Tona -> ja tam lubię swoje opony i nie zrobiłbym im krzywdy
.
Wiedziałem jakie parametry chcę ustawić i dokładnie takie ustawiłem zarówno z przodu jak i z tyłu. Jedyne czego nie byłem w stanie zrobić tak prostymi środkami był kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy, ale zbieżność i kąt pochylenia koła to spokojnie. Przy użyciu 4 butelek piwa (musza być pełne aż do końca regulacji - to było nawiększe wyzwanie
) do wyznaczenia obrysu samochodu i środka symetrii, aluminiowej "łaty" i suwmiarki daje się to zrobić tak, ze pan diagnosta nie ma co poprawiać - sprawdziłem. Tyle, że to trwało ponad 3 godziny, kosztowało trochę nerwów (jak mi się jedna butelka przewróciła
) i jeśli nie musiałbym tego robić (znaczy gdyby były całodobowe stacje diagnostyczne) to na pewno bym nie robił.
O różnicach w narzędziach do 924 i 944 faktycznie nie wiedziałem.
Dla jasności napiszę wprost - jestem za zleceniem takich zabaw profesjonaliście.
pzdr
jacek(pilatus)