Autor |
Wiadomość |
Długi
|
Napisane: 23.11.2008, 1:14 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1196
|
|
Góra |
|
rychu
|
Napisane: 23.11.2008, 1:30 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3367 Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
|
...świetny biały kolor... ..a tak poważnie jeśli SUW to dlaczego nie...?
_________________
Classic Porsche 911/964 Carrera 2
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 23.11.2008, 2:36 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5199 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Jestem tego samego zdania co Rychu. Przynajmniej więcej zarobią i ludzie
faktycznie będę kupować Cayenne, bo ma diesla i mało pali. Szkoda, że
będzie tak strasznie popularne, ale coś za coś Za jakieś 10lat może się
odkupi do ciągnięcia lawety
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
Abelard
|
Napisane: 23.11.2008, 10:38 |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 380
|
Wizerunek marki ucierpi. Obecnie dzieci raczej wiedza ze jak Porsche to 911. Za 10lat, rozpoznawalnym produktem marki bedzie Cayenne/Golf-Porsche.
I to zle i to dobrze. Nie mniej, bedzie wiecej tych samochodow na drogach, co jak zwykle ma wady i zalety. Jak dla mnie Cayenne to Touareg/Audi Q8 ze znaczkiem Porsche, bo obecnie nawet silniki beda identyczne (ew chipy inne).
Ok, moze 924, 944, 356 czy 914 mialy sporo czesci VW, to nadal trudno bylo je porownac do jakiego kolwiek auta ze stajni VW/Audi wprost. Dzis te podobienstwa sa raczej oczywiste. Ale pozostaje wciaz 911, ktorej dzwiek, ech...
|
|
Góra |
|
Duc748
|
Napisane: 23.11.2008, 11:59 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
|
jest tez nowy kierunek w Porsche - powrot do silnikow 4 cylindrowych boxer - turbodoladowany - pojemnosc 2.4
mozliwosc podobnych osiagow, lzejszy, nizsza emisja spalin
_________________ Marcin ---------------- http://aidi.pl
|
|
Góra |
|
hades307
|
Napisane: 23.11.2008, 12:51 |
|
Dołączył: 2.11.2008 Posty: 32
|
ja mam mieszane uczucia
z jednej strony fakt jak SUV to czemu nie diesel
ale to przecież Tuareg jest tym tanim a Cayenne tym do szpanu
ale już dawno o tym słyszałem że mimo że nie oficjalnie nie było w ofercie Cayenne z dieselem to i tak można było takiego zamówić
golf od porsche to taka sama sytuacja jak Cayenne dobrze sprzedający się model w najmocniejszej wersji z body kitem pod "lepszą" marką aby jeszcze bardziej poprawić statystyki sprzedaży
słyszałem że nawet we fiacie był pomysł hatchbacka pod marką ferrari, Schumacher odszedł do historii a Abarth już im nie wystarczy?!
i ostatnia kwestia 4cylindrowy silnik
a czemu nie porsche zaczęło od 4 cyl boxerów a w małym wozie (boxter cayman) starczy
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 23.11.2008, 14:25 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
mi sie pomysl podoba, bo myslalem nad Cayenne GTS, ale mam 2 znajomych i spalanie mnie przeraza, bo nie schodzi ponizej 20 litrow w miescie... 997 Turbo pali nam 20-22 i w tym aucie to ok, ale SUV na codzien powinien byc oszczedny... czekam na ceny i takiego Cayenne diesel 3.0 TDI po chipie na ok. 280KM w pakiecie GTSa moglbym przytulic
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 23.11.2008, 14:40 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
super posunięcie, diesel to jedyny sensowny silnik do suva i nie chodzi tylko o spalanie ale też o wysoki moment obrotowy co w takim czołgu jest potrzebne. tylko uważam że solnik 4.0 też powinni wsadzić ale to pewnie kwestia czasu
|
|
Góra |
|
[admin: usunięto]
|
Napisane: 23.11.2008, 17:01 |
|
|
|
Góra |
|
Abelard
|
Napisane: 23.11.2008, 17:40 |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 380
|
Problem w tym, ze bedzie "niezawodny jak Audi"...
Ale marka sie rozwija, coz, nie kazdemu sie to bedzie podobac, ale z drugiej strony widocznie istnieje rynek.
|
|
Góra |
|
[admin: usunięto]
|
Napisane: 23.11.2008, 18:59 |
|
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 23.11.2008, 19:59 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
ciekawe czy będzie w usa i jeśli tak to jaką będzie miał cenę
|
|
Góra |
|
Duke
|
Napisane: 24.11.2008, 14:20 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 2061
|
Mi tam nie przeszkadza, z Cayenne niech robią co sobie zapragną.
|
|
Góra |
|
maciek924
|
Napisane: 17.12.2008, 0:59 |
|
Dołączył: 23.06.2008 Posty: 50
|
Duke napisał(a): Mi tam nie przeszkadza, z Cayenne niech robią co sobie zapragną.
Tak czytam i czytam te posty i dochodze do wniosku ze to wszystko nie ma sensu jesli chodzi o model Cayenne. Niech z nim robia co chca !!! przeciez tj zaprzeczenie samej marki Porsche. Wyprodukowali SUV-a zeby zapchac luke w rynku to niech i wsadzaja sobie diesla. Przeciez Cayenne sie kojarzy z luksusem a nie sportowym autem. Wiec jesli ludzie maja go kupowac to prosze bardzo. Tylko pozostaje sie modlic zeby nie wpadli na taki sam pomysl w innych modelach
|
|
Góra |
|
jadak
|
Napisane: 17.12.2008, 11:53 |
|
Dołączył: 14.12.2007 Posty: 466
|
Gorzej, że Firma zapowiada też diesla w Panamerze. Nie dość, że już cayenne nieco zburzył wizerunek, teraz swoje dołożyła Panamera i zapowiadany PorGolf, to jeszcze silniki diesla...Panamera zresztą ma mieć podobno także hybrydę. Przestaję rozumieć politykę Firmy...i nie zmienia tego fakt, że także Lamborghini (skądinąd także należące do grupy VW - może to tam rodzą się głupie pomysły) zaprojektowało 4-drzwiowego Estoque
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 17.12.2008, 12:11 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
mimo tego że:
- jestem przeciwnikiem SUV-ów
- uważam że SUV Porsche i inne niesportowe wynalazki to wstyd dla marki
- uważam że Cayenne jest dosyć brzydki (chociaż ten po FL już jest lepszy)
to coś mi się zdaje że kiedyś stanie u mnie w garażu
nie wiem co jest grane i nie potrafie tego wytłumaczyć
a jeśli chodzi o diesla to uważam że w Cayenne to akurat powinien być podstawowy silnik.
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 17.12.2008, 12:34 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 17.12.2008, 21:10 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5199 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Jeżeli euro spadnie do 3zł to będzie to bardzo dobra cena.
Już od jakiegoś czasu jest na polskiej stronie.
Ja osobiście (choć nie jeździłem niestety nigdy) uważam, że Cayenne jest
bardzo dobrą terenówką (pomijam wynalazki jak gts). Świetnie radzi sobie
także przecież na torze (jak na terenówkę ). Nie uważam, że jakaś
marka nie powinna mieć w ofercie innych aut niż tylko sportowe, chociaż
osiągi cayenne raczej słabe nie są (ogólnie rzecz biorąc). Szkoda tylko,
że tak mało ich bywa na zlotach, ja bym chciał pooglądać jak jeżdżą po tych
samych próbach
Diesel? Dlaczego tak późno... już by można kupować z rynku wtórego po
dobrych cenach.
Lambo i Estoque? O niebo ładniejszy od Panamery i pewnie droższy.
Diesel w Panamerze? Hmm.. zobaczymy co to w ogóle będzie ta Panamera
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
Duc748
|
Napisane: 17.12.2008, 21:22 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
|
Marion napisał(a): mimo tego że: - jestem przeciwnikiem SUV-ów - uważam że SUV Porsche i inne niesportowe wynalazki to wstyd dla marki - uważam że Cayenne jest dosyć brzydki (chociaż ten po FL już jest lepszy) to coś mi się zdaje że kiedyś stanie u mnie w garażu nie wiem co jest grane i nie potrafie tego wytłumaczyć a jeśli chodzi o diesla to uważam że w Cayenne to akurat powinien być podstawowy silnik.
Marion stanie (i tu moj drugi ulubiony cytat po paczku , który dedykuje koledze MM z G... moj mąż ma problem z erekcją - ciągle mu stoi zaslyszany u jednej znajomej )
wiec stanie bo jestes swiadomym uzytkownikiem Porsche i wiesz ze dzieki Cayenowi, Panamerze, Boxsterowi itp itd mamy tak zaawansowana 911... maja za co sie bawic...
_________________ Marcin ---------------- http://aidi.pl
|
|
Góra |
|
Zibi
|
Napisane: 20.12.2008, 2:41 |
|
Dołączył: 18.10.2007 Posty: 1048
|
Pomijając fakt czy to jest suv czy nie... tak czy inaczej diesel wcześniej czy później i tak zaistniałby w ofercie Porsche.
Wielu klientów przy zakupie auta na pierwszym froncie stawia ekonomię... taka mieszczącą się w granicach rozsądku.
Dziwi mnie tylko fakt,że Porsche oferuje silnik 3.0 TDI dobrze znany z np. A6. Osiągi ... biorąc pod uwagę masę auta będą mizerme....
dlaczego nie zaoferują silnika V10 5.0 TDI stosowanego w Phaetonie?
Moc w standardzie 313 KM moment obrotowy 750 NM. Czemu nie taki silnik?
W koncernie Audi/VW wycofali ten silnik w sumie to tylko był w VW ale wycofali ze względu na brak miejsca do zamontowania filtra cząstek stałych, brak było miejsca do zamontowania go , co wiązało się z przebudową ściany i płyty podłogowej ale w Naszym suv-ie? ?Jaest dośc miejca.
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|