Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 12.05.2014, 19:02 

Dołączył: 12.05.2014
Posty: 12
Mieszkam na stałe w USA (NY) i od czterech lat jeżdżę niebieskim C2S z 1997 (przedtem był 964 C2 rok 1991).

Jak dotąd autko sprawuje sie znakomicie ale ma już ponad 85 tys mil (jakies 140 tys kilometrów) więc czas by wymienić amortyzatory. Myślę o zmianie zawieszenia na europejskie (ROW) i będę potrzebował wskazówek i pomocy w znalezieniu kilku części. Dzięki !


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.05.2014, 19:12 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
To masz niedaleko kompana z czerwona targa 993 - jczar :)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.05.2014, 21:26 

Dołączył: 30.10.2008
Posty: 1066
W mojej C2S mam Bilsteiny HD.

Więcej info tu: http://p-car.com/susfaq.html


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.05.2014, 23:11 

Dołączył: 12.05.2014
Posty: 12
A jakie sprężynki ? Standardowe RoW M029 czy może M030 ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.05.2014, 11:26 

Dołączył: 30.10.2008
Posty: 1066
Tego nie wiem, poprzedni właściciel instalował.

Czytając tekst ze strony, do której dałem Ci link - po odkręceniu gwintów (obniżeniu samochodu), wystąpił u mnie też problem "luźnych sprężyn". Skręciłem je więc na tyle, żeby przy uniesionym kole, sprężyna zachowała lekkie napięcie i nie wypadała z mocowań.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.05.2014, 13:35 

Dołączył: 7.07.2009
Posty: 423
Pozdrawiam rowniez z NY, choc bardziej na poludnie - Long Island, okolo 1.5 godz autem z Garrison... Jesli chodzi o zawieszenie, decyzje juz podjalem, choc nie bede tego robil w tym sezonie (w tym sezonie wymienilem sprzeglo z zamiana na jedno-masowe kolo zamachowe, hamulce, kable, i inne drobiazgi). Rozwazalem ROW, ale ma byc PSS10. Decyzja na podstawie roznych opinii, ktore czytalem (jak ponizej) lub slyszalem (moj mechanik). Trzeba byc przygotowanym na wydatek rzedu $4500 gdzie czesci to ok $3500...
http://www.jackals-forge.com/lotus/993/pss10/pss10.html

O preferencjach "modifikowania" 993 w USA mozna poczytac tu: http://forums.rennlist.com/rennforums/9 ... -mods.html


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.05.2014, 19:55 

Dołączył: 12.05.2014
Posty: 12
Jedyną modyfikacją jaką planuję (oprócz zmiany zawieszenia) to 3-ramienna kierownica z 996 , może ktoś ma na sprzedaz w kolorze szarym ?

No i może jeszcze tylko lampy xenonowe...i białe kierunkowskazy...i przedni zderzak bez odbojników...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum