest dla Ciebie upierdliwe dolewanie płynu Adblue ? Ciekaw jestem jak to wygląda w praktyce.
Pozdrówki,
Piotr


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.01.2017, 0:01 

Dołączył: 3.12.2013
Posty: 277
Dzięki za odpowiedź! Potwierdziłeś moje spostrzeżenia odnośnie cen. Co do adblue to jeszcze nie miałem okazji dolewać, bo autem przejechałem od nowości zaledwie 5.500 km.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.01.2017, 11:20 

Dołączył: 12.05.2014
Posty: 69
Nadal nikt jeszcze nie obejrzał auta :(
Rozumiem że cena za wysoka była na początku (zaczynałem od 100 000 brutto), dlatego opuściłem cenę.
Zobaczymy jaki będzie efekt :)
Pozdrawiam,
Piotr


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.01.2017, 16:32 

Dołączył: 4.05.2011
Posty: 651
A napisz proszę jak nowy model w stosunku do starego wypada?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.01.2017, 17:04 

Dołączył: 12.05.2014
Posty: 69
Eclipser napisał(a):
A napisz proszę jak nowy model w stosunku do starego wypada?


Wnętrze jest nie do porównania - zupełnie inny design, w II gen. - współczesny, przeróżne informacje i ekrany z możliwościami indywidualnej konfiguracji, mnóstwo bajerów, dach panoramiczny, pakiet komfortowy z podnoszącą się kierownicą i odsuwającym fotelem do wysiadania. I gen. mam dość skromnie wyposażoną, II gen. ma prawie pełne wyposażenie więc tu też porównanie nie będzie sprawiedliwe.
Pod względem trakcji - czuć niższą wagę II-ki (dynamika i zachowanie w zakrętach). I-ka za to jest bardziej "męska" - większy opór na kierownicy, bardziej bezpośrednie odczucia z jazdy (w II-gen. czuję się jak "odcięty" od informacji z podwozia - może przez obecność pneumatyki).
Bardziej lubię przód nowszej kajenki ale tył starej wygląda bardziej "rasowo" :) ta nowa jest bardziej "bezpłciowa" chyba :)
W nowej fajniej pracuje skrzynia biegów.
Spalanie też jest w nowej symbolicznie mniejsze (ok. 1 l. /100 km.).
Nowa jest lepiej wyciszona i bardziej komfortowa.
Jakbyś miał jakieś szczegółowe pytania - pisz na PW.
Pozdrówki,
Piotr


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.01.2017, 11:17 

Dołączył: 1.07.2011
Posty: 417
ona ma blokadę mechanizmu różnicowego czy jakiś pakiet offroad?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.01.2017, 12:34 

Dołączył: 12.05.2014
Posty: 69
herrkam napisał(a):
ona ma blokadę mechanizmu różnicowego czy jakiś pakiet offroad?


Napędy ma typowe (standard) tj: 6-biegowa skrzynia biegów i dwubiegowa skrzynia rozdzielcza zapewniająca stały napęd obu osi.
PTM (Porsche Traction Management) to stały napęd obu osi realizowany w pełni mechanicznie. Centralny mechanizm różnicowy można zablokować. Reduktor ma przełożenie równe 2,66.

Na liście opcji Porsche była blokada tylnego mostu ale u mnie jej nie ma (mój ma wg specyfikacji: 1Y0 tj. "W/O FRONT / REAR DIFFERENTIAL LOCK".

Pozdrawiam,
Piotr


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.01.2017, 19:38 

Dołączył: 13.12.2014
Posty: 60
Jak to się w ogóle zbiera? Bo nigdy nie myślałem o dieslu w Porsche i nie wiem, jak się zachowuje.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.01.2017, 23:13 

Dołączył: 12.05.2014
Posty: 69
MichałR napisał(a):
Jak to się w ogóle zbiera? Bo nigdy nie myślałem o dieslu w Porsche i nie wiem, jak się zachowuje.


Michał,
Patrzę na auta które masz w podpisie i na pytanie które zadałeś :)
Jeśli spodziewasz się po tak ciężkim aucie wrażeń z jazdy jak sportowymi wozami to będziesz baaardzo zawiedziony.
Jeśli jednak masz świadomość że koncept Cayenna polega na tym żeby zadowolić wszystkich tzn. :
- ma być bardziej sportowy od innych SUV-ów,
- ma mieć dobre właściwości terenowe
- ma być prestiżowy (aby podjechać na premierę do opery)
- ma być bardzo praktycznym autem (5 osób + duuuży bagaż)
- ma być dodatkowo ... oszczędnym (diesel)
to wiesz że nie ma co oczekiwać cudów.
Dla mnie te 8 coś sekund do setki wystarczy bo jestem statecznym ojcem dwójki dzieci i nie szaleję po drogach publicznych.
Na tor pojadę innym autem albo pobawię się na gokartach żeby mieć fun :)
Ale przeciętni pasażerowie których czasem wożę - zawsze są pod wrażeniem dynamiki autka :) to efekt czasów "downsizingu"
Widzisz więc że odpowiedź nie jest prosta.
Na pewno świetna jest elastyczność auta jak już ten kolos jedzie z dużą prędkością - przyśpiesza z niesamowitą lekkością (duży moment obrotowy).
Pozdrówki
Piotr


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.01.2017, 11:46 

Dołączył: 13.12.2014
Posty: 60
Pytałem, bo nigdy nie rozważałem silnika diesla w Porsche, a szukam czegoś do jeżdżenia na zakupy (do konkretnego sklepu mam ponad 50 km w jedną stronę), czy kolejnego auta w rodzinie, może dla żony. :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.01.2017, 12:45 

Dołączył: 12.05.2014
Posty: 69
MichałR napisał(a):
Pytałem, bo nigdy nie rozważałem silnika diesla w Porsche, a szukam czegoś do jeżdżenia na zakupy (do konkretnego sklepu mam ponad 50 km w jedną stronę), czy kolejnego auta w rodzinie, może dla żony. :)


Zapraszam na przejażdzkę - nie ma co dywagować i trzeba to poczuć, możemy się przejechać oboma moimi dieslami :) najlepiej w weekend bo mieszkam w centrum W-wy i w weekend są nieco luźniejsze drogi.
Piotr


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum