Autor |
Wiadomość |
Jerzy
|
Napisane: 9.01.2011, 23:36 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
Oj koledzy anty i pro tuningowcy-łatwo sie zacietrzewiacie. Niepotrzebnie.
Zaczyna sie zbędna dyskusja o tym kto mądrzejszy. Chyba nie spodziewacie sie konstruktywnej konkluzji co?
Wyobrażam sobie sens tuningu gt2 do upgrade do gt2rs ale cholera nie bardzo widzę co można jeszcze zrobić z gt2rs?
Wydaje mi sie ze nie osiągnie sie lepszych czasów na torze zachowując użyteczność tego auta jako cywilne. Samo zwiększenie mocy chyba nie pomoże a jak dlubac głębiej to juz do Tesco czy eleganckiej knajpki nie pojedziesz raczej.
Poza tym koszty takich dluban mogą spowodować ze całe przedsięwzięcie zgubi sens bo może lepiej wtedy wydać te same pieniądze i mieć np gt3 cup albo radicala żeby robić naprawdę dobre czasy na torze i na przykład turbo s albo Ferrari żeby zadać szpan i dla radochy i tak przegonić każdego w mieście. W sumie jakbym miał wystarczająco środków i przede wszystkim czasu to poszedł bym ta droga. Wtedy tuning dla sportu i realnych osiągnięć na wysokim poziomie a po godzinach super fun z klasa w mieście. Gtdwojka juz na zakupach byłem i bardzo fajnie. Jeszcze nie raz pojadę bo jak wracam do domu w weekendy to szukam każdego pretekstu żeby przejechać sie moim cudem. Raz sie żyje i radochę trzeba mieć.
Nie zachęcam jednak do nocnych szaleństw po mieście bo to niebezpieczne i często źle sie kończy. Stad moje życzenia w poprzednim poście.
Nieprawda ze na tym forum nie lubi sie tuningu - sporo aut w klubie jest 'podlubane'.
Myślę ze nie lubi sie tej sztuki dla jej samej bez konkretnych efektów najczęściej mierzonych w odniesieniu do czasów na torze.
Mi to nie przeszkadza nijak. Jak coś fajnego wydlubiesz to sie pochwal, chętnie będę podziwiał.
Pavel chyba tez coś tam dlubnął...?
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 9.01.2011, 23:37 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
OK teraz wszystko (prawie) jasne
Przez moment zrobiło się nieprzyjemnie - nie miałem zamiaru nikogo obrazić czy kwestionować czyjeś przekonania, ale chęci tuningu GT2RS chyba i tak nie zrozumiem.
PEACE i dobrej nocy wszystkim.
|
|
Góra |
|
[admin: usunięto]
|
Napisane: 9.01.2011, 23:43 |
|
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 10.01.2011, 0:10 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
Rafał masz racje ale sprawa nie jest aż tak prosta. Jak zrobisz 800 KM to żeby to miało sens musisz zmienić zawias i skrzynię biegów o pewnie jeszcze pare rzeczy.
Tak jak pisałem w gt2 zawias skrzynia i sprzeglo chodzą tak, ze po mieście jesteś na granicy sensu użytkowania. Szczególnie w naszych podziurawionych polskich warunkach. Zatem założenie głębokiego tuningu i zachowania użytkowych walorów tego auta na codzień czy co noc sie zaczynają sie ze sobą kłócić. W Niemczech czy Dubaju może da sie to pogodzić.
Taki tuning bedzie zatem praktyczny na tor albo dedykowane zloty.
Jigsaw: 996 nie ma systemów ratujących i jest dużo gorzej zbalansowane w porównaniu do 997. W charakterystykę ma zaprogramowana podsterownosc żeby ratować nieco kierowcę z opresji. Ale często sie to nie udawało wiec to auto zyskało przydomek 'widow maker'...
Tunerzy sobie z tym radzą ale mimo wszystko trzeba mieć mnóstwo umiejętności żeby nie narobic bigosu.
997 gt2 jest dużo bardziej stabilne i przewidywalne. No i mocniejsze.
To zasadnicza różnica. Jest tez sporo tytanu co pozwala oszczędzić na wadze.
Poza tym sama konstrukcja zawieszenia, skrzyni biegów i silnika jest tez znacznie zmieniona. Ale to są juz szczegóły dla mechaników i wyczynowcow
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
piotrekm
|
Napisane: 10.01.2011, 10:32 |
|
Dołączył: 25.04.2010 Posty: 4
|
@Jigsaw: A moze po prostu cos z oferty 9ff albo Ruf?
|
|
Góra |
|
Jigsaw
|
Napisane: 10.01.2011, 12:19 |
|
Dołączył: 30.09.2010 Posty: 20
|
Nie ufam tym wielkim firmom tuningowym
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 10.01.2011, 13:42 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
nie no 9ff nie jest zle, bez przesady...jeszcze z mojego doswiadczenia moge polecic czesciowe modyfikacje firmy Techart...
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
mart2014
|
Napisane: 10.01.2011, 13:47 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 4091
|
aby Was wszystkich pogodzić, Porsche właśnie ogłosiło w Detroit piekne wyścigowe 918 RSR !
2 silniki elekryczne. razem z silnikiem benzynowym daje to 767KM - .
Jak hamujesz, to ładują się baterie do silników elektrycznych.
nawiązuje do słynnego 917, którego rekordowa średnia prędkośc przejazdu wyścigu LeMans ustalona wiele lat temu, i została pobita dopiero w ubiegłym roku przez Audi.
|
|
Góra |
|
spoon
|
Napisane: 10.01.2011, 20:55 |
|
Dołączył: 28.01.2008 Posty: 56
|
Kolego Jigsaw, skoro rozmawiales o tuningu Porsche z Karolem, to nie wiem czemu zadajesz pytanie na forum, gdzie na palcach jednej reki mozna policzyc mocno zmodyfikowane 911'tki (zapewne w przypadku wiekszosci Karol cos doradzal).
Druga kwestia-do czego konkretnie bedzie uzywane. Wiemy, ze na nocne wypady, wiemy, ze na tor, ale auta idealnego do obydwu nie ma, wiec jesli nie kupujesz dwoch aut, to musisz okreslic procentowo ile czasu spedzisz na ulicy, ile na torze.
Jesli chcesz auto na tor, to GT3/GT3 RS lub GT2/GT2 RS.
Jesli glownie scigasz sie po miescie, to dlubniete Turbo jest nie do pobicia. W miescie liczy sie 0-200, a nie 200-300, wiec nawet dlubane GT2 nie ma szans.
Ponizszy film daje chyba niezly obraz sytuacji:
http://www.youtube.com/watch?v=ZRRIgjteLTE
Kolejna kwestia, to dlubanie. Jaka moc Ci wystarczy-600, 700, 800KM? Zapewne Karol naszkicowal Ci, ze na pewnym etapie "modyfikacji" takie auto przestaje byc wzglednie bezawaryjne i staje sie troche uciazliwe.
600-650KM to moim zdaniem kompromis mocowy w 996/997.
Najsensowniej bedzie sprzedac obecne Turbo i kupic gotowe auto, np. Dominika:
http://allegro.pl/porsche-911-996-turbo ... 86650.html
Konczac ten wywod, ktory pewnie i tak niewiele wniesie do dyskusji, mam jedna prosbe-dawaj znac, jak juz bedziesz jechal gdzies na spota, czy to bedzie Turbo, czy GT2. Tyle lat probuje porzadnie sie poganiac po miescie z mocnym Porsche i lipa-wszystko mieknie na pierwszym zakrecie.
|
|
Góra |
|
porka 1
|
Napisane: 11.01.2011, 9:49 |
|
Dołączył: 19.10.2007 Posty: 406
|
Dominika Turbinka ma niesamowity potencjał. W Polsce nie spotkałem się z lepszym czasem. Czas ET mówi sam za siebie. Wyjście z progu idealne... Gdybym dysponował funduszem to łyknął bym ją. Niestety na dzień dzisiejszy mogę sobie z torby szczelić.
|
|
Góra |
|
porka 1
|
Napisane: 11.01.2011, 12:08 |
|
Dołączył: 19.10.2007 Posty: 406
|
Kolego spoon jak masz ochotę się poganiać to mogę Cię umówić z Pawłem z Adexu co prawda nie jest to Turbo i nie jest to GT2...(Paweł posiada 964 taka niepozorna biała szachownica) Miałem okazję się z nim trochę pościgać i jakoś za każdym razem dostaję baty
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 11.01.2011, 16:10 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
Najlepiej zmodzić gt2 montując mu napęd rakietowy.
Mają takie rakiety w Lidlu bo im zostały po Sylwestrze.
Wiem, że są strasznie mocne bo jak jedną odpaliłem i trzymałem w ręce (zapomniałem puścić) to mnie tak poderwało do góry że mi z drugiej ręki szklanka wypadła i musiałem pić z butelki, więc sam się dosyć mocno zmodziłem Kurde, o mało katastrofy lotniczej nie spowodowałem.
A tak poważnie to chyba są lepsze miejsca niż oficjalne forum PCP do konsultowania przeróbek auta pod kątem nocnych wyścigów ulicznych.
Życzę wszystkim ulicznym ścigantom szczęścia bo na rozum to już chyba trochę za późno.
|
|
Góra |
|
fulnek
|
Napisane: 11.01.2011, 16:14 |
|
Dołączył: 17.06.2009 Posty: 1644
|
W pełni popieram kolegę w poście powyżej.
Słaby jest ten wątek. Przejdzie sobie na jakieś forum o np. Drag Star'ach. One chyba są wystarczająco szybkie, a może też trzeba je modyfikować????
|
|
Góra |
|
yoshi
|
Napisane: 11.01.2011, 18:10 |
|
Dołączył: 15.08.2007 Posty: 2915
|
ale po co te ograniczenia ... raczej powinien byc oddzielny dział "tuning" - jak ktos nie chce to do niego nie zaglada ... jak chce i szuka informacji / indspiracji - niech pisze.
A ze ktos chwali sie jak szaleje po nocach czy to zmodzonym czy to seryjnym autem to juz jego glupota ... zreszta kiedys byl watek z wklejaniem zdjecia predkosciomierzy ... niby wiekszosc sprawdzala ile da rade ale wiekszosc trzyma te informacje dla siebie
|
|
Góra |
|
porka 1
|
Napisane: 11.01.2011, 18:56 |
|
Dołączył: 19.10.2007 Posty: 406
|
Tak to jest kolejny dowód na to że na tym forum poruszamy się b. powolutku i prawą stroną. Tutaj naprawdę nie ma miejsca na tuning i modzenie naszych lalek, bo niektórych poprostu krew zalewa jak polepsza się coś co już jest w sobie dobre. Kolega grzecznie zapytał o GT2 996 vs GT 997. i dostał odpowiedź (że najlepiej zrobić to w lidlu na stoisku z rakietami) Sam chciałbym dowiedzieć się o tych pojazdach, bo są z najwyższej półki, I jest tutaj sporo ludzi którzy dysponują niesamowitą wiedzą na temat Porsche. Przekonałem się o tym czytając inne tematy. Ale tuning, modzenie i ściganie to rzeczywiście inne forum
|
|
Góra |
|
mart2014
|
Napisane: 11.01.2011, 19:21 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 4091
|
tez jestem za, ze trzeba po prostu zalozyc dzial Tuning, bo mimo wszystko sa to ciekawe tematy.
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 11.01.2011, 19:54 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
no dokladnie, przestancie pisac, ze kto sie sciga na ulicy, ten jest glupi, itp.
na pewno kazdy z Was ma Porsche i jezdzi 50 po miescie, juz to widze
ja sie scigam nocami w Wawie, biore czesto udzial w takich zawodach, jest fajnie i na poziomie, wszystko kwestia kto z kim i kto to organizuje, krece sie w tym swiecie od poczatkow forum www.streetracing.pl i jakos jest ok, wiadomo, pokazalo sie duzo bydla i prostactwa w niektorych miejscowkach, ale w listopadzie bylo WNO i bylo na wysokim poziomie i fury byly konkretne...
i co mam ukrywac, Porsche 911 jest po to zeby zapierdzielac i wykorzystywac potencjal tego auta, a nie jezdzic jak emeryt po bulki do sklepu...
a dzial tuningu powinien powstac, sam pracuje w firmie, ktora zajmuje sie tuningiem i z tego czesciowo zyje, nawet planujemy w tym roku zrobic kity do Porsche
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
Daryon944
|
Napisane: 11.01.2011, 21:11 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1109
|
|
Góra |
|
Jigsaw
|
Napisane: 12.01.2011, 0:34 |
|
Dołączył: 30.09.2010 Posty: 20
|
Według mnie poziom dyskusji jest dobry.
Zapytali mnie do czego będzie auto...to powiedziałem jak się komuś nie podoba co robie nocami to jego problem...ja generalnie większość dnia siedzę w domu a noc po prostu lubie spotykam się wtedy z kumplami, dziewczynami... i wtedy też lubie pośmigać autem i tyle tzw. nocny Marek
|
|
Góra |
|
rk35
|
Napisane: 12.01.2011, 0:49 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 357
|
przyjedźcie na tory tymi super samochodami i pokażcie co potraficie!! - szkoła jazdy porsche,robiona przez Darka - instruktorzy, pomiar czasu, bezpieczeństwo - pół biedy jak sam sobie ktoś zrobi krzywdę, tragedia jak wyrządzi krzywdę postronnej osobie na mieście,!!!
potem są głupie wymówki i tłumaczenia proponuję kategorycznie przynajmniej jako klub zdystansować się od ulicznych nocnych "bohaterów".
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|