Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 105 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 7.12.2008, 16:39 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
http://www.youtube.com/watch?v=b3yo36qe ... re=related
:notworthy:
I pomyśleć ,że miałem pomysł swojego sprzedać!!
Dziś też dowiedziałem się że Walter Rohrl ma prywatnie czerwone 968 CS :shock: :D




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.12.2008, 16:49 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5188
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Kto by pomyślał :D
Świetnie koleś wywija :)




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.12.2008, 17:37 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1583
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
Jurek proszę zrób to o czym rozmawialiśmy. A potem jednego z nich do takich wywijań - będziesz mógł wybrać którego! :twisted:




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.12.2008, 22:39 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
piterson napisał(a):
Jurek proszę zrób to o czym rozmawialiśmy. A potem jednego z nich do takich wywijań - będziesz mógł wybrać którego! :twisted:

Oj coś czuje kosmate myśli w powietrzu krążą :lol: :lol: :lol:

A filmik I klasa! Ale niby w czym ten czarny miałby być lepszy od Jurkowego? Bo, że szybszy to nie uwierzę 8) :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.12.2008, 12:36 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
Gość jedzie nietylko widowiskowo ale i skutecznie.
Auto raczej "torowe" a jak widać gdy ma dobrego kierowcę to daję radę.
Zwróćcie też uwagę jaka świetna trasa, niby rajd a jednak udało wytyczyć bezpieczną trasę, krętą bez latarni na poboczach ,wielkich prędkości i obowiązkowych na naszych trasach rajdów drzew.




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.12.2008, 14:01 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3926
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Wszystko zależy od ludzi.....u nas największa frajda, jak się komuś zrobi na złość.....meta lotna tuż przed dziurą, ustawić radar jeden za drugim....i trzeci po kilometrze, dać zgodę na odcinek....ale z kawałkiem przez las....I każdy, od którego coś zależy - to ma rację !!! Dlatego jesteśmy tak na co dzień zdenerwowani, żli, wzajemnie nieżyczliwi. Parę lat temu na OS-ie na Dolnośląskim zginął pilot. Kierowcy wytoczono sprawę o spowodowanie katastrofy drogowej ze skutkiem śmiertelnym w oparciu o opinię biegłego sądowego z zakresu ...bla, bla, bla....który dowodził, że kierowca nie zachował bezpiecznej szybkości !!! Może niektórzy pamiętają polemikę Wisławskiego. Rozmowa z biegłym jak ze ślepym..... Po ostatnim rajdzie w Dębicy - tragicznym, sprawę umorzono. Na Żubrach, gdy wyjeżdżałem z drogi na os-e, mimo niby banalnej szybkości o wiele większe wrażenie robili na mnie uciekający kibice niż drzewa obok. Żółta taśma oczywiście była, ale.....kto / z działaczy, czy też kibiców/ mógł przypuszczać, że właśnie tam auto wyjedzie po stycznej, 5 a może 10 metrów ?
Na każdym kroku niekompetencja, samowola i brak wzajemnego poszanowania - dlateg jest jak jest.




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.12.2008, 0:06 
Administrator

Dołączył: 5.03.2007
Posty: 1151
jurek968 napisał(a):
Auto raczej "torowe" a jak widać gdy ma dobrego kierowcę to daję radę.


Zgadza się, ale widać ,że jest trchę zrobione pod rajd. Miękkie zawieszenie z przodu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.12.2008, 10:49 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2029
Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
Tomku to Ty dopiero teraz otworzyles mi oczy jak mialem ustawione zawieszenie w swoim w 2006 na Poznaniu :wink:

Z drugiej strony jak gt3 moze to nic dziwnego, ze 968 tez.
http://pl.youtube.com/watch?v=Ezum4gPOw ... re=related


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.




_________________

in: Rally,Mezgers
Nobody is born a legende, you race to become one.

Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r.
Carting Cup PCP 2015r.
----------------------------------------------------
Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla.
https://futureoze.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.12.2008, 15:53 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3367
Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
MM-Racing napisał(a):
Tomku to Ty dopiero teraz otworzyles mi oczy jak mialem ustawione zawieszenie w swoim w 2006 na Poznaniu :wink:
... ale jaki komfort jazdy :alien:




_________________

Classic Porsche 911/964 Carrera 2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.12.2008, 20:20 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
To GT3 wyleciało z trasy..swoją drogą ciekawe czy na suchym szybsze niż Lancery??




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.12.2008, 20:01 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2029
Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
Jurku nie wiem ale mysle, ze jednak lancery na nierownej i sliskiej nawierzchni, szutry, piach itd maja jednak przewage.




_________________

in: Rally,Mezgers
Nobody is born a legende, you race to become one.

Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r.
Carting Cup PCP 2015r.
----------------------------------------------------
Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla.
https://futureoze.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.12.2008, 10:26 

Dołączył: 9.03.2007
Posty: 15
O ile dobrze pamiętam to swego czasu Francois Delcour startował GT3 w asfaltowych rajdach (Francja lub Belgia) ale bez większych sukcesów - trochę awarii, a w innych dostawał manto od subaryn i lancerów.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.12.2008, 21:53 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
No rajd ma niestety to dosiebie,że nawet jak jest asfalt to są mogą być łączniki o gorszej nawierzchni a także sporo piachu i ziemi od ścinania zakrętów,szczególnie takie o ponad 90 stopni.
Już prędzej wyścigi górskie...

Coś dla obu Marcinów...tu czuć moc a widok jak w grze video...
Subaru i evo ..papa ...
http://www.youtube.com/watch?v=E5Oi6l50Qys




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.12.2008, 22:18 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3367
Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
:shock: szok.....i te barierki z prawej...




_________________

Classic Porsche 911/964 Carrera 2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.12.2008, 0:33 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
Wracając do współczesnego dorobku Porsche w rajdach: odkurzyłem sobie lipcowy numer WRC z zeszłego roku z artykułem o rajdówkach klasy GT w poszczególnych krajach (wrzucić foto?).
Trochę tego jest :lol:
W Hiszpanii dzielnie w 997 GT3 poczyna sobie Sergio Valejjo (wygrał m.in ubiegłoroczny Rajd Wysp Kanaryjskich, w tegorocznym 26. RALLYE SIERRA MORENA był drugi, ostatnio wygrał18. RALLY SHALYMAR znowu klepiąc N-ki i S2000 :lol: , był wicemistrzem w ubiegłym roku, w tym roku miał tyle samo punktów co Mistrz Ojeda, tyle samo zwycięstw w rajdach, ale przegrał różnicą pozostałych pozycji... :( ). Ogólnie w Hiszpanii jest silna liga GT3 :lol: Jeżdżą też nimi: Pons, Entrecanales, Avino, a niejaki Txus Jaio pomyka Ferrari 360 Rallye :shock:
W Niemczech też jest silna reprezentacja "naszych" :lol: Czołowe wyniki Antona Wernera (wygrana w 3-Stadte Rallye) i Matthiasa Kahle w ADAC Rallye Series mówią same przez się :D
To samo Patrick Snijers w Mistrzostwach Belgii :D
Trochę tego jeździ/ło weFrancjii we Włoszech... szkoda że nie u nas :-(

Pardon: mignęło mi dziś jedno przed oczyma podczas oglądania relacji z przejazdu Karowej na dzisiejszej Barbórce. Nawiasem mówiąc w tym roku na Karowej było ciekawie. Zerknijcie na niektóre przejazdy :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.12.2008, 17:13 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3926
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Istotnie - było 911 w przejeżdzie pokazowym, które -wzorem pdmobila na Makowskiej Górze - wycięło po prostej zamiast zrobić kręcioł wokół beczki, ale śmiało cofnęło i zrobiło co należy, dalej pokazało, że naprawdę przyspiesza...Nie wiem czy turbo czy nie, bo byłem daleko, tam gdzie nie dojechało, zawracając tuż za mostem. Przyspieszenie pokazało również Galardo w swojej pokazówce. Tyle, ile prostej jest na Karowej, a ile jest ? Galardo dojechało do górnego nawrotu, gdzie udowodniło, że nie skręca - tak mi się wydaje. Ja malutki, a tłum za mną ogromny więc nie widziałem, ale sądząc po salwie śmiechu i czasie, to odbył się manewr "zawracania na 3". Podobnie zareagował tłum na przejazd mistrza driftu Polodego, który obfite powody do radości dał na "beczce" i górnym nawrocie dymiąc ile można, ale ta najważniejsza część to...jak po lodzie. Jak mawia legendarny komentator "Szaya" Szaykowski, "Pani Karowa uczy pokory". Pokory uczy wjazd pod mostek, prawy po kostce do góry i przjście na mostek, a szczególnie to samo, ale w dół. Tu widać klasę. Pierwszy ją pokazał Bębenek, następnie mistrzowie wyścigów górskich - Stec i Zaleski, który jadąc "historycznym" Polonezem 2000 /jak historycznym widzieliśmy na Żubrach :lol: /, przyponmiał nieco odległe lata, kiedy nie było driftu, ale jazda poślizgami. Karowa przechodziła różne koleje losu. Zadebiutowała /podobno :oops:/ w latach 60-tych, jako próba Rajdu Monte Calwaria, była też os-em Rajdu W-wskiego, ale pod patronatem "Barbórki" zapisała się jako motoryzacyjny show Warszawy. Barbórkę "wymyślił" Władysław Paszkowski w 1963r. Dla mnie najciekawsze lata Karowej to te, kiedy jeżdzili Komornicki, Bublewicz, Krupa aż po te kiedy wygrywał Hołowczyc Celicą WRC, Przybylski Audi Quattro, Herink Renault i Kulig - Focusem. Wcześniej to były "akty bohaterstwa" - Varisella czy Kuzaj senior w Syrenach 104 czy "szalony Helmut" czyli NRD-owski mistrz Assmann na Trabancie 601 - ponad 60KM.Jazda na trzech, chwilami dwóch kołach...Porsche nie było często widywane na Karowej: Markowski 912, Bień - 911, ale bez sukcesów. Nie jest to próba dla Porsche. Ciekawe jak współczesne "4S" doskonałe zawieszeniowo by pojechały ?. Na trzech kołach przejechał wczoraj Sołowow,który zgubił prawe tylne gdzieś na dole, ale przejechał. Tylko czy to dziś jest bohaterstwo, jak wielu zawodników stać na taką demolkę auta ? Z pozostałych przejazdów wychodziło nastawienie zawodników do imprezy. Niektórzy jechali na czas, inni dla fanu, skupiając się na robieniu dymu dookoła beczki i na górze. I to i to się podobało, ale w sumie trochę nudno, bo sprzęt i umiejętności wyrównane. Z wyjątkami - Staniszewskiego Lancer był tak "podkręcony", że tylko kaszlał, prychał, aż dwa razy zgasł /trudno na takiej trasie podtrzymać turbo/. Natomiast przejazd Makinena to była poezja - praktycznie od satrtu do mety "z jednego przyłożenia", nie wiadomo kiedy dodawał, a kiedy ujmował . To duża nauka - u wielu naszych noga lata między gazem, a hamulcem jak oszalała, a bez efektu. Pod nieobecność Kuzaja i Hołowczyca - Kuchar dopiął swego koleny raz w bardzo szybkim i efektownym przejezdzie. Co z Karowej się pamieta - zzzzimno. Zawsze, ile by się nie miało skarpet i kalesonów. Nawet "dopalacze" zawodzą, choć atmosfera jest jedyna w swoim rodzaju. Żeby dobrze się ulokować trzeba być sporo wcześniej, np. te lepsze "miejscówki" zajmuje się ok. 15-16 tej /początek 17.30/. Polecam górną część schodów, skąd widać i "beczkę", mostek, przejazd góra-dół, a za plecami ma się górny nawrót. Pierwszy efektowny przejazd wykonała budka "toi-toi", która skutecznie ograniczała widok. Mocą paru kibiców, przy uprzejmości "służb specjalnych", pięknym slajdem przejechała w inne miejsce. Oświetlenie realizowała firma Unigreg, której właściciela /997 turbo/ poznaliśmy w Sochaczewie, a który pewno będzie trochę zły, bo jedna z lamp co chwilę przygasała.Za to przejazdy z "pełną elektrownią" były efektowne. Organizator przygotował miejsca siedzące na trybunach w cenie 139-159.-. Trybuny nie były pełne, o nie ! Wpisowe do rajdu w zależności od klasy: UWAGA 1500-2500.-"z reklamą dodatkową organizatora....lub 3000-5000 -bez reklamy dodatkowej organizatora". Dla mnie to był taki mały jubileusz -na pewno 30 razy na Karowej....a może więcej....ech....




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.12.2008, 18:12 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
PZM zatwierdził dziś nowy format regulaminu RSMP na przyszły rok. Zmiany są dość rewolucyjne (nareszcie!!!).
Z naszego punktu widzenia najważniejsze jest utworzenie klasy OPEN, w której będą mogły startować (pośród WRC, KitCar i N4+) wozy kategorii GT!!! :lol: (szczegóły)
Są chętni na wystawienie GT3 na Krakowski??? :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.01.2009, 1:34 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
onboard - wciska w fotel...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.01.2009, 6:37 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1583
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
simprez napisał(a):
onboard - wciska w fotel...


Oj tak, ten onboard krąży po sieci już od dawna ale za każdym razem gdy go oglądam jestem pod wrażeniem.
Żeby tak jeździć 930 po MOKRYM to trzeba mieć cojines. Bardzo podobał mi się komentarz "These guys drive like they are on a suicide mission!"

Takie filmiki utwierdzają mnie w przekonaniu o tym że tak naprawdę nie mam pojęcia o jeżdżeniu...




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.01.2009, 14:53 

Dołączył: 18.10.2007
Posty: 1048
ach ta szybość, ostatnia prosta była niesamowita


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 105 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum