Autor |
Wiadomość |
Piotr_Z
|
Napisane: 15.10.2016, 19:23 |
|
Dołączył: 12.05.2014 Posty: 69
|
Hej, Zawieszam ogłoszenie sprzedaży mojego pierwszego Porsche którym jeżdżę od stycznia 2015 roku. Cena brutto: 86 100 zł. (netto: 70 000 zł.) faktura VAT Rok produkcji: 2009 Przebieg: 125 000 kolor: czarny, auto bezwypadkowe, lakier fabryczny na całym aucie Auto do obejrzenia w Warszawie. Więcej informacji w ogłoszeniu: https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-cayenne-3-0-diesel-bezwypadkowy-faktura-vat-ID6yJYO5.htmlOgłoszenie wisi już jakiś czas na otomoto a nikt dotychczas nie obejrzał nawet auta. Nie sądziłem że popyt na te auta jest tak nikły Pozdrówki, Piotr
|
|
Góra |
|
Eclipser
|
Napisane: 16.10.2016, 9:26 |
|
Dołączył: 4.05.2011 Posty: 651
|
Wydaje mi sie, że na sprzedaż auta nie ma reguły. Czasem sprzedasz w jeden dzień, czasem sprzedajesz półroku. Idzie zima więc byłbym dobrej myśli. No i może gratka to nie najlepsze miejsce na ogłoszenie?
|
|
Góra |
|
Piotr_Z
|
Napisane: 16.11.2016, 20:04 |
|
Dołączył: 12.05.2014 Posty: 69
|
Cześć, Jestem zdziwiony - bo od wywieszenia ogłoszenia nikt jeszcze nawet nie obejrzał mojego auta Za wysoka cena ? Opuściłem już 14 000 zł. od pierwotnej ceny (startowałem od 100 tys. brutto). Najgorsze jest to że chcąc kupić Cayenne rok - dwa młodszego (w nowej budzie) trzeba dać prawie drugie tyle co za mojego Pozdrówki, Piotr
|
|
Góra |
|
PoZoR
|
Napisane: 15.12.2016, 16:50 |
|
Dołączył: 2.12.2010 Posty: 531 Lokalizacja: Toruń/Gdańsk
Nr klubowicza: 412
|
|
Góra |
|
mareknowak
|
Napisane: 15.12.2016, 18:17 |
|
Dołączył: 3.08.2015 Posty: 734
|
Znudził się Cayenne czy coś innego na oku...?
|
|
Góra |
|
Piotr_Z
|
Napisane: 16.12.2016, 9:35 |
|
Dołączył: 12.05.2014 Posty: 69
|
PoZoR napisał(a): Aktualne? Cześć, aktualne. Zapraszam do obejrzenia autka. Dzwoń jeśli potrzebujesz więcej info. Pozdrawiam, Piotr
|
|
Góra |
|
Piotr_Z
|
Napisane: 16.12.2016, 9:49 |
|
Dołączył: 12.05.2014 Posty: 69
|
mareknowak napisał(a): Znudził się Cayenne czy coś innego na oku...? Hej, nie znudził się ale dość dobrze mi się ostatnio powodzi i chciałem zwiększyć obciążenia (koszty tj. ratę amortyzacyjną) w firmie kupując Cayenkę droższą i nowszą a być może mocniejszą (np. diesel S - choć czytuję że są z nimi problemy więc to jeszcze nic pewnego). Z auta jestem zadowolony ale też zawsze ciągnie człowieka do tego - czego nie ma Z jednej strony więc głos rozsądku mówi: zostaw sobie znane i pewne auto (a MIchał z PorschePana przekonuje że ta buda Cayenne jest najładniejsza zaś mechanika - najtrwalsza) ale diabełek podpowiada: kup coś nowego Pozdrawiam, Piotr
|
|
Góra |
|
Piotr_Z
|
Napisane: 31.12.2016, 17:55 |
|
Dołączył: 12.05.2014 Posty: 69
|
mareknowak napisał(a): Znudził się Cayenne czy coś innego na oku...? Już nawet nie na oku tylko w garażu Wczoraj odebrałem nową, białą kajenkę a dotychczasowa - czarnulka czeka dalej na przyszłego szczęśliwca Pomyślności w Nowym Roku ! Piotr
|
|
Góra |
|
BondE87
|
Napisane: 1.01.2017, 20:24 |
|
Dołączył: 3.12.2013 Posty: 277
|
Ile teraz trzeba dać za diesla z 2012?
|
|
Góra |
|
Piotr_Z
|
Napisane: 1.01.2017, 21:31 |
|
Dołączył: 12.05.2014 Posty: 69
|
BondE87 napisał(a): Ile teraz trzeba dać za diesla z 2012? Na otomoto masz Kajenki z 2012 r. w widełkach 180 000 - 250 000 zł. Różnice są znaczne zależnie od stanu, przebiegu i wyposażenia. Mnie trafił się egzemplarz z PL, dobrze wyposażony i z niewielkim stosunkowo przebiegiem (140 000 km.) więc z górnych widełek kwoty. Podobne, nowe kosztują ok. 450 000 zł. PS. Masz nowego kajenka - czy nie jest dla Ciebie upierdliwe dolewanie płynu Adblue ? Ciekaw jestem jak to wygląda w praktyce. Pozdrówki, Piotr
|
|
Góra |
|
BondE87
|
Napisane: 2.01.2017, 0:01 |
|
Dołączył: 3.12.2013 Posty: 277
|
Dzięki za odpowiedź! Potwierdziłeś moje spostrzeżenia odnośnie cen. Co do adblue to jeszcze nie miałem okazji dolewać, bo autem przejechałem od nowości zaledwie 5.500 km.
|
|
Góra |
|
Piotr_Z
|
Napisane: 21.01.2017, 11:20 |
|
Dołączył: 12.05.2014 Posty: 69
|
Nadal nikt jeszcze nie obejrzał auta Rozumiem że cena za wysoka była na początku (zaczynałem od 100 000 brutto), dlatego opuściłem cenę. Zobaczymy jaki będzie efekt Pozdrawiam, Piotr
|
|
Góra |
|
Eclipser
|
Napisane: 21.01.2017, 16:32 |
|
Dołączył: 4.05.2011 Posty: 651
|
A napisz proszę jak nowy model w stosunku do starego wypada?
|
|
Góra |
|
Piotr_Z
|
Napisane: 21.01.2017, 17:04 |
|
Dołączył: 12.05.2014 Posty: 69
|
Eclipser napisał(a): A napisz proszę jak nowy model w stosunku do starego wypada? Wnętrze jest nie do porównania - zupełnie inny design, w II gen. - współczesny, przeróżne informacje i ekrany z możliwościami indywidualnej konfiguracji, mnóstwo bajerów, dach panoramiczny, pakiet komfortowy z podnoszącą się kierownicą i odsuwającym fotelem do wysiadania. I gen. mam dość skromnie wyposażoną, II gen. ma prawie pełne wyposażenie więc tu też porównanie nie będzie sprawiedliwe. Pod względem trakcji - czuć niższą wagę II-ki (dynamika i zachowanie w zakrętach). I-ka za to jest bardziej "męska" - większy opór na kierownicy, bardziej bezpośrednie odczucia z jazdy (w II-gen. czuję się jak "odcięty" od informacji z podwozia - może przez obecność pneumatyki). Bardziej lubię przód nowszej kajenki ale tył starej wygląda bardziej "rasowo" ta nowa jest bardziej "bezpłciowa" chyba W nowej fajniej pracuje skrzynia biegów. Spalanie też jest w nowej symbolicznie mniejsze (ok. 1 l. /100 km.). Nowa jest lepiej wyciszona i bardziej komfortowa. Jakbyś miał jakieś szczegółowe pytania - pisz na PW. Pozdrówki, Piotr
|
|
Góra |
|
herrkam
|
Napisane: 23.01.2017, 11:17 |
|
Dołączył: 1.07.2011 Posty: 417
|
ona ma blokadę mechanizmu różnicowego czy jakiś pakiet offroad?
|
|
Góra |
|
Piotr_Z
|
Napisane: 23.01.2017, 12:34 |
|
Dołączył: 12.05.2014 Posty: 69
|
herrkam napisał(a): ona ma blokadę mechanizmu różnicowego czy jakiś pakiet offroad? Napędy ma typowe (standard) tj: 6-biegowa skrzynia biegów i dwubiegowa skrzynia rozdzielcza zapewniająca stały napęd obu osi. PTM (Porsche Traction Management) to stały napęd obu osi realizowany w pełni mechanicznie. Centralny mechanizm różnicowy można zablokować. Reduktor ma przełożenie równe 2,66. Na liście opcji Porsche była blokada tylnego mostu ale u mnie jej nie ma (mój ma wg specyfikacji: 1Y0 tj. "W/O FRONT / REAR DIFFERENTIAL LOCK". Pozdrawiam, Piotr
|
|
Góra |
|
MichałR
|
Napisane: 23.01.2017, 19:38 |
|
Dołączył: 13.12.2014 Posty: 60
|
Jak to się w ogóle zbiera? Bo nigdy nie myślałem o dieslu w Porsche i nie wiem, jak się zachowuje.
|
|
Góra |
|
Piotr_Z
|
Napisane: 23.01.2017, 23:13 |
|
Dołączył: 12.05.2014 Posty: 69
|
MichałR napisał(a): Jak to się w ogóle zbiera? Bo nigdy nie myślałem o dieslu w Porsche i nie wiem, jak się zachowuje. Michał, Patrzę na auta które masz w podpisie i na pytanie które zadałeś Jeśli spodziewasz się po tak ciężkim aucie wrażeń z jazdy jak sportowymi wozami to będziesz baaardzo zawiedziony. Jeśli jednak masz świadomość że koncept Cayenna polega na tym żeby zadowolić wszystkich tzn. : - ma być bardziej sportowy od innych SUV-ów, - ma mieć dobre właściwości terenowe - ma być prestiżowy (aby podjechać na premierę do opery) - ma być bardzo praktycznym autem (5 osób + duuuży bagaż) - ma być dodatkowo ... oszczędnym (diesel) to wiesz że nie ma co oczekiwać cudów. Dla mnie te 8 coś sekund do setki wystarczy bo jestem statecznym ojcem dwójki dzieci i nie szaleję po drogach publicznych. Na tor pojadę innym autem albo pobawię się na gokartach żeby mieć fun Ale przeciętni pasażerowie których czasem wożę - zawsze są pod wrażeniem dynamiki autka to efekt czasów "downsizingu" Widzisz więc że odpowiedź nie jest prosta. Na pewno świetna jest elastyczność auta jak już ten kolos jedzie z dużą prędkością - przyśpiesza z niesamowitą lekkością (duży moment obrotowy). Pozdrówki Piotr
|
|
Góra |
|
MichałR
|
Napisane: 24.01.2017, 11:46 |
|
Dołączył: 13.12.2014 Posty: 60
|
Pytałem, bo nigdy nie rozważałem silnika diesla w Porsche, a szukam czegoś do jeżdżenia na zakupy (do konkretnego sklepu mam ponad 50 km w jedną stronę), czy kolejnego auta w rodzinie, może dla żony.
|
|
Góra |
|
Piotr_Z
|
Napisane: 24.01.2017, 12:45 |
|
Dołączył: 12.05.2014 Posty: 69
|
MichałR napisał(a): Pytałem, bo nigdy nie rozważałem silnika diesla w Porsche, a szukam czegoś do jeżdżenia na zakupy (do konkretnego sklepu mam ponad 50 km w jedną stronę), czy kolejnego auta w rodzinie, może dla żony. Zapraszam na przejażdzkę - nie ma co dywagować i trzeba to poczuć, możemy się przejechać oboma moimi dieslami najlepiej w weekend bo mieszkam w centrum W-wy i w weekend są nieco luźniejsze drogi. Piotr
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|