Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 11.05.2016, 17:40 

Dołączył: 18.09.2015
Posty: 62
Czy instalowal ktos z Was turbo kit do porsche caymana 987 2.9 ?

Gdzie kupic zestaw bo widzialem troche ofert z USA ale nie wiem co wybrac? Jak to sie ma do zywotnosci silnika i reszty podzespolow ?

Ile mozna z tego "rozsadnie" wyciagnac PS + ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.05.2016, 20:07 

Dołączył: 1.01.2015
Posty: 1032
A nie prosciej przesiasc sie na Caymana S?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.05.2016, 20:35 

Dołączył: 11.07.2014
Posty: 32
Krzysiekporsche napisał(a):
Czy instalowal ktos z Was turbo kit do porsche caymana 987 2.9 ?

Gdzie kupic zestaw bo widzialem troche ofert z USA ale nie wiem co wybrac? Jak to sie ma do zywotnosci silnika i reszty podzespolow ?

Ile mozna z tego "rozsadnie" wyciagnac PS + ?


wrzuć jakieś linki do danych, chętnie się temu poprzyglądam - choć wg mnie to auto do jazdy drogowej ma w zupełności dość mocy


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.05.2016, 20:39 

Dołączył: 11.07.2014
Posty: 32
tunix napisał(a):
A nie prosciej przesiasc sie na Caymana S?

sądzę po moim służbowym mondeo 1,5 Pb turbo, że 2,9 z pełnym turbo to mógłby mieć dokładane skrzydła...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.05.2016, 20:35 

Dołączył: 18.09.2015
Posty: 62
Prosciej byloby sie przesiasc na caymana s ale kupilem 2.9 bo duzo zlego czytalem na temat silnikow 3.4

Oto turbo z USA:

http://www.tpcracing.com/tpcracing-987-stg1-turbo.html

Tylko troche sporo za to wyjdzie + robota. Koles co sprzedawal mi auto mowil ze jest jakas firma w PL i jak sie orientowal to za calosc wychodzilo okolo 15k.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.05.2016, 21:14 

Dołączył: 1.01.2015
Posty: 1032
Krzysiekporsche napisał(a):
Prosciej byloby sie przesiasc na caymana s ale kupilem 2.9 bo duzo zlego czytalem na temat silnikow 3.4


Nie wierze, ze 2.9 z aftermarketowy turbo bedzie mniej problemowe niz 3.4 bez. Silniki fabrycznie doladowane sa pod tym katem zaprojektowane w wielu roznych aspektach.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.05.2016, 22:19 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
A do czego chcesz używać auta że mało Ci mocy? Kit turbo jest drogi, może być źródłem potencjajnych problemów i spowoduje, że trudniej będzie znaleźć chętnego gdy się okaże że mocy jest za mało




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.05.2016, 20:30 

Dołączył: 18.09.2015
Posty: 62
Przemyslalem temat i jednak odpada ;) Nic nie bede kombinowal. Auto jezdzi i nie ma poki co zadnych problemow z nim :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum