Autor |
Wiadomość |
Jigsaw
|
Napisane: 9.01.2011, 18:27 |
|
Dołączył: 30.09.2010 Posty: 20
|
wit007 człowieku chodzi mi o ogól kumasz ?? h...owo się modzi to fakt i zdania nie zmienię...wydać kupe tys Euro i mieć 40-50KM więcej?? mam w .... takie mody
A moje pytanie odnosiło się do całokształtu czyli i podatności na mody i wszystkiego innego...żeby Ci pokazać o co mi chodzi więc-----> GT2RS wydaje się za...[fajne] bo ma ceramikę w serii pewnie i fajną zawiechę do tego 620KM wystarczy na początek a silnik ma większy potencjał niż ten z Turbo S więc i tak i tak będę go po jakimś czasie dłubał bo tak lubieeee
Widzę temat schodzi na zły tor bo już jakieś dogryzania z gościem który miał nie dawno dzwona Porsche itp....więc z tematu wyszło że GT2 RS jest opcją najlepszą i tak podsumuję ten temat.
Choć i tak głównie będę się opierał na zdaniu Karola ( 997 Turbo/rs taki nick podajże jak inny to przepraszam ) ale każdy wie o kogo chodzi...człowiek ma super wiedzę, nie wiem czemu został usunięty z forum, ale cóż....rozmawialiśmy i bez problemu zaoferował pomoc z której skorzystam
Tak więc muszę się odkuć z kasą bo błędnym zakupie 911 Turbo i potem będziemy działali dalej
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 9.01.2011, 18:38 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
Jigsaw napisał(a): Można jaśniej ?
Masz: życzę ci udanej zabawy z nowym autem i żebyś sie nim nie rozpieprzyl jeżdżąc po mieście - bo w gt2 jest o to łatwo.
Skoro rozmawiales z Karolem to wiesz juz o co mi chodziło na temat kogoś z wiedza o modzeniu.
Nie wiem jakie masz doświadczenie ale moim zdaniem modzenie gt2rs nie ma sensu.
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
Jigsaw
|
Napisane: 9.01.2011, 19:07 |
|
Dołączył: 30.09.2010 Posty: 20
|
Dzięki
|
|
Góra |
|
kl
|
Napisane: 9.01.2011, 20:35 |
|
Dołączył: 30.10.2008 Posty: 1066
|
Ty chcesz nim jezdzic, czy go "modzic"?
Bo jak "modzic" to moze wybierz cos z TDI - dobrze sie modza
|
|
Góra |
|
Jigsaw
|
Napisane: 9.01.2011, 20:39 |
|
Dołączył: 30.09.2010 Posty: 20
|
Hehe faktycznie śmieszne.
Ja chce nim jeździć i go modzić, po rozmowie ze fachowcem po prostu nie chce iść w mody obecnego auta jakim jest Turbo i tyle.
Poza tym nie jest powiedzane że na 100% zamienię Turbo na GT2 ponieważ po rozmowie z ów fachowcem który powiedział mi parę kolejnych ciekawych spraw może zmienię na coś innego...temat założyłem aby się dowiedzieć to i owo o 996 i 997 GT2
Widzę że tutaj jakoś tuning jest nie lubiany...
|
|
Góra |
|
pawel20vt4
|
Napisane: 9.01.2011, 20:47 |
|
Dołączył: 15.11.2007 Posty: 565 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 224
|
Cześć
Panowie, wydaje mi się, że osoby które maja takie auta potrafią znaleźć w sobie więcej życzliwości. Niestety kolejny raz obserwuje, jak ktoś ma ochotę na modyfikacje auta, to jest niespełna rozumu itd. Kolega napisał posta, żeby dopytać co najlepiej kupić, przecież jest na forum kilku użytkowników takich aut, a tu nic poza dziwnymi docinkami , powiem szczerze, że dziwnie się to czyta
Przecież każdy ma swoje wizje i używa auta, do czego chce i tak je modyfikuje. Sam jak kupiłem auto to mówiłem, że nic nie będę w nim robił, a po jakimś czasie jednak się skusiłem i jestem zadowolony. Z takim podejściem jak u nas w klubie to wszystkie firmy tuningujące Porsche, dawno by upadły, a chyba mają się dobrze, wiec naprawdę nie wiem skąd taka niechęć na tym forum dla osób które modyfikują auta.
Pozdrawiam
Paweł
_________________ Pozdrawiam Paweł 911 997 TURBO 1/4 mili- 10.583 s > PCP Włocławek 2014 911 964 TURBO Macan III GTS http://www.willa911.pl
|
|
Góra |
|
pawel20vt4
|
Napisane: 9.01.2011, 20:50 |
|
Dołączył: 15.11.2007 Posty: 565 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 224
|
kl napisał(a): Ty chcesz nim jezdzic, czy go "modzic"? Bo jak "modzic" to moze wybierz cos z TDI - dobrze sie modza
Nie wiem, kim jesteś, ale Twoja wypowiedź stoi na wysokim poziomie intelektualnym. Żenujące
Nie wiem dlaczego takie osoby nie dostają ostrzeżeń na forum
Paweł
_________________ Pozdrawiam Paweł 911 997 TURBO 1/4 mili- 10.583 s > PCP Włocławek 2014 911 964 TURBO Macan III GTS http://www.willa911.pl
|
|
Góra |
|
Jigsaw
|
Napisane: 9.01.2011, 21:03 |
|
Dołączył: 30.09.2010 Posty: 20
|
Paweł dzięki za wsparcie, dobrze że w tym kraju są takie osoby jak Ty i Karol.
Ja po pierwsze się nie znam i przyznaje się do tego i nie mądruje się a po drugie przyznaje też że zrobiłem jak dla mnie zły zakup...
Wiadomo każdy ma inne potrzeby jeden ma diesla i soft i jest zadowolony a drugi ma Turbo z PDK i jest zniesmaczony... mówię ja lubie modzić a nie chce wpakować kupę kasy i żeby efekt był mizerny...
Paweł masz rację u nas tuning i ludzi którzy mają taką pasję się gnoi...spójrz na forum SR i temat o S4 z V10 z nowego RS6 Nikolasa...gnoją tego człowieka prawie na każdej stronie a to że nie odpali a to że elektryki nie ogarną itp co za ludzie?? zamiast trzymać kciuki itp to wszystko dołują...
Taka chyba mentalność albo nie wiem co.
W każdym bądź razie jeszcze raz dla ludzi dobrej woli i fanów tuningu
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 9.01.2011, 21:30 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
Nie zrozum mnie źle, ale są chyba specjalne fora (najpewniej za granicą?) odnośnie mega-tuningu dla samego tuningu, bo nie wydaje mi się żeby tuning GT2RS miał poza wyrzuconą kupą kasy większy sens?
Ile po takiej operacji ma mieć takie auto?
1s. 0-100km/h?
|
|
Góra |
|
Jigsaw
|
Napisane: 9.01.2011, 21:48 |
|
Dołączył: 30.09.2010 Posty: 20
|
Napisałem że z porównania GT2 996 vs 997 vs 997 RS najlepiej wypada RS przynajmniej na tym forum.
Po raz kolejny piszę że mi nie zależy na samych przyspieszeniach, 1 sek do paki raczej nie uzyskasz w przypadku GT2 przez trakcję, mnie interesuje całokształt auta.
Poza tym ja nie modze aby modzić i według mnie to nie jest wyrzucanie kasy w błoto...
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 9.01.2011, 22:00 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
Jigsaw napisał(a): Po raz kolejny piszę że mi nie zależy na samych przyspieszeniach...Poza tym ja nie modze aby modzić...
Sorry, że drążę temat, ale w dalszym ciągu nie rozumiem jaki jest twój cel?
Co chcesz osiągnąć przez "modzenie"?
Utopić miliony i skomplikować i tak już bardzo skomplikowane rozwiązania techniczne za wątpliwe korzyści?
i mieć potem mega-kłopot z odsprzedażą?
Może mam nienormalne podejście, ale osobiście takiego amatorsko "modzonego" wynalazka bym nie kupił nawet jakbym s.ał kasą...
|
|
Góra |
|
pawel20vt4
|
Napisane: 9.01.2011, 22:15 |
|
Dołączył: 15.11.2007 Posty: 565 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 224
|
911Bart napisał(a): Jigsaw napisał(a): Po raz kolejny piszę że mi nie zależy na samych przyspieszeniach...Poza tym ja nie modze aby modzić... Sorry, że drążę temat, ale w dalszym ciągu nie rozumiem jaki jest twój cel? Co chcesz osiągnąć przez "modzenie"? Utopić miliony i skomplikować i tak już bardzo skomplikowane rozwiązania techniczne za wątpliwe korzyści? i mieć potem mega-kłopot z odsprzedażą? Może mam nienormalne podejście, ale osobiście takiego amatorsko "modzonego" wynalazka bym nie kupił nawet jakbym s.ał kasą...
Cześć
Ja bym odpowiedział tak, po co kupujesz 400 konne Porsche przecież Matiz też jest cool , ma 4 koła, kierownice wiec po co takie szybkie auto
Mnie bardzo interesuje dlaczego, pisze sie posty, które nic nie wnoszą poza docinkami do innych osób ?
Paweł
_________________ Pozdrawiam Paweł 911 997 TURBO 1/4 mili- 10.583 s > PCP Włocławek 2014 911 964 TURBO Macan III GTS http://www.willa911.pl
|
|
Góra |
|
porka 1
|
Napisane: 9.01.2011, 22:19 |
|
Dołączył: 19.10.2007 Posty: 406
|
Jigsaw dokładnie tak jak mówisz są osoby które mocno dłubią swoje samochody i chwała im za to. Tak jak np; Nicolas swoje S6 kombi (601PS) które sprzedało się na pniu. I co ciekawe poszło do Niemiec. Albo golf R32 Daniela, który tez już się sprzedał. Ale niestety takie auta schodzą na pniu. Dwa auta które katapultowały już nawet nie startowały. Ale jeżeli chcesz dłubać GT2 (996) to mogę Ci podpowiedzieć gdzie możesz to zrobić. nie wiem jak się to ma w GT2 RS. Jest gość w Dortmundzie który b. mocno siedzi w tych sprawach. Jeżeli chcesz to podam Ci na pw. Ostatnio rozmawiałem z nim o uturbieniu carrery na ok. 650-700KM. Także nie będziemy się tutaj produkować na temat tuningu Jigsaw bo to nie jest to forum i tutaj też goście b. nie lubią i poprostu sapią jak się mówi o zwiększeniu koni i momęntu. ,,Ile po takiej operacji ma mieć takie auto?
1s. 0-100km/h? '' Poprostu ręce opadają.
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 9.01.2011, 22:21 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
Nie wiem po co te niegrzeczne docinki o matizie?
Przecież grzecznie zapytałem autora postu - bardzo możliwe że czegoś nie rozumiem - ja naprawdę jestem ciekawy PO CO?
|
|
Góra |
|
Jigsaw
|
Napisane: 9.01.2011, 22:54 |
|
Dołączył: 30.09.2010 Posty: 20
|
Więc tak o kasie nie gadajmy bo po co??
Ja nie wybiegam w przyszłość tak jak Ty 911 Bart i nie martwię się co będzie z odsprzedażą ja żyje dniem, cieszę się chwilą, każdym wieczorem i nie myśle czy za jakimś tam czas ktoś kupi moje auto czy nie...po prostu raz się żyje pewnie z moim obecnym 911 T 500KM też nie będzie łatwo choć zobaczymy
Ja lubie modzić auta moje poprzednia dwa były modzone teraz moge sobie pozwolić na Porsche które zawsze chciałem mieć także też będę je modził.
911 Bart mówiłem już parę razy...na codzień latam dieslem...Porsche ma być na nocne spotkania a jak imprezy to tylko tor nie żadna 1/4 mili...i też się nie napinam na podium na ów torze, to jest moja przyjemność nie liczę kasy ile na to wydam i generalnie lekko mówiąc mało mnie to obchodzi czy opinia publiczna uważa tą kasę za dobrze wydaną czy też nie, dla mnie pieniądze są po to aby wydawać a nie się nad nimi spuszczać i modlić...
Nie modzę aut bez sensu, nie modzę na siłę...911 Bart Ty chyba myślisz że kupie Porsche i od razu pierwszego dnia warsztat w Niemcowni...nie polatam zobacze czego potrzeba i będę zmieniał...a nie będę zmieniał w lipnej firmie na lipne części tylko jak już to tylko Niemcy i firma polecona przez Karola więc tak jak pisał kolega porka 1 z dobrze zrobionymi autami też nie ma dużego kłopotu z od sprzedażą...
Teraz rozumiesz?????? jak nie to powiedz mogę to jeszcze raz napisać w innej formie ponieważ bardzo lubie Porsche i mogę pisać godzinami o tych autach i modach w nich
Paweł dobrze napisał o Matizie...bo są gadki w stylu ,,po co Ci 700KM jak GT2 ma 530KM albo 620KM" po co ulepszać coś tam w Porsche...po to że ktoś to lubi interesuję się tym i tyle...zadałem konkretne pytanie i niech wypowiedzą się Ci którzy mają pojęcie/wiedzę lub lubią mody i coś o nich wiedzą.
|
|
Góra |
|
[admin: usunięto]
|
Napisane: 9.01.2011, 23:12 |
|
|
|
Góra |
|
pawel20vt4
|
Napisane: 9.01.2011, 23:16 |
|
Dołączył: 15.11.2007 Posty: 565 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 224
|
911Bart napisał(a): Nie wiem po co te niegrzeczne docinki o matizie? Przecież grzecznie zapytałem autora postu - bardzo możliwe że czegoś nie rozumiem - ja naprawdę jestem ciekawy PO CO?
Cześć
Przytoczenie Matiza miało na celu porównanie do pierwszego z brzegu auta, a nie do jego właścieli. Tuning to choroba i to trudno uleczalna
Fajnie mieć unikalne i szybkie auto, ja zdaje sobie sprawę ze wykorzytam może 50 % potencjału, ponieważ moje umiejętości są zbyt marne aby w pełni korzystać z mocy, ale mam taką chorobę, może kiedyś wynajdą na nią szczepionke
Ja każde auto, a kupije nowe po 5 tys przebiegu modyfikuje poprostu tak mam i tyle. Natomiast szanuje osoby, które mają inny pogląd i też jest fajnie na tym polega demokracja
Miłego wieczoru życzę wszystkim.
Paweł
_________________ Pozdrawiam Paweł 911 997 TURBO 1/4 mili- 10.583 s > PCP Włocławek 2014 911 964 TURBO Macan III GTS http://www.willa911.pl
|
|
Góra |
|
[admin: usunięto]
|
Napisane: 9.01.2011, 23:23 |
|
|
|
Góra |
|
Jigsaw
|
Napisane: 9.01.2011, 23:27 |
|
Dołączył: 30.09.2010 Posty: 20
|
Dokładnie
To co się miałem tu dowiedzieć to się dowiedziałem
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 9.01.2011, 23:31 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
Jigsaw napisał(a): Po nie trafnym zakupie 911 TT po liftingu 500KM, nie trafnym ponieważ nowa generacja silników nie za bardzo dobrze się modzi, planuję zmienić auto na właśnie GT2 i pytanie co będzie lepsze do latania na codzień+ tor+ modyfikacje
Proszeeeeeee ????
jak to sie nie modzi ? wlasnie sie odwrotnie, 997TT po lifcie sie lepiej modzi niz przed liftem, silnik zostal duzo zmieniony i bez zmian mechanicznych mozna spokojnie dojsc do 600KM...
wiec nie wiem za bardzo skad masz takie info....
nie ma kozaka na nowe 997TT w PDK, auto w serii robi 11.1 na 1/4 mili, na torze sie swietnie prowadzi, bo modach na 600KM masz 2.9s do setki i 10.5 na 1/4 mili, masz naped AWD i najlepsze auto na codzien i tor...
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|