Miałem dokładnie ten sam dylemat 997.2 czy 991.1 Ja mam już problem rozwiązany - zdecydowałem się na 997.2 z tym że nie GTS a 4S, czyli moc nieco niższa bo 385km vs 408km choć Porsche oferowało powerkit do s-ki podnoszący moc dokładnie do 408km - cena jednak abstrakcyjna jak za tak niewielką różnicę.
Dlaczego 997.2 ?
Bo jest wciąż mocno analogowy, ale już z szybkim PDK, bo ma piękną klasyczną linię, bo jest głośny, bo ma trwały silnik bez wad 997.1 (choć ta nagonka na 997.1 jest zbyt rozdmuchana), bo jest dobrym materiałem na klasyka - jest ich mniej od 997.1 i są znaaaacznie lepiej postrzegane, bo jest ostatnią 911 o małych gabarytach i przy tym bardzo zwinną i świetnie prowadzącą się (choć jest nieco bardziej wymagająca od 991), bo nie ma "kagańców"
Odnośnie przestarzałego radia - tak, jest przestarzałe, dlatego warto dokupić nową jednostkę i masz szereg funkcji niedostępnych w oryginalnym radiu 991.
Jeżeli jednak wolisz auto nieco bardziej ucywilizowane, grzeczniejsze, nowoczesne, cichsze, większe, wciąż piękne ale już z mniejszym DNA "dawnych" 911, nie przeszkadzają Ci rozwiązania ukierunkowane na eko-szaleństwo to kup 991.1
Po prostu poznaj SWOJE potrzeby i dopasuj je do auta bo oba te modele są świetne, ale jednak różne a tym musisz zdecydować które cechy bardziej Tobie pasują
Powodzenia