Autor |
Wiadomość |
Jigsaw
|
Napisane: 8.01.2011, 14:00 |
|
Dołączył: 30.09.2010 Posty: 20
|
Witam
Przeglądałem trochę w sieci ale coś nie mogę nic znaleść albo nic nie ma albo ja nie potrafię dobrze szukać heh
Który model GT2 jest lepszy w użytkowaniu, jeździe itp?? pomijając cyferki bo wiadomo 997 jest mocniejsze...chodzi mi o samą żywotność silnika, napędu itp? o prowadzenia auta itp? bo wiadomo to co nowe nie musi być super.
Z góry dzięki
|
|
Góra |
|
stach
|
Napisane: 8.01.2011, 19:37 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1897 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 062
|
A do jakiego użytkowania potrzebujesz?
_________________
Staszek
958
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 8.01.2011, 19:44 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
W necie jest sporo informacji na ten temat.
Twoje pytanie jest mało precyzyjne ale jak poczytasz kilka opisów to sie juz sporo dowiesz. Obydwa modele są specyficzne i takie jest rownież ich 'uzytkowanie'....
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
Jigsaw
|
Napisane: 8.01.2011, 20:04 |
|
Dołączył: 30.09.2010 Posty: 20
|
Auto, ma być jakie 3-cie w domu a użytkowanie hmm ogólnie jazda po ulicy od czasu do czasu np. Tor Poznań, i oczywiście też mam w planach modyfikacje.
Po nie trafnym zakupie 911 TT po liftingu 500KM, nie trafnym ponieważ nowa generacja silników nie za bardzo dobrze się modzi, planuję zmienić auto na właśnie GT2 i pytanie co będzie lepsze do latania na codzień+ tor+ modyfikacje
|
|
Góra |
|
stach
|
Napisane: 8.01.2011, 20:35 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1897 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 062
|
Auto jest specyficzne wyjatkowo, stad moje pytanie...,
Z wyłaczeniem na codzień biorac pod uwage tylko obie gt2 to oczywiście lepiej 997, bo to zupełnie inna generacja i nieco inna technologia, uważam, że do normalnej czestej jazdy miasto i dalej to lepiej wybrać inny, bardziej cywilny model 911, musisz jednak doprecyzować pytanie, auto do wszystkiego to auto do niczego, co jest dla Ciebie priorytetem, z tego co napisałeś: na codzień, czy tor, czy tor + modyfikacje, czy tor + modyfikacje+ cena?
_________________
Staszek
958
|
|
Góra |
|
MM-Racing
|
Napisane: 8.01.2011, 21:27 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2029 Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
|
997 GT2 jest lepsze. Przyjazniejsze na miescie, rozwiniecie mocy i momentu bardziej przyjazne, szpera, lepsze prowadzenie itd.
Mozesz miec mniejsza moc od modyfikowanej 996 a pojedziesz szybciej. duzo latwiejsza w prowadzeniu od 996. Bardziej dopracowana. Nie zabijesz sie tak szybko
_________________ in: Rally,Mezgers Nobody is born a legende, you race to become one. Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r. Carting Cup PCP 2015r. ---------------------------------------------------- Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla. https://futureoze.pl/
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 8.01.2011, 22:45 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
Nie wiem po co modzic gt2 skoro ma być głownie do jazd po mieście.
Ale jak juz to do 620 KM podobno łatwo. Na tym forum pisał kolega który ma spore doświadczenie w 'modzeniu' prosiakow. Może sie odezwie.
Gt2 w zasadzie nie nadaje sie do jazdy po mieście. Możesz być rozczarowany.
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
Jigsaw
|
Napisane: 8.01.2011, 23:09 |
|
Dołączył: 30.09.2010 Posty: 20
|
Dlaczego się ma nie nadawać na jazdę po mieście ?? ja nie potrzebuje super wygodnego zawieszenia i podgrzewanych foteli jeżeli o to chodzi
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 8.01.2011, 23:11 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
Jigsaw napisał(a): Po nie trafnym zakupie 911 TT po liftingu 500KM, nie trafnym ponieważ nowa generacja silników nie za bardzo dobrze się modzi, planuję zmienić auto na właśnie GT2 i pytanie co będzie lepsze do latania na codzień+ tor+ modyfikacje
Coś mi tu niegra.....czy 996 GT2/997 GT2 ma silniki "starej " generacji?Bo nierozumiem ,masz mało mocy w 997 tt i kupujesz GT2 bo jest mocniejsze w serii czy też uważasz ,że będzie go łatwiej podkręcić?
Czy sądzisz ,że bardziej wysilony silnik będzie łatwiejszy do współpracy w celu osiągnięcia jeszcze więcej?
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 8.01.2011, 23:15 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
W jakim kierunku chcesz iść? Takie auto (GT2) po tuningu w ogóle się nie będzie nadawać do miasta. Chcesz mieć mniej do 100 km/h czy 200 km/h? Czy chcesz poprawy innych parametrów? Może zatem Turbo S?
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 9.01.2011, 1:39 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
Jigsaw napisał(a): Dlaczego się ma nie nadawać na jazdę po mieście ?? ja nie potrzebuje super wygodnego zawieszenia i podgrzewanych foteli jeżeli o to chodzi
Zawieszenie jest nie na miasto - szczególnie Polskie. Ale w sumie da sie jakoś jeździć. Auto jest nisko zawieszone wiec krawężniki w większości odpadają. Nie masz liftu przedniej osi tak jak w lambo.
Jednak większym problemem do jazdy po mieście jest skrzynia biegów - manual i nie do plynnej jazdy.
Jak masz kasę to bierz turbo s. Lellek ma do sprzedania. Z pdk będziesz miał dużo lepszego kopa a tyle samo koni pod maska. Na torze będzie łatwiejszy do ogarniecia i czasy chyba na tym samym poziomie. Komfort jazdy duuzo lepszy i luksus wewnątrz.
Gt2 to auto do jazdy na torze i tylko na nim bedzie lepszy od TTS przy dobrym kierowniku.
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
Jigsaw
|
Napisane: 9.01.2011, 13:29 |
|
Dołączył: 30.09.2010 Posty: 20
|
Ja mówiąc ,,na codzień" nie miałem na myśli dosłownie na codzień łącznie z jazdą do Tesco jeżeli chodzi o ulice to będę tym autem jeździł głównie po nocy z 1-2 razy na tydzień...ale głównie jego przeznaczeniem ma być tor.
Co do 911 Turbo S to raczej odpada...bo silnik nie da się mocniej przemodzić a skrzynia pewnie też jakoś dużo nie wytrzyma...nawet nie chodzi o samą moc, na torze gdy auto jest łupane cały dzień to są inne obciążenia niż jakiś przeloty na ulicy od świateł do świateł
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 9.01.2011, 14:57 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
No to sam sobie odpowiedziałeś.
Najlepiej gt2rs ale bedzie drogo - tyle ze będziesz jednym z 250 na świecie.
Juz bedzie 'wymodzony'.
Zycze ci udanej zabawy i żebyś nie pojawił sie w newsach tak jak koleś z Krakowa.
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 9.01.2011, 14:57 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Nie do końca rozumiem Twoje zamiary - piszesz że nie chodzi o moc, a więc o co?
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Jigsaw
|
Napisane: 9.01.2011, 16:26 |
|
Dołączył: 30.09.2010 Posty: 20
|
Czy tekst z tym gościem z Krakowa był na złość?? a jak nie na złość to co miał na celu??
wit007----> moc to nie wszystko na zakrętach tak? wiadomo jest potrzebna ale to nie wszystko, liczy się zawias, hebel itp i w pytaniu które GT2 jest lepsze też te kryteria miałem na myśli...
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 9.01.2011, 17:32 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
Jigsaw napisał(a): Czy tekst z tym gościem z Krakowa był na złość?? a jak nie na złość to co miał na celu??
wit007----> moc to nie wszystko na zakrętach tak? wiadomo jest potrzebna ale to nie wszystko, liczy się zawias, hebel itp i w pytaniu które GT2 jest lepsze też te kryteria miałem na myśli...
Życzenia szczere.
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
Jigsaw
|
Napisane: 9.01.2011, 17:33 |
|
Dołączył: 30.09.2010 Posty: 20
|
|
Góra |
|
Andrzej_K
|
Napisane: 9.01.2011, 17:39 |
|
Dołączył: 13.11.2010 Posty: 54
|
Jigsaw napisał(a): Po nie trafnym zakupie 911 TT po liftingu 500KM, nie trafnym ponieważ nowa generacja silników nie za bardzo dobrze się modzi,
Na czym polega problem?
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 9.01.2011, 17:57 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Coś plączesz się w zeznaniach. Najpierw piszesz, że TT kiepsko się modzi, bo nowe silniki itd. Potem że chodzi o hamulce i zawieszenie. Co ma piernik do wiatraka? Jak pisze Jasmin - kup GT2RS choć może być ciężko z dostępnością. Jest/było ich 500. Za to hamulce w serii ceramika - po rozgrzaniu 30 m ze 100 km/h!! Chyba ciężko będzie ten wynik pobić nawet po wszelkich dostępnych modach.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Andrzej_K
|
Napisane: 9.01.2011, 18:09 |
|
Dołączył: 13.11.2010 Posty: 54
|
wit007 napisał(a): kup GT2RS choć może być ciężko z dostępnością. Jest/było ich 500.
Na mobile.de jest tego trochę, ceny w okolicach 250 tys. EUR.
Na tor i miasto najlepsze wydaje się właśnie turbo/turboS. Gt2 a zwłaszcza RS są genialne ale biorąc pod uwagę jakość dróg i warunki klimatyczne panujące w Polsce, tak potężna moc na jednej osi oraz twardy i niski zawias to chyba niezbyt rozsądny wybór. Poza tym chciałbym mieć choć 10% umiejętności potrzebnych do wykorzystania potencjału tych samochodów.
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|