Autor |
Wiadomość |
jurek968
|
Napisane: 20.12.2008, 12:43 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
Zibi napisał(a): Pomijając fakt czy to jest suv czy nie... tak czy inaczej diesel wcześniej czy później i tak zaistniałby w ofercie Porsche. Wielu klientów przy zakupie auta na pierwszym froncie stawia ekonomię... taka mieszczącą się w granicach rozsądku.
Dziwi mnie tylko fakt,że Porsche oferuje silnik 3.0 TDI dobrze znany z np. A6. Osiągi ... biorąc pod uwagę masę auta będą mizerme.... dlaczego nie zaoferują silnika V10 5.0 TDI stosowanego w Phaetonie? Moc w standardzie 313 KM moment obrotowy 750 NM. Czemu nie taki silnik?
W koncernie Audi/VW wycofali ten silnik w sumie to tylko był w VW ale wycofali ze względu na brak miejsca do zamontowania filtra cząstek stałych, brak było miejsca do zamontowania go , co wiązało się z przebudową ściany i płyty podłogowej ale w Naszym suv-ie? ?Jaest dośc miejca.
Chodzi o emisję CO , Porsche musi myśleć o tym i dlatego będą też silniki 4 cylindrowe .Takie czasy
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 20.12.2008, 14:07 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5199 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
O emisję chodzi jak najbardziej, ale nie można zapomnieć że chodzi też
o fakt że diesel nie może być w Porsche szybszy od benzyny.
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
hades307
|
Napisane: 21.12.2008, 0:12 |
|
Dołączył: 2.11.2008 Posty: 32
|
Qbak napisał(a): Lambo i Estoque? O niebo ładniejszy od Panamery i pewnie droższy.
skoro chcesz wiedzieć 180 000 €
|
|
Góra |
|
hades307
|
Napisane: 21.12.2008, 0:16 |
|
Dołączył: 2.11.2008 Posty: 32
|
jurek968 napisał(a): Chodzi o emisję CO , Porsche musi myśleć o tym i dlatego będą też silniki 4 cylindrowe .Takie czasy
takie czasy ale jak finanse pozwolą to ja chyba sobie kupie caymana z silnikiem 2.0 tfsi
bo mam słabość do silników r4 a że z tego silnika spoko można wycisnąć 300bhp i więcej a na pewno jest lżejszy ob b6 to czemu nie?
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 21.12.2008, 2:49 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
Zibi napisał(a): dlaczego nie zaoferują silnika V10 5.0 TDI stosowanego w Phaetonie? Moc w standardzie 313 KM moment obrotowy 750 NM. Czemu nie taki silnik?
V10 TDI okazał się być drogi w produkcji, mocno skomplikowany i mało ekonomiczny.
Poza tym w ASO przeklinają Touaregi wyposażone w te motory - są baardzo niewdzięczne pod względem serwisowym...
Nie zmienia to postaci rzeczy że Cayenne z 4.2 V8 TDI... mniam..
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 21.12.2008, 21:47 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3184
|
Miałem 3 dni temu przez tydzien v10 tdi ,był problem z rozruchem,jeden akumulator w kufrze,szukamy 2, był pod fotelem kierowcy ,nie mały problem go dopasc..., proba na 3 aku nic, padło na rozrusznik,ale gdzie on jest? znalazł sie ,tyle ze trzeba rozpinac zawias lub silnik do góry - totalna porazka ...
|
|
Góra |
|
Zibi
|
Napisane: 22.12.2008, 1:35 |
|
Dołączył: 18.10.2007 Posty: 1048
|
|
Góra |
|
Jakub
|
Napisane: 23.12.2008, 19:33 |
|
Dołączył: 8.02.2008 Posty: 27
|
Jeżeli chodzi o silniki diesla to niech ładują tego do woli. Za niedługo pewnie trafi tam 4.2TDI i może W12 6.0TDI z Audi. Benzynowe też mogłyby być wspólne, w końcu co za różnica czy V8 4.5l czy V10 5.2FSI. Jeżeli chodzi o słynny V10 TDI z VW to są to dwa połączone silniki 2.5TDI, czyli nie może to być doby motor skoro 2.5TDI jest słabe i awaryjne. Odnośnie diesli to do BMW im sporo brakuje, zresztą BMW podobno planuje zrezygnować z diesli V8. Dobry pomysł, bo ich nowe V8 biturbo zapewne spali tyle co diesel. Jak dla mnie to Porsche może produkować auto z każdego segmentu, byle produkowali GT3/GT3RS/GT2.
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 13.03.2009, 15:26 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
No więc dziś jechałem tym Cayenkiem (jako pasażer bo prowadziła Agnieszka).
Auto fajne, silnik nie wyścigowy ale to przeciez nie do tego ma służyć.
Faktem jest że przesiadając się z Carrery za kierownicę tego Cayenna można dostać nerwicy ale jak człowiek przyjmie prawidłowe założenia to auto jest naprawdę ok.
Spalanie z 406 km świeciło się 11,6l/100km.
No i podstawowa zaleta: od 1 kwietnia ma być ciężarowy
teraz tylko kurs euro trzeba zaklinać.
|
|
Góra |
|
[admin: usunięto]
|
Napisane: 13.03.2009, 16:45 |
|
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 13.03.2009, 18:00 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
z tego co usłyszałem to nowe cayenny bo czekają na nową homologację
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 13.03.2009, 18:31 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
Super!
Moim zdaniem, przy cenie ~200k. (pod warunkiem normalnego kursu) ma szanse nieźle zamieszać na rynku SUV-ów..
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 13.03.2009, 18:38 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
tylko narazie kosztuje ok 300k
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 13.03.2009, 19:08 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
z tego co słyszałem chodzi o to żeby Cayenne przychodziło do PL już jako ciężarówka. Wtedy byłby sporo tańszy bo odpada VAT, ale przecież najpierw akcyza.
Coś w tym stylu.
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 13.03.2009, 20:02 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
Jasmin napisał(a): Wtedy byłby sporo tańszy bo odpada VAT, ale przecież najpierw akcyza. Coś w tym stylu.
Na ciężarówki nie ma akcyzy.
|
|
Góra |
|
Zibi
|
Napisane: 14.03.2009, 1:22 |
|
Dołączył: 18.10.2007 Posty: 1048
|
żyjemy w bardzo dziwnym kraju, gdzie każdemu robi się pod górkę, przynajmniej tym którzy mają właśną działalność, fiskus czuwa... może niebawem to się zmieni... bo marzyć trzeba... ale jak wspomną Panią Krysię która pracowała kilka lat temu w US do którego należałem i jak przyjamowała dokumenty to człowiek zdrowaśki klepał żeby nie wyrzuciła z kolejki... a dzisiaj młodzi ludzie , otwarci na świat... zmiany widać, jak się te pierdoły z :góry: już wymienią to może będzie lepiej...
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 14.03.2009, 2:18 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
911Bart napisał(a): Jasmin napisał(a): Wtedy byłby sporo tańszy bo odpada VAT, ale przecież najpierw akcyza. Coś w tym stylu. Na ciężarówki nie ma akcyzy.
No właśnie o to chodzi - więc Cayenne ciężarowy przychodzący do Polski z taką homologacją będzie tańszy na wstępie o akcyzę. Jeśli byłby przerabiany na ciężarówkę w PL to akcyzę tak czy siak musisz najpierw zapłacić.
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
Zibi
|
Napisane: 14.03.2009, 2:29 |
|
Dołączył: 18.10.2007 Posty: 1048
|
wszystko się zgadza. ale przrobienie cayenna w polsce na auto ciężarowe wiąże się z tym że będzie to auto 2 osobowe.
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 14.03.2009, 2:30 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
no i to by był hit
|
|
Góra |
|
Zibi
|
Napisane: 14.03.2009, 2:40 |
|
Dołączył: 18.10.2007 Posty: 1048
|
w takim kraju żyjemy... niemcy mogą brać leasing na osobę prywatną....
jakie to może byś proste...
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|