|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 19 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Tobis
|
Napisane: 29.10.2023, 14:29 |
|
Dołączył: 10.12.2019 Posty: 95
|
Ostatnie foto szpiegowskie z dość kontrowersyjnymi skrzelami w zderzaku.Może się podobać,mam mieszane odczucia. https://evomagazine.pl/aktualnosci/poli ... ci,aid,810Z innych źródeł można czytać przecieki prosto z działu projektowania i tam przebąkują że jednak 992.2 to dalej spalinówki z mocno przeprojektowanym środkiem(tabletoidoza)za to w 2025r.już na prąd Dają sobie czas aby wszystko zgrać, ale to już wpadnie nowa generacja a nie 992. Podobno do tego pdk nie da się podłączyć silnika elektrycznego więc pewnie nowa skrzynia,tym samym najlepszy na świecie automat przejdzie do historii. Jak będzie zobaczymy,za kilka miesięcy ma się pojawić fl.
|
|
Góra |
|
cukin
|
Napisane: 30.10.2023, 13:41 |
|
Dołączył: 17.01.2009 Posty: 156
|
W tym linku dodatkowo jest wersja z aerokitem, więc jest nadzieja, że wersja normalna będzie lepiej wyglądać. Pionowe skrzela pewnie niestety pozostaną. Osobiście nie jestem też fanem zintegrowanych kierunkowskazów. Kwestia gustu.
Do kiedy będzie produkowana wersja 992.2? Kolejny model po nim pozostanie dalej spalinowy(hybrydowy)?
|
|
Góra |
|
sapero
|
Napisane: 11.04.2024, 23:23 |
|
Dołączył: 16.08.2022 Posty: 46
|
Przydałyby się jakieś nowe informacje, szczególnie o silniku w GTS, prezentacja będzie w maju?
|
|
Góra |
|
karup
|
Napisane: 12.04.2024, 13:08 |
|
Dołączył: 11.10.2021 Posty: 106 Lokalizacja: Bełchatów
Nr klubowicza: 760
|
Tyle wiadomo ws GTS, 911 GTS (C2 / C4), (Coupé, Cabriolet, Targa), 3.6 I B6 t-hybrid (540 KM), Miękka hybryda. Silnik z doładowaniem. Turbina napędzana elektrycznie. Sam w październiku 2023 zamówiłem GTS i już prawdopodobnie auto się nie wyprodukuje....Dylemat, czy brać nowy model zapewne rozstrzygnie się dopiero jak będzie premiera i jakieś pierwsze testy. Nie sądzę aby było gorzej. Inaczej na pewno.
|
|
Góra |
|
Wamet
|
Napisane: 12.04.2024, 13:32 |
|
Dołączył: 18.05.2022 Posty: 188 Lokalizacja: Bydgoszcz
Nr klubowicza: 804
|
Mocy troszkę więcej, wagi troszkę więcej...Ze startu i na prostej będzie nieco lepiej, na zakrętach w torowej jeździe zapewne nieco wolniej...Generalnie Porsche da radę... Nowego turbusia S 992.2 z hybrydą chętnie potestuję, może przytulę na okrągłe urodzinki...POWER IS THE KING cytując Clarksona
_________________
Darek
Porsche 911 Turbo S (991.2) Porsche 911 S (997.1) BMW M6 (E63) BMW M3 (F80) BMW M3 (E46) BMW X6M (E71) BMW 550i (F10) BMW 850i (E31) SL500 (R230) Brera 3.2JTS Q4 Coupe Turbo 2.0 16V Corvette LS1 V8
|
|
Góra |
|
sapero
|
Napisane: 12.04.2024, 13:42 |
|
Dołączył: 16.08.2022 Posty: 46
|
To będziesz musiał jeszcze dłużej poczekać, bo 992.2 do odbioru mają być na początku przyszłego roku z tego co pytałem. karup napisał(a): Tyle wiadomo ws GTS, 911 GTS (C2 / C4), (Coupé, Cabriolet, Targa), 3.6 I B6 t-hybrid (540 KM), Miękka hybryda. Silnik z doładowaniem. Turbina napędzana elektrycznie. Sam w październiku 2023 zamówiłem GTS i już prawdopodobnie auto się nie wyprodukuje....Dylemat, czy brać nowy model zapewne rozstrzygnie się dopiero jak będzie premiera i jakieś pierwsze testy. Nie sądzę aby było gorzej. Inaczej na pewno.
|
|
Góra |
|
sapero
|
Napisane: 12.04.2024, 13:44 |
|
Dołączył: 16.08.2022 Posty: 46
|
Strzelam, że to będą 40 urodzinki? Wamet napisał(a): Mocy troszkę więcej, wagi troszkę więcej...Ze startu i na prostej będzie nieco lepiej, na zakrętach w torowej jeździe zapewne nieco wolniej...Generalnie Porsche da radę... Nowego turbusia S 992.2 z hybrydą chętnie potestuję, może przytulę na okrągłe urodzinki...POWER IS THE KING cytując Clarksona
|
|
Góra |
|
karup
|
Napisane: 12.04.2024, 14:12 |
|
Dołączył: 11.10.2021 Posty: 106 Lokalizacja: Bełchatów
Nr klubowicza: 760
|
sapero napisał(a): To będziesz musiał jeszcze dłużej poczekać, bo 992.2 do odbioru mają być na początku przyszłego roku z tego co pytałem. karup napisał(a): Tyle wiadomo ws GTS, 911 GTS (C2 / C4), (Coupé, Cabriolet, Targa), 3.6 I B6 t-hybrid (540 KM), Miękka hybryda. Silnik z doładowaniem. Turbina napędzana elektrycznie. Sam w październiku 2023 zamówiłem GTS i już prawdopodobnie auto się nie wyprodukuje....Dylemat, czy brać nowy model zapewne rozstrzygnie się dopiero jak będzie premiera i jakieś pierwsze testy. Nie sądzę aby było gorzej. Inaczej na pewno. Spokojnie mam czym jeździć 992S🥹mogę poczekać
|
|
Góra |
|
sapero
|
Napisane: 12.04.2024, 15:12 |
|
Dołączył: 16.08.2022 Posty: 46
|
To rzeczywiście nie ma pośpiechu. Kupowałeś S, jak jeszcze nie było GTS, że chciałeś zmienić? Zastanawiałem się między S, a GTS i spodobał mi się bardziej GTS, choć jakbym nie miał wyboru to z S też byłbym zadowolony. karup napisał(a): sapero napisał(a): To będziesz musiał jeszcze dłużej poczekać, bo 992.2 do odbioru mają być na początku przyszłego roku z tego co pytałem. karup napisał(a): Tyle wiadomo ws GTS, 911 GTS (C2 / C4), (Coupé, Cabriolet, Targa), 3.6 I B6 t-hybrid (540 KM), Miękka hybryda. Silnik z doładowaniem. Turbina napędzana elektrycznie. Sam w październiku 2023 zamówiłem GTS i już prawdopodobnie auto się nie wyprodukuje....Dylemat, czy brać nowy model zapewne rozstrzygnie się dopiero jak będzie premiera i jakieś pierwsze testy. Nie sądzę aby było gorzej. Inaczej na pewno. Spokojnie mam czym jeździć 992S🥹mogę poczekać
|
|
Góra |
|
karup
|
Napisane: 12.04.2024, 17:44 |
|
Dołączył: 11.10.2021 Posty: 106 Lokalizacja: Bełchatów
Nr klubowicza: 760
|
W sumie to sam nie wiem, ale chyba GTS był poza zasięgiem finansowym i dłuższy czas oczekiwania był. Z S jestem zadowolony i chciałem zmienić tylko dlatego żeby mieć bardziej odważną konfigurację i aero. Jak nie będzie GTS to nie będę płakał. Zostawię sobie 992 S albo wezmę nowy model w GTSie albo skłonię się ku Turbo…
|
|
Góra |
|
Kune
|
Napisane: 15.04.2024, 21:09 |
|
Dołączył: 26.01.2024 Posty: 45
|
karup napisał(a): Tyle wiadomo ws GTS, 911 GTS (C2 / C4), (Coupé, Cabriolet, Targa), 3.6 I B6 t-hybrid (540 KM), Miękka hybryda. Silnik z doładowaniem. Turbina napędzana elektrycznie. Sam w październiku 2023 zamówiłem GTS i już prawdopodobnie auto się nie wyprodukuje....Dylemat, czy brać nowy model zapewne rozstrzygnie się dopiero jak będzie premiera i jakieś pierwsze testy. Nie sądzę aby było gorzej. Inaczej na pewno. Hmm... chyba warto poczekać na lift. Sam teraz mam wątpliwości czy 992Turbo to nie był falstart, jak w 2025 ma być taki przeskok w zwykłym modelu.
|
|
Góra |
|
cukin
|
Napisane: 16.04.2024, 21:16 |
|
Dołączył: 17.01.2009 Posty: 156
|
Kune napisał(a): karup napisał(a): Tyle wiadomo ws GTS, 911 GTS (C2 / C4), (Coupé, Cabriolet, Targa), 3.6 I B6 t-hybrid (540 KM), Miękka hybryda. Silnik z doładowaniem. Turbina napędzana elektrycznie. Sam w październiku 2023 zamówiłem GTS i już prawdopodobnie auto się nie wyprodukuje....Dylemat, czy brać nowy model zapewne rozstrzygnie się dopiero jak będzie premiera i jakieś pierwsze testy. Nie sądzę aby było gorzej. Inaczej na pewno. Hmm... chyba warto poczekać na lift. Sam teraz mam wątpliwości czy 992Turbo to nie był falstart, jak w 2025 ma być taki przeskok w zwykłym modelu. Ale czy przeskok w dobrą stronę? W mojej ocenie jednej rzeczy której w Turbo/S nie brakuje to na pewno moc.
|
|
Góra |
|
cwaniak55
|
Napisane: 25.05.2024, 23:25 |
|
Dołączył: 25.07.2023 Posty: 3
|
Już bliżej niż dalej 28 maja o 15:00 ma się wszystko wyjaśnić. Sam czekam na "nową" konfigurację 4s-a
|
|
Góra |
|
Kune
|
Napisane: 26.05.2024, 9:22 |
|
Dołączył: 26.01.2024 Posty: 45
|
cukin napisał(a): Kune napisał(a): karup napisał(a): Tyle wiadomo ws GTS, 911 GTS (C2 / C4), (Coupé, Cabriolet, Targa), 3.6 I B6 t-hybrid (540 KM), Miękka hybryda. Silnik z doładowaniem. Turbina napędzana elektrycznie. Sam w październiku 2023 zamówiłem GTS i już prawdopodobnie auto się nie wyprodukuje....Dylemat, czy brać nowy model zapewne rozstrzygnie się dopiero jak będzie premiera i jakieś pierwsze testy. Nie sądzę aby było gorzej. Inaczej na pewno. Hmm... chyba warto poczekać na lift. Sam teraz mam wątpliwości czy 992Turbo to nie był falstart, jak w 2025 ma być taki przeskok w zwykłym modelu. Ale czy przeskok w dobrą stronę? W mojej ocenie jednej rzeczy której w Turbo/S nie brakuje to na pewno moc. Hmm... czuje się lekko "oszukany" że GTS osiągami wchodzi na teren Turbo. Nie dlatego kupujesz Turbo, żeby GTS'a po programie miał bardzo porównywalne osiągi i to w ramach jeden generacji.
|
|
Góra |
|
cukin
|
Napisane: 28.05.2024, 0:01 |
|
Dołączył: 17.01.2009 Posty: 156
|
Kune napisał(a): cukin napisał(a): Kune napisał(a): karup napisał(a): Tyle wiadomo ws GTS, 911 GTS (C2 / C4), (Coupé, Cabriolet, Targa), 3.6 I B6 t-hybrid (540 KM), Miękka hybryda. Silnik z doładowaniem. Turbina napędzana elektrycznie. Sam w październiku 2023 zamówiłem GTS i już prawdopodobnie auto się nie wyprodukuje....Dylemat, czy brać nowy model zapewne rozstrzygnie się dopiero jak będzie premiera i jakieś pierwsze testy. Nie sądzę aby było gorzej. Inaczej na pewno. Hmm... chyba warto poczekać na lift. Sam teraz mam wątpliwości czy 992Turbo to nie był falstart, jak w 2025 ma być taki przeskok w zwykłym modelu. Ale czy przeskok w dobrą stronę? W mojej ocenie jednej rzeczy której w Turbo/S nie brakuje to na pewno moc. Hmm... czuje się lekko "oszukany" że GTS osiągami wchodzi na teren Turbo. Nie dlatego kupujesz Turbo, żeby GTS'a po programie miał bardzo porównywalne osiągi i to w ramach jeden generacji. Jaki jest sens porównywania fabryki z autem po chipie/modyfikacjach. Zrób chipa w Turbo i masz + 100koni. Różnica jest taka że GTS po chipie to dalej GTS, a Turbo to Turbo.
|
|
Góra |
|
Wamet
|
Napisane: 28.05.2024, 7:16 |
|
Dołączył: 18.05.2022 Posty: 188 Lokalizacja: Bydgoszcz
Nr klubowicza: 804
|
cukin napisał(a): Kune napisał(a): cukin napisał(a): Kune napisał(a): karup napisał(a): Tyle wiadomo ws GTS, 911 GTS (C2 / C4), (Coupé, Cabriolet, Targa), 3.6 I B6 t-hybrid (540 KM), Miękka hybryda. Silnik z doładowaniem. Turbina napędzana elektrycznie. Sam w październiku 2023 zamówiłem GTS i już prawdopodobnie auto się nie wyprodukuje....Dylemat, czy brać nowy model zapewne rozstrzygnie się dopiero jak będzie premiera i jakieś pierwsze testy. Nie sądzę aby było gorzej. Inaczej na pewno. Hmm... chyba warto poczekać na lift. Sam teraz mam wątpliwości czy 992Turbo to nie był falstart, jak w 2025 ma być taki przeskok w zwykłym modelu. Ale czy przeskok w dobrą stronę? W mojej ocenie jednej rzeczy której w Turbo/S nie brakuje to na pewno moc. Hmm... czuje się lekko "oszukany" że GTS osiągami wchodzi na teren Turbo. Nie dlatego kupujesz Turbo, żeby GTS'a po programie miał bardzo porównywalne osiągi i to w ramach jeden generacji. Jaki jest sens porównywania fabryki z autem po chipie/modyfikacjach. Zrób chipa w Turbo i masz + 100koni. Różnica jest taka że GTS po chipie to dalej GTS, a Turbo to Turbo. +1....jest Turbo i długo długo nic....
_________________
Darek
Porsche 911 Turbo S (991.2) Porsche 911 S (997.1) BMW M6 (E63) BMW M3 (F80) BMW M3 (E46) BMW X6M (E71) BMW 550i (F10) BMW 850i (E31) SL500 (R230) Brera 3.2JTS Q4 Coupe Turbo 2.0 16V Corvette LS1 V8
|
|
Góra |
|
Arekk
|
Napisane: 28.05.2024, 20:02 |
|
Dołączył: 11.07.2011 Posty: 1541
|
|
Góra |
|
cukin
|
Napisane: dzisiaj, 18:54 |
|
Dołączył: 17.01.2009 Posty: 156
|
|
Góra |
|
mgrab
|
Napisane: dzisiaj, 19:11 |
|
Dołączył: 28.12.2011 Posty: 761
|
Ceny sa b wysokie ale z drugiej strony jak dopakujesz GTS to poziom 1.2M jest nietrudny do osiagniecia…
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 19 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|