Autor |
Wiadomość |
Wolf
|
Napisane: 10.03.2025, 17:36 |
|
Dołączył: 11.05.2017 Posty: 279
|
Robótki ręczne  Załącznik: IMG_3591.jpeg Załącznik: IMG_3592.jpeg Najwięcej zabawy było z rozłożeniem mojego boczka - tam nie mogłem sobie pozwolić na błędy - zależało mi na tym by nie zerwać żadnego spawu. Dremel w rękę i mozolne frezowanie każdego zgrzewu tak by później było do czego się łapać z nowymi elementami. Finalnie zerwałem 3 spawy... z kilkudziesięciu. Naprawa (spawanie) pękniętego boczka zaraz nad poduszką - zerwany też był jeden wkręt trzymający klamkę - też naprawione. Załącznik: IMG_3593.jpeg W obydwu swoich boczkach (zarówno prawy jak i lewy) miałem zerwane blachy mocujące przy poduszkach - nagminne bo mało kto przy pierwszym demontażu wychwytuje że tam jest śruba... i potem rwie na siłę... Jak widać nawet udało się mniej więcej odtworzyć kształt zgrzewu (te na blasze dorabiałem): Załącznik: IMG_3578.jpeg
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
Wolf
|
Napisane: 10.03.2025, 17:39 |
|
Dołączył: 11.05.2017 Posty: 279
|
No i już z górki. Blenda poduchy na swoim miejscu: Załącznik: IMG_3595.jpeg Dołożona dolna część boczka: Załącznik: IMG_3598.jpeg Spawy tu już nie wyglądają jak fabryczne - ale są mocne, i na koniec dnia jest to w miarę estetycznie wykonane. Widać że była naprawa, ale też nie zależy mi na tym by na siłę to ukrywać - ma być widać że ktoś to zrobil z głową... Załącznik: IMG_3600.jpeg Finito  Zależało mi na tym by odzyskać ten boczek. Kupno nowego - nie możliwe. Używka - zero. Skóra w opcji, opcja wbita w VIN - i to jest jeden z większych atutów tego auta... Załącznik: IMG_3604.jpeg
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
Pavis
|
Napisane: 10.03.2025, 17:54 |
|
Dołączył: 24.07.2024 Posty: 32
|
Jak nowe, pięknie wyszło !
|
|
Góra |
|
Wolf
|
Napisane: 5.04.2025, 16:38 |
|
Dołączył: 11.05.2017 Posty: 279
|
ciąg dalszy.. Drzwi prawa strona - brakowało elementu na zamku ale udało się zamówić. I nowe cięgno Bowdena - stare miała pęknięte zaczepy. Załącznik: IMG_3622.jpeg Brakuje też klamerki podtrzymującej cięgno i przewód do lampki w drzwiach - i niestety nie ma tego w katalogach. Coś dobierzemy z Qbakiem. Załącznik: IMG_3623.jpeg Kwestia głośnika w drzwiach zamknięta - wyszło fajnie, schludnie i co najważniejsze - 100% odwracalnie w razie potrzeby. Załącznik: IMG_3626.jpeg Załącznik: IMG_3624.jpeg Dobrą praktyką jest wklejenie uszczelki z gąbki wokół głośnika, tak by nie "pompował" ciśnienia akustycznego pod tapicerki - mniej drżą przy głośnym słuchaniu. Załącznik: IMG_3745.jpeg No I jak by ktoś chciał taki setup do swojego 996 - call me, chętnie pomogę
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
Wolf
|
Napisane: 5.04.2025, 16:41 |
|
Dołączył: 11.05.2017 Posty: 279
|
Obejma dobrana z 944 Załącznik: IMG_3743.jpeg I już na miejscu Załącznik: IMG_3744.jpeg Wszystko "siadło" idealnie, przy okazji komplet nowych spinek do tapicerek... Załącznik: IMG_3627.jpeg Załącznik: IMG_3628.jpeg
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
Wolf
|
Napisane: 5.04.2025, 16:46 |
|
Dołączył: 11.05.2017 Posty: 279
|
Brakująca biżuteria... jak by mogło którejś śrubki brakować, to czemu by miało jej nie brakować No u mnie to nie przejdzie... Plastikowe kołki na wysokości podłokietnika - dość istotne bo trzymają dużą część Boczka i powodują że nie pracuje/rezonuje przy zamykaniu drzwi: Załącznik: IMG_3746.jpeg No I śruba pod zaślepką "airbag": Załącznik: IMG_3747.jpeg Okazało się że te śrubki już kiedyś kupiłem do boxstera, i teraz do 996, więc jak by ktoś chciał nowe - mam na zbyciu. Brakowało mi też jednej gumki i tulejki na obudowie filtra powietrza: Załącznik: IMG_3750.jpeg
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
Wolf
|
Napisane: 5.04.2025, 16:56 |
|
Dołączył: 11.05.2017 Posty: 279
|
Przechodząc do przodu... Założyłem nowe kierunki z pomarańczowymi żarówkami, jeszcze muszę przepiąć przewody żeby działały jak kierunki a nie "side markers" z rynku US: Załącznik: IMG_3748.jpeg Kupiłem też nowy błotnik - w fabrycznym podkładzie do lakierowania. U mnie była jakaś przygoda i mam szpachlowany / widać że nie do końca dobrze jest zrobiony: Załącznik: IMG_3815.jpeg No i nie byłbym sobą jak bym coś nie pomylił... Mam połamaną i jakoś tam naprawianą nitami konsole montażową lampy przedniej - trochę jak z tą blendą poduszki - druciarstwo. No i kupiłem prawą stronę zamiast lewej... zwrócić się już nie da - no nic, dokupię lewą i wymienię obie, swoją starą używaną puszczę w świat. Załącznik: IMG_3816.jpeg Będę zamawiał też nowy zderzak bo u mnie stan jest słaby - dużo pęknięć od spodu, rozgniecionych obejm na śruby - bo śruby zastosował ktoś nieodpowiednie. Powinny być te mniejsze po prawej (wkręt z tulejką) a były te z dużym kołnierzem - co powodowało że np. kierunkowskazu nie dawało się wpiąć na miejsce - a to spowodowało że kierunki mają połamane zaczepy. Efekt jak poniżej: Załącznik: IMG_3749.jpeg
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
Wolf
|
Napisane: 14.04.2025, 23:35 |
|
Dołączył: 11.05.2017 Posty: 279
|
Progi „out”… pod spodem nie tak źle jak sądziłem. O profi montażu na piankę wiedziałem, ale bałem się że tam już rdza szaleje. Ale jest ok, doczyszczam klej do szyb, milimetr po milimetrze. Załącznik: IMG_3877.jpeg Wymiana prawego ślizgu zderzaka - było jedno mocowanie pęknięte, IMHO raczej ze starości i montażu zderzaka na siłę. No i nowe spryskiwacze lamp. Załącznik: IMG_3885.jpg Nowe nadkola, stare okazały się w sumie w niezłym stanie, ale brakowalo mi kierownic powietrza od spodu. No i przy okazji zawór paliwa przy wlewie Załącznik: IMG_3886.jpeg Załącznik: IMG_3889.jpeg Załącznik: IMG_3890.jpeg
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
Wolf
|
Napisane: 14.04.2025, 23:42 |
|
Dołączył: 11.05.2017 Posty: 279
|
Oem bolts and nuts… Po lewej zbieranina która była, po prawej oem takie jak maja być zgodnie z workshop manual. Załącznik: IMG_3887.jpeg Taka sobota Załącznik: IMG_3888.jpeg
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
Wolf
|
Napisane: 28.09.2025, 19:15 |
|
Dołączył: 11.05.2017 Posty: 279
|
Ze spraw elektrycznych meczyły mnie dwie sprawy… Pierwsza to dołożony moduł zdalnego sterowania (szyby, zamki) bo piloty nie działały. Kluczyki zostały naprawione, wszystko działa, więc przyszedł czas na wycięcie pajęczaka. Wiązki zostały doprowadzone do formy jak w oryginale, oczywiście z wyjątkiem tego że kilka jest łączonych/ izolowanych. Ale bez druciarstwa, wszystko solidnie. Załącznik: IMG_5016.jpeg Załącznik: IMG_5018.jpeg Druga sprawa… od początku miałem problem z Check Engine Light, błąd evap - wykrycie wycieku z układu paliwa. Dodatkowy objaw to problemy z tankowaniem - pistolet odbijał co kilka litrów dosłownie. Zacząłem szukać… już kiedyś wymieniłem zawór przy wlewie paliwa ale nie pomogło więc zacząłem szukać głębiej przy zbiorniku. No i oczywiście tu też nasi już byli 😂 dwa kable przecięte, +12 podane na stałe na jeden z nich wiązką gdzieś w kierunku wlewu paliwa (bez bezpiecznika nawet wprost z terminala baterii) i potem z drugiego z nich (jak by powrót tego +12, może po jakimś styczniku czy coś) na krótko do zaworu odpowietrzania przy zbiorniku. Spisałem kolory przewodów, spróbuję dojść co autor miał na myśli… W każdym razie wiązki naprawione, połączone jak fabrycznie. Załącznik: IMG_5008.jpeg Załącznik: IMG_5009.jpeg Test pierwszy - odpalenie. Brak CEL i wszystko działa Test drugi - tankowanie. Od 1/4 do pełna bez jednego odbicia pistoletu. Sukces i wreszcie czysto na wskaźnikach 👍💪 Załącznik: IMG_5021.jpeg
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
MichałG
|
Napisane: 28.09.2025, 20:54 |
|
Dołączył: 3.09.2023 Posty: 116
|
bardzo lubię czytać Twój temat !!!  - inspirujesz !!! 
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
rafie
|
Napisane: 28.09.2025, 21:23 |
|
Dołączył: 18.01.2012 Posty: 1659 Lokalizacja: Warszawa Boxster S 986
Nr klubowicza: 694
|
Wolf napisał(a): (...) No i nowe spryskiwacze lamp. (...)
Wolf, jakie nowe spryskiwacze zastosowałeś ? Wymieniłeś same końcówki spryskiwaczy czy pompki ? PS. Bardzo fajny wątek ! Gratuluje zacięcia ! 👍
_________________
ROADSTER Boxster S 986
|
|
Góra |
|
Wolf
|
Napisane: 28.09.2025, 21:58 |
|
Dołączył: 11.05.2017 Posty: 279
|
Spryskiwacze nowe ori porsche… ale maja boschowskie naklejki na sobie, wiec moze daloby sie gdzies znalezc na rynku
|
|
Góra |
|
Wolf
|
Napisane: 28.09.2025, 22:00 |
|
Dołączył: 11.05.2017 Posty: 279
|
MichałG napisał(a): bardzo lubię czytać Twój temat !!!  - inspirujesz !!!  Super! Dzięki 👍
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum klubowego
Przyklejone
English information
Ostatnie posty forum PCP
|