|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 12 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
bluezeum
|
Napisane: 6.07.2021, 17:08 |
|
Dołączył: 5.03.2021 Posty: 106
|
Porsche i Rimac Automobili połączyły siły finalizując plany utworzenia nowej spółki o nazwie Bugatti Rimac.
Dyrektorzy generalni obu firm, Oliver Blume i Mate Rimac, podpisali umowy, ustalające podział udziałów w nowo powstałej spółce Bugatti Rimac. Głównym udziałowcem będzie nowo powstała Grupa Rimac z udziałem na poziomie 55%. Założyciel i dyrektor generalny Mate Rimac zachowa swój pierwotny udział w Rimac Group na poziomie 37%, Porsche 24%, Hyundai Motor Group 12%, inni inwestorzy 27%. Produkcja i rozwój systemów akumulatorowych, układów napędowych oraz innych komponentów napędów elektrycznych zostanie wydzielona jako nowy podmiot o nazwie Rimac Technology, należący w 100% do Grupy Rimac i działający niezależnie. Spółka ma zacząć działać w czwartym kwartale 2021 r. Bugatti Rimac poprowadzi Mate Rimac, który jako dyrektor generalny Rimac Group będzie zarządzał zarówno Bugatti Rimac, jak i nowym działem, Rimac Technology. Bugatti i Rimac będą nadal działać jako odrębne marki, zachowując istniejące zakłady produkcyjne i kanały dystrybucji. Rimac Automobili zachowa swoją obecną siedzibę na obrzeżach Zagrzebia w Chorwacji, a produkcja Bugatti będzie kontynuowana w Molsheim we Francji. W przyszłości globalna siedziba Bugatti Rimac będzie znajdować się w Rimac Campus zlokalizowanym w miejscowości Sveta Nedelja, 16 km od stolicy Chorwacji. Kampus o wartości 200 mln euro i powierzchni 100 000 m2, ma zostać otwarty w 2023 r. i będzie stanowił bazę dla rozwoju przyszłych hipersamochodów Rimac i Bugatti.
Podaję za portalem SAMAR
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 6.07.2021, 23:55 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
No to teraz czekamy kiedy Izera z namaszczeniem matełuszka połączy się z Lamborgini Brawo Chorwaci !!!
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
rafie
|
Napisane: 7.07.2021, 12:51 |
|
Dołączył: 18.01.2012 Posty: 1647 Lokalizacja: Warszawa Boxster S 986
Nr klubowicza: 694
|
Polecam kilka wierszy na temat nowego młodego właściciela: https://e.autokult.pl/41745,bugatti-prz ... -na-szczytCiekawe jak to się dalej potoczy... ? PS. Powtarzam po raz kolejny, nasze lokomotywy parowe przejdą na naszych oczach do historii, zdaniem nowego właściciela Bugatti przemysł motoryzacyjny przespał przynajmniej 10 lat...
_________________
ROADSTER Boxster S 986
|
|
Góra |
|
ChrisR
|
Napisane: 9.07.2021, 10:11 |
|
Dołączył: 8.01.2019 Posty: 182
|
Kibicuje marce Rimac, jeśli UE nie przestawi wajchy z kierunku na elektrowozy, to za 10-15 lat Rimac może dla hypecarów być nr 1. Inna sprawa, że do tej pory Bugatti jako marka z duża emisja byłą ciężarem dla VAGa, stąd połączenie z Rimac i korzyści jak współpraca Fiata z Teslą
|
|
Góra |
|
Yalapeno
|
Napisane: 9.07.2021, 13:58 |
|
Dołączył: 22.02.2021 Posty: 72
|
No raczej Bugatti nie dotyczą obostrzenia w zakresie emisji spalin.
|
|
Góra |
|
Romcio
|
Napisane: 9.07.2021, 15:54 |
|
Dołączył: 10.06.2017 Posty: 1190
|
Raczej wszystkich dotyczą dlatego Vag wykonał taki ruch.
|
|
Góra |
|
Yalapeno
|
Napisane: 9.07.2021, 18:40 |
|
Dołączył: 22.02.2021 Posty: 72
|
|
Góra |
|
Loras
|
Napisane: 10.07.2021, 9:29 |
|
Dołączył: 28.05.2020 Posty: 560 Lokalizacja: Bydgoszcz / Poznan
Nr klubowicza: 711
|
rafie napisał(a): Polecam kilka wierszy na temat nowego młodego właściciela: https://e.autokult.pl/41745,bugatti-prz ... -na-szczytCiekawe jak to się dalej potoczy... ? PS. Powtarzam po raz kolejny, nasze lokomotywy parowe przejdą na naszych oczach do historii, zdaniem nowego właściciela Bugatti przemysł motoryzacyjny przespał przynajmniej 10 lat... Sen o którym wspominasz był raczej na mocnych tabletkach nassenych i asyscie anestjezjologa podającym Pavulon , lobby paliwowe jest silne, dodatkowo trzeba stopniowo wygasic supply chain komponentow do silnikow "konwencjonalnych"... Nie wazne co się stanie, mi zawsze Rimac bedzie sie kojarzył z Richardem Hammondem i jego przygodą w Szwajcarii
_________________
981 GT4 Pikachu 971 3.0t 718 2.0 "Spajder"
było: 970 4S; 958T, 958S, 987S, 997 4S.
|
|
Góra |
|
rafie
|
Napisane: 12.07.2021, 22:05 |
|
Dołączył: 18.01.2012 Posty: 1647 Lokalizacja: Warszawa Boxster S 986
Nr klubowicza: 694
|
Uważasz, że ta kraksa Hamonda to była wina samochodu ? On zdaje się nieco za szybko chciał pokonać zakręt ?
_________________
ROADSTER Boxster S 986
|
|
Góra |
|
fanboy
|
Napisane: 8.08.2022, 18:22 |
|
Dołączył: 22.05.2022 Posty: 72
|
Mata napisał(a): No to teraz czekamy kiedy Izera z namaszczeniem matełuszka połączy się z Lamborgini Brawo Chorwaci !!! Generalnie na przykładzie Garbusa nadzieja jakaś dla Izery jest. Można tu wypromować akcje marketingową auta jako obiektu pożądania mas, wszystkie jego wady przekłuć w zalety lub powiązać auto z jakąś społecznością, tak jak Garbus zrobił to w USA z artystycznym światkiem i dziećmi kwiatów, tak Izera może uderzać do LGBT lub narodowców.
|
|
Góra |
|
Johnny
|
Napisane: 8.08.2022, 19:02 |
|
Dołączył: 27.12.2017 Posty: 717 Lokalizacja: Szczecin
Nr klubowicza: 712
|
Nico Rosberg odebrał niedawno swój egzemplarz Nevery. Robi wrażenie dbałość o szczegóły, że wszystko jest inhousowe, każdy przycisk, a nie pójście na łatwizne i ładowanie wszystkiego co można z koncernu. https://youtu.be/Dtl6irGiLQE
_________________
981 Boxster GTS
|
|
Góra |
|
fanboy
|
Napisane: 8.08.2022, 19:29 |
|
Dołączył: 22.05.2022 Posty: 72
|
Jeszcze lepiej to wygląda w Pininfarina Battista na silnikach Rimaca. Wiadomo, wstydem byłoby gdyby za takie pieniądze autko było kiepsko wykończone, z drugiej strony równie ważne w takim aucie są właściwości skrętne takiego autka, a wiadomo że wszelkiej maści materiały skórzane, elektronika, drewno, aluminium, w końcu akumulator dodają wagi, choć można to zrobić równie na wysokim poziomie wykończenia choć po spartańsku używając materiałów typu carbon, alcantara w nie przymierzając GMA T.50 gdzie każdy element jest dziełem sztuki inżynieryjnej aniżeli artystycznej.
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 12 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|