Qbak napisał(a):
Musisz na włączonym silniku sprawdzić temperaturę oleju. Powinna być
pomiędzy 30 a 40 stopni C. Komputer serwisowy pokazuje chyba tylko na
D lub R (nie pamiętam w którym modelu tak jest, chyba w tym), ale stan
sprawdzasz na N. Przy tej temp. oleju w skrzyni przez otwór powinien
wyciekać olej - wtedy stan jest ok. Im bliżej 30stopni to oleju będzie
w skrzyni więcej (czyli lepiej?), ale Porsche podaje przedział.
Jeżeli będzie trzeba dolać, to tutaj jest większy problem, bo trzeba
pokonać duże ciśnienie oleju, więc trzeba zgasić silnik, czyli też
zakręcić korek w otworze rewizyjnym, bo inaczej olej się będzie
strumieniem wylewał. Następnie procedura od nowa. Tak, z opisu wygląda
że nie będziesz wiedział dokładnie ile dolać - chyba że masz profi
urządzenie które pozwala nalewać na odpalonym silniku.
A ja naiwnie liczyłem na jakiś ukryty bagnecik a tu lekko nie będzie